TZE-1 oli sininen HTpee5 kirjoitti:TZE on HT, mutta miten on TEO ja MID +muut.
TEO-10 myöskin HT, kaksivärinen tummemmalla kyljen upotuksella.
Valvoja: Ville K
TZE-1 oli sininen HTpee5 kirjoitti:TZE on HT, mutta miten on TEO ja MID +muut.
Vanhaan keskusteluun palatakseni.........Olit oikeassa AOK-1 :n suhteen, autosta on edestä otettu kuva uudessa Mobilistissa (7/2013). Konepellillä istuva laulaja lienee auton silloinen omistaja Ann-Christine?kariboy kirjoitti:Eipä levyn kannessa tai itse levyssä mitään tarkkoja tietoja ole. Valitut Palat 1982 löytyy kannesta. VPLP 1960-1969.
Yhä olen sitä mieltä että kilpi on AOK mutta eipä aivan poissuljettu ole tuo AOX myöskään. On senverran vaikea tarkasteltava kun on sivusta kuvattu...
Aivan, huomasin itsekin Mustangin Moblassa ja muistelin että olikohan se tuo rekkaripee5 kirjoitti:Vanhaan keskusteluun palatakseni.........Olit oikeassa AOK-1 :n suhteen, autosta on edestä otettu kuva uudessa Mobilistissa (7/2013). Konepellillä istuva laulaja lienee auton silloinen omistaja Ann-Christine?kariboy kirjoitti:Eipä levyn kannessa tai itse levyssä mitään tarkkoja tietoja ole. Valitut Palat 1982 löytyy kannesta. VPLP 1960-1969.
Yhä olen sitä mieltä että kilpi on AOK mutta eipä aivan poissuljettu ole tuo AOX myöskään. On senverran vaikea tarkasteltava kun on sivusta kuvattu...
Liekö tuo se Aren esittelyauto?janne260 kirjoitti:Vau, hieno kuulla tämmöisestä, ja etenkin olemassa olevasta.
VIN:hän se alkoi heti kiinnostaa.
Esisarjan autot eli protoja, esittelyautoja USA:han, Kanadaan ja nimeenomaan Eurooppaan laivatut merkattiin tosiaankin 05C (Maaliskuun 5. päivä) päivämääräkoodilla, valmistumispäivästä riippumatta, eli VIN.it välillä 100001 - noin 100160.
09C oli sitten ekat liukuhihnalta valmistuneen, tiettävästi VINistä 100211 eteenpäin.
Hienoa kallera kun kerroit tuosta autosta meille. Saa kertoa lisääkin, vaikkapa että oliko sulla kauankin tuo auto?
Oispa äärimmäisen hienoa jos olis.Arto65FB kirjoitti:
Liekö tuo se Aren esittelyauto?
Jos olisi niin eikös se silloin olisi historiallinen ensimmäinen koskaan yleisön nähtävillä ollut Mustang? Olihan Aren näyttely päivää ennen USAn ensi-iltaa. Mielenkiintoistajanne260 kirjoitti:Oispa äärimmäisen hienoa jos olis.Arto65FB kirjoitti:
Liekö tuo se Aren esittelyauto?
Yksi noista Suomen Fordin esittelyautoista on tuota pienemmällä alustanumerolla ja 05C päivämääräkoodilla.janne260 kirjoitti:09C oli sitten ekat liukuhihnalta valmistuneen, tiettävästi VINistä 100211 eteenpäin.