302 efi imusarjojen ero?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
Late
Aina äänessä
Viestit: 1323
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T
Paikkakunta: Kangasala

Re: 302 efi imusarjojen ero?

Viesti Kirjoittaja Late »

Näyttäisi tuo ylempi punaisessa autossa kiinni oleva alkuperäiseltä 86-93 Mustangin HO-motin imarilta. Alemmassa oleva matala taas viittaisi vahvasti 90-> Thunderbirdin HO-moottorin imarilta. Tbirdissä huomattavasti matalampi konehuone niin siihen muotoiltiin reilusti matalampi sarja, jotta saatiin kone tungettua pellin alle. Samalla menetettiin jokusia hevosvoimia. Mustangissa ei tehdastekoisena tuota matalaa ole ollut.
Late

-84 Mustang SVO
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 302 efi imusarjojen ero?

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Tai sitten alempi on uudemman SN-95 imari, siinä on kans tuo mutka. Lukeeko t-birdin imarissa HO?
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 302 efi imusarjojen ero?

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Niin se tais olla. 8)
FinnStang
Aktiivi
Viestit: 41
Liittynyt: 06 Syys 2008, 12:32
Auto: Mustang GT 1990

Re: 302 efi imusarjojen ero?

Viesti Kirjoittaja FinnStang »

fox50 kirjoitti:Ainakin nettiautossa myytävässä -95 gt avossa oli samanlainen imusarja kun mulla, alempi. Korkeutta nettiauton kuvasta ei tietysti nää. Eikös se niin ollut että t-bird oli tasan 200hv ja mustang 228hv? Onko muuta eroa kun imusarja?
Nokka-akseli on erilainen.
Avatar
Topias74
Superpölöttäjä
Viestit: 2727
Liittynyt: 05 Tammi 2008, 16:26
Paikkakunta: Äänekoski

Re: 302 efi imusarjojen ero?

Viesti Kirjoittaja Topias74 »

Veikkaisin että kaikki käy! Onko se Mussen nokka, GT:n nokka? Niin ja kato että se on rullanokka.Ja mittaa kaasuläpän ja imusarjan reikäjako onko sama.
Vastaa Viestiin