Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
[quote="Fastback"]Joko käyrän käristys päivämäärä on määritelty?[/quote
Pää sauhuten oon miettiny mihin väliin kyrsän paisto mahtuis...
ja riskillä mennään, viikonloput vähissä...remppa kesken...grilli rikki ,uus hankintaan...
kohta uus topikki
Vilppa kirjoitti:Juu, huomasimme, satuimme southwindin kanssa espositon eteen juuri kun starttailitte letkaa forum marinumille päin. Oli muuten hieno jono!
NIIN OLIKIN HIENO LETKA PONEJA HIRNUEN LÄHTI KOHTI FORUMIA!!
JuhaV kirjoitti:Hyvin oli porukkaa liikenteessä, kiva oli turista ja juoda se yksi kah....lja. Tästä pitäis ottaa kyllä joku perinne. Ja jos keskiviikko on aina täynnä niitä mopoilijoita niin sitten esim. tiistaisin silloin tällöin.
mennään katsomaan, soita mulle jos uutta tietoa tai ei olla näköyhteydessä klo.18
mennään sitte vaikka kahville johkain jos ei marinumin pihalle mahdu.
Mun numero on 040-5233000
sun numeroa mulla ei oo...
Tänään ei taida tulla lähdettyä enää Turkuun. Meni päivä tuolla tuolla Kiikalassa kiihdyttelyjä katsellessa. Mutta ensi kerralla tullaan, jos vaan ollaan kotipuolessa.
Vieläkö jaksettais/kiinnostaisiko ensi lauantaina 6.9. kokoontua jokirantaan? Saattaa olla meinaan hieno syysilma ainakin jos tämän hetken ennustetta katselee.
vaihtoehdot:
1) historic grand prix Alastaro 0,9999%
2) pihasaunan katon pontitusta 99% 08.00-21.00... Alkaa olemaan posket jo aika täynnä, mutta pakko takoa pontti ja minimissään kermi eil sääsuojaan.
3) Jokirantaan 0,0001%
Apropo, tulkaas meitille ja kaikille lapiot mukaan, niin pidetään salaoja mökin ympärille talkoot...
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3