Thermactor reiät tukkoon kansista (88 GT)
- Fastbäck65
- Hiljaisempi
Thermactor reiät tukkoon kansista (88 GT)
Poistin tuossa viikonloppuna ilmapumpun kaikkine putkineen 88 GT:stä. Sylinterinkansiin menevät putket olivat aivan tukossa karstasta ja myös reiät kansissa ovat aivan "töhnässä". Onko joku puhdistanut kyseisiä reikiä kansien ollessa kiinni koneessa? Ilmapumppuhan syöttää ilmaa reikiin, josta se kulkeutuu suoraan pakokanaviin, joten ilmeisesti tuo töhnä imeytynee pikkuhiljaa pakokanavaan ja sieltä pakosarjaan eikä aiheuta isompia ongelmia? Vinkkejä puhdistukseen kaivataan. Ja kansia en mielellään ota pois puhdistusta varten, ellei ole todella suositeltavaa.
** Rollin` in my 5 point ou, aka Vanilla Ice **
Saattaa oola hankalat puhdistaa.
Itse en ole puhdistanut ilsäilmakanavia, olen vain huolella tikkinut kansien päädyt.
Itse en ole puhdistanut ilsäilmakanavia, olen vain huolella tikkinut kansien päädyt.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Fastbäck65
- Hiljaisempi
Ok. Ehkäpä jätän karstat paikalleen ja pistän vain reiät tukkoon. Jos sinne ei synny imua niin ei kai karstat mihinkään liiku. Corral.net:issä olikin hyvä vinkki reikien tukkimiseen. Eli niihin kuuluvasta putkihässäkästä leikataan päädyt irti, jotka voi sitten kääntää ympäri ja pultata takasin kiinni. Näin ollen saadaan hyvä peite reikien päälle. Vähän vielä RTV silikonia väliin niin hyvä pitäsi tulla.
** Rollin` in my 5 point ou, aka Vanilla Ice **