Ei kestä kaasua
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Ei kestä kaasua
Jospas täältä löytyis apuu ongelmaan.
Mulla on 66ht 289 v8 ja c4. Weiand imusarja ja siinä holley.
Auto lähtee hyvin käyntiin ja toimii todella hienosti ku ajelee normaalisti, mutta ku painaa kaasun pohjaan, niin ryytyy siihen, puolella kaasulla lähtee ihan ok, mut täys kaasua ei kestä.
tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu.
Myös tuo c4 vaihteet ihmetyttää, ku tuntuu et vaihtaa kerran vaikka on pienellä pisteellä tai isolla mis vihree ympyrä.
Mulla on 66ht 289 v8 ja c4. Weiand imusarja ja siinä holley.
Auto lähtee hyvin käyntiin ja toimii todella hienosti ku ajelee normaalisti, mutta ku painaa kaasun pohjaan, niin ryytyy siihen, puolella kaasulla lähtee ihan ok, mut täys kaasua ei kestä.
tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu.
Myös tuo c4 vaihteet ihmetyttää, ku tuntuu et vaihtaa kerran vaikka on pienellä pisteellä tai isolla mis vihree ympyrä.
- jarzap
- Aktiivi
- Viestit: 64
- Liittynyt: 15 Maalis 2014, 13:03
- Auto: -Ford Mustang SR 1969
-Dodge Challenger 1970 R/T SE - Paikkakunta: St. Lake
Re: Ei kestä kaasua
Kiihdytyspumpulta voisi koittaa sätää lisää "hörppyä".
-Ford Mustang SR 1969 351W + FMX
-Dodge Challenger 1970 R/T SE
-Dodge Challenger 1970 R/T SE
Re: Ei kestä kaasua
Eiköhän löydy ainakin mielipiteitä. Mikä Weiand ja mikä Holley? Vaikka tuo ehdotus kiihdytyspumpun toiminnasta voi olla oikea. Sehän antaa lisähuikkaa juuri silloin kun läpät avataan kunnolla.Herkkulenkki kirjoitti: ↑28 Kesä 2019, 21:17 Jospas täältä löytyis apuu ongelmaan.
Mulla on 66ht 289 v8 ja c4. Weiand imusarja ja siinä holley.
Auto lähtee hyvin käyntiin ja toimii todella hienosti ku ajelee normaalisti, mutta ku painaa kaasun pohjaan, niin ryytyy siihen, puolella kaasulla lähtee ihan ok, mut täys kaasua ei kestä.
tulpat, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittu.
Myös tuo c4 vaihteet ihmetyttää, ku tuntuu et vaihtaa kerran vaikka on pienellä pisteellä tai isolla mis vihree ympyrä.
Eiköhän tuo ole C4-lootan ominaisuus.
"I just built a STREET transmission for my wife and you can't feel it shift. It goes from 1-2 and 2-3 before you cross the intersection under light to acceleration. That is how it is supposed to shift with a stock engine. The early shifts are easier on the tranny and engine." Eli kun olet risteyksestä lähtenyt valoista suoraan, niin kolmonen on jo pesässä ennen kuin olet risteyksen ylittänyt.
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Ja ei muutako koklaan tota kiihytyspumppu juttua. Ulkopuolinen kumi näyttää ainakin olevan rispaatunut.
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1200
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: Ei kestä kaasua
Mites bensan tulopuoli? Tiedän pari tapausta, jossa ei tullut tankista riittävästi bensaa tukkoisuuden/lian takia niin hyytyi kun antoi vähän enemmän happea.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
aluks pitää tutki kiihytyspumppu ja sit bensantulo.
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Kokeiltu monesti pumppaila kaausa kiihityksessä, mut ei juurikaan mitään merkitystä.
Täytyypä tutkailla vkl mikä weiandin imusarja paikalla, ja mikä holley.
Mistähän sen holley tiedot löytää?
Puoleen kaasuun asti toimii loistavasti, mut sen jäläkeen ku laittaa lavan lattiaan, niin ryytyy saman tie.
Täytyypä tutkailla vkl mikä weiandin imusarja paikalla, ja mikä holley.
Mistähän sen holley tiedot löytää?
Puoleen kaasuun asti toimii loistavasti, mut sen jäläkeen ku laittaa lavan lattiaan, niin ryytyy saman tie.
Re: Ei kestä kaasua
Holleyssa on ryyppytornin etuosassa list numba ja tuolta löytyy tietoaHerkkulenkki kirjoitti: ↑05 Heinä 2019, 12:42 Kokeiltu monesti pumppaila kaausa kiihityksessä, mut ei juurikaan mitään merkitystä.
Täytyypä tutkailla vkl mikä weiandin imusarja paikalla, ja mikä holley.
Mistähän sen holley tiedot löytää?
Puoleen kaasuun asti toimii loistavasti, mut sen jäläkeen ku laittaa lavan lattiaan, niin ryytyy saman tie.
https://documents.holley.com/techlibrar ... isting.pdf
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Täytyy vkl aika tarkistaa tuo holley hommeli. Ei oo kohokammiota tarkastettu eikä mitään sihtiä. Ne täytyy tarkistaa.
Autolla ajettu viimeiset 15v vain konttorille ja sit takas lämpimään talliin. Et vois hyvin olla kohokammiossa tai sihdissä vikaa, tai niissä polttoaine letkuissa.
Paikallaan ottaa kyl kierroksia hyvin.
Autolla ajettu viimeiset 15v vain konttorille ja sit takas lämpimään talliin. Et vois hyvin olla kohokammiossa tai sihdissä vikaa, tai niissä polttoaine letkuissa.
Paikallaan ottaa kyl kierroksia hyvin.
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Ei löydy mun holleysta mistään list numberis, ryyppyläpässä oli 487 numero.
Imusarja on Weiand X-Celerator 7519
Ei mitään tietoo onko moottorille tehty jotain, pakko kaivaa edellisen omistajan tiedot.
Imusarja on Weiand X-Celerator 7519
Ei mitään tietoo onko moottorille tehty jotain, pakko kaivaa edellisen omistajan tiedot.
- Antti66HT
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2112
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
- Paikkakunta: Tampere
Re: Ei kestä kaasua
Mikäs Holikka tää on kun ei o kohokammioita ollenkaan?
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Tos toinen kuva, ja samaan mietin itekkin et mikäs holley tää oikein on.
Täytyy ottaa huomenna vielä parempi kuva sivusta.
Täytyy ottaa huomenna vielä parempi kuva sivusta.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Voisko olla huollon tarpeessa? Ainakin ulkoisilta osilta näyttää ainkin kuvissa.. epäsiistiltä?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Re: Ei kestä kaasua
Joo Putsata se ainakin täytyy, mut ratkaseeko se kaasu ongelman?
Kiihityspumppu ruikkas aikaki heti bensaa ku koikelin kaasua vääntää.
Kiihityspumppu ruikkas aikaki heti bensaa ku koikelin kaasua vääntää.
Re: Ei kestä kaasua
Holley 4360 fuel saver. Kannattaisi ehkä kokeilla kunnon kaasarilla, josko toimisi paremmin.
https://www.thirdgen.org/forums/carbure ... olley.html
https://www.thirdgen.org/forums/carbure ... olley.html
Mustang 2009 45th Grabber Orange 1 of 343