Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Perskeles, täytyypä jatkaa tätäkin keskustelua kun itteäkin on alkanu kiinnostaa tuo seuraavan korimallin musse, eli 99-04 koppa! Paljonkohan noihin menee kokonaisuudessaan kuluja ostohinnan päälle ennenkuin on kilvissä suomessa? Itseä kiinnostaa ihan GT:stä lähtien kaikki jos hinta kohdillaan, bullit, mach1, saleen ja cobrat tietty eniten, ja sellasetkin missä laittoa! Äskenkin oli >Ebayssä joku olikohan 2002 MACH1 jossa apparin puoli kokonaan naarmuilla, mutta muuten siisti auto koko musta mustalla sisustalla niin 6500 taalaa! Arvatkaa oliko kauaa myynnissä!
-96 malliseksi kallis, kuvissa näytti osittain uudelleenmaalatulta. Harvassa on toki varmaan kolaroimattomat hyvämaaliset yksilöt. Kovakattoista löytyy suomestakin lähes samaan hintaan.
pelkillä hihnapyörä muutoksilla mennään vakio eatonin syöttökyvyn rajamaille - tuossa Cobrassa on sitä oikeaa hot rod henkeä, joka Fordilta puuttui pitkään. Vielä kun Fordilta tulisi sitroletin LS sarjan kaltaiset työntötanko moottorit valikoimiin niin vot vot. Ei modulareissa sinällään vikaa, paitsi kalliimpia mitä LS sarjan esim 7.0 motit ja niin leveitä ettei sovi ilman voimakasta etupään muokkausta näihin meidän vanhempiin vessoihin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Kyllä ensimmäisiin muutoksiin kuuluu tuon padan virittämisessä ahdin. Orkkis pitää vähintään portata, mieluummin vaihtaa tehokkaampaan het kättelyssä-------->KB!
- Saleen S 281 S/C '03 HH Special Edition
- Ford Mustang GT 1988
- Ford Orion 1990 MR
- Volvo Amazon 1967
- Fiat 850 Special 1969
- Bmw M3 2005
- Lexus GS300 2008
- Saab 9-5 2.3t 2004