Valvojat: MarkkuJ, pokkinen, Ville K
pokkinen kirjoitti:Ja vielä pieni selvennys tähän asiaan :
Elokuun "siivouksessa" käydään läpi käyttäjän profiilissa oleva jäsennumero ja synkronisoidaan ne jäsenmaksun maksaneiden kanssa.
Eli huomioikaa myös tämä: jos käyttäjällä on profiilissa "vanha" jäsennumero , mutta ei ole maksanut jäsenmaksua, käsitellään käyttäjä myös foorumilla "ei jäsenenä" ja jäsenoikeudet poistuvat.
(pelkkä jäsennumero profiilissa ei riitä, jäsenmaksu täytyy olla myös maksettu)
Tämä toimenpide ei ole kenenkään kiusaamista eikä todellakaan tahdota mitään pahaa mieltä aiheuttaa. Tässä vaan käyttäjäoikeudet foorumilla päivitetään ajan tasalle, kun sitä ei ole moneen vuoteen tehty.
Kiitos ymmärryksestä

Fastback kirjoitti:Toivonkin sitten että keksitte jonkun arvokkaammän "tittelin" kuin superpölöttäjä, joka mielestäni on halveeraava.
. "Titteli"ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.Mun mielestä nää nykyiset on ihan toimivat, ainoastaan toi yksi on mun mielestä hieman kyseenalainen. Toki ne vaihtaakin saa, en mä näe siihen mitään estettä, mutta hyvinhän nuo ovat vakiintuneet. Ajattelin vaan että tuosta yli 3000 viestin jälkeen ei tarttisi tulla mitään megaskeidanheittäjää tms. vaan jotain asiallista. Webbitiimi tekee mitä parhaaksi näkee.JXA26Wosu kirjoitti:EDIT:
Nykyiset "tittelit":
- Tulokas 1
- Hiljaisempi 5
- Aktiivi 30
- Addikti 150
- Mega-addikti 500
- Aina äänessä 1000
- Superpölöttäjä 2000
Numerot perässä tarkoittavat max. viestimäärää jolloin "titteli" vaihtuu. Noiden muokkaus/poisto on hyvin yksinkertaista. Uudet titteliehdotukset webbitiimille sähköpostilla ja katsotaan, mitä ja koska me muokkaillaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa