Tärinä tuli esiin ensimmäisillä koeajoilla moottoritiellä käydessä. Tuon jälkeen sorvasin soviterenkaat ja tärinä oli tuon jälkeen omasta mielestä melko samanlainen Soviterenkaat kyllä helpottavat renkaan asennusta huomattavasti, on heti kohdillaan ja sen kun ruuvaa mutterit/pultit kiinni.SamiM kirjoitti:Pyörät ovat siis puntissaan, mitenkäs asennus autoon. Ovatko vanteet napakeskitteiset vai pulttikeskitteiset?
Tuli varmaan taas säästettyä väärässä paikassa noiden kiinakumien kanssa.Juke66 kirjoitti:Tohon tärinään vielä sellainen kokemus, että työpaikan n. vuoden vanhasta autosta etsittiin aikoinaan pitkään tärinän lähdettä, joka ilmeni n.90km/h nopeudessa. Syyksi paljastui runkovika/kudosvaurio yhdessä renkaassa. Renkaat käytettiin tasapainotuksessa pariinkin kertaan, mutta niistä ei siellä mitään löytynyt. Vasta pidemmän ajon jälkeen renkaasta rupesi huomaamaan, että se ei kulunut tasaisesti ja siitä tuo vaurio paljastui.
Nuo vanteet on kiinassa tehtyjä (vaikka nimi on American racing Torque thrust DFirebolt kirjoitti:Sen lisäks vanne voi olla kiero tai soikee, jolloin sen vielä saa tasapainoon mutta tärinätön siitä ei tuu. Tosin ton huomaa painojen määrästä, eli ilmeisesti on poissuljettu tästä tapauksesta.

Mittasin kyllä heittokellolla vanteen reunasta, että ei ole heittoa kuin jotain millin kymmenyksiä. Koneistuksen läpihän nuo menee, mutta raaka valuaihio kait siinä on lähtötilanteessa.