Turku auto Saloon

Alueyhteyshenkilö: Rehti Petri Petri Lastunen 0440-536383, Alueen yhteyshenkilön(t) tavoitat myös sähköpostilla osoitteesta alue.v-suomi@mustangclub.fi

Valvoja: Ville K

isop65
Aktiivi

Turku auto Saloon

Viesti Kirjoittaja isop65 »

Turun messukeskuksessa järjestetään 18-19.4.2015 Turku auto Saloon autonäyttely, johon toivotaan
runsain mitoin American autoja.

Mustangclubi saa oman osaston kerhon autoille ja aiomme pitää kerhon infopistettä sekä mahdollisesti
kerhopuotia osastollamme, itse aion olla infopisteessä, saa ilmottautua kaveriksi :D

Ihan näinä hetkinä ollaan päättämässä montako Mustangia osastolle mahtuu, eli pikapikaa
ilmoitus minulle viestinä tai foorumille tai puhelimitse halukkuudesta tuoda auto näyttelyyn, olis tietysti kiva jos
saatais jonkulainen läpileikkaus eri vuosimalleista, osallistumismaksua ei ilmeisesti ole mutta se asia on vissiin
kesken, jos maksu tulee niin tuskin kaataa ketään.

Piha aluelle ollaan järjestämässä muitakin yleisöä kiinnostavia tapahtumia eli autot ja kerho saa varmasti näkyvyyttä.

Täältä ainakin jotain lisätietoa: http://www.autosaloon.fi/yhteystiedot/tapahtumapaikka/
ja täältä: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 21538aaa53

Jari Arkkukangas
040-5233000
Auto on tarkotettu ajettavaksi...
lilli-67
Hiljaisempi
Auto: Ford 2D mustang 3 1996 rekisterinumero JNH-19 Graniitinharmaa

Re: Turku auto Saloon

Viesti Kirjoittaja lilli-67 »

HEI JARI! MÄ VOISIN TUODA AUTONI NÄYTTELYYN KUN SOPIVASTI OLIS VIIKONLOPPU VAPAA TÖISTÄKIN :blackman: TERVEISIN LILLI-67
JuhaV
Addikti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Oma auto ollut pari kertaa salon näyttelyssä, tänä vuonna ei pysty lupaamaan mitään. Työt painaa tuohon aikaa pahasti päälle...
-65 HT 289
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Mä saan kalikat kotiin maaliskuun puolessa välissä, mä en todellakaan uskalla luvata mitään. Kiinnostaisi tulla kyllä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Fastback kirjoitti:Mä saan kalikat kotiin maaliskuun puolessa välissä, mä en todellakaan uskalla luvata mitään. Kiinnostaisi tulla kyllä.
Meinasin jo laittaakkin sulle yv:tä, että sun poni täytyis saada auto Saloon näyttelyyn....ei muuta kuin kalikat kiinni ja auto osastolle.
- Juha -
Make67
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang HT 1967

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Pikkusen vaiheessa toi -67 kun kuuskutonen vie kaiken vapaa-ajan... Ei pysty lupaamaan kumpaakaan noista. -94 AvoGT olis ihan iskussa mutta niitähän on pilvinpimein muillakin, parempiakin.
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Fastback
Over The Top
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

pokkinen kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Mä saan kalikat kotiin maaliskuun puolessa välissä, mä en todellakaan uskalla luvata mitään. Kiinnostaisi tulla kyllä.
Meinasin jo laittaakkin sulle yv:tä, että sun poni täytyis saada auto Saloon näyttelyyn....ei muuta kuin kalikat kiinni ja auto osastolle.
kiitos Juha ajatuksesta. Kun kalikat tulevat niin tähdätään tuonne! Täytyypä soitella Isop65:lle, nyt en tuu kumittaan teidän risteystä kun on liukasta ilman voimookin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
isop65
Aktiivi

Hieman päivitystä näyttelyyn eli järjestäjät toivois läpileikkausta Mustang malleista kerhon osastolle,
4 varmaa on ilmottautunu: -04, -65, -96, -73
2 jos autot valmistuu: -72, -67?
Kerhon osasto on kooltaan 100 neliötä eli noin 8 autoa, isomman tilan saa jos löytyy tapahtumiin avustajia,
alustavasti päätettiin pyytää isompaa aluetta eli autoja mahtuu vielä.

Ilmoittakaa autonne vaikka se olisi jo edellä lueteltu, jos emme saa osastoa täyteen niin valitaan näistä lisää...
isop65
Aktiivi

Jos omistat Mustangin vuosilta -74-78 tai -79-93 ja olisit halukas tuomaan autosi näyttelyyn niin ilmoittaudu ihmeessä
joko täällä foorumilla,yv:llä, minulle soittamalla tai tekstiviestillä, niin saataisiin ainakin joka vuosikymmeneltä auto näyttelyyn.
Kerholehden mukaan ainakin kaksi autoa löytyy näiltä vuosilta Varsinais-suomesta, yritin etsiä puhelinnumeroa kyseisille omistajille mutta eipä niin vaan
löydy.
isop65
Aktiivi

Näillä näkymin paikat Mustangiosastolla täynnä.
Visa
Addikti
Auto: Ford Mustang Gt -88. Ford Mustang Gt -91, Ford Mustang ht -66

Viesti Kirjoittaja Visa »

Mun asevelvollisuutta suorittaval pojal olis 91gt, mikäli viel tarvista näyttelyyn. Hänen pitäis olla lomilla tuona viikonloppuna. Tosin taisit jo löytää autoja tarpeeksi kun olit laittanut viestin että paikat on täynnä. Laittele viestiä jos kuitenkin tarve, niin järjestellään auto paikalle, itse olen kylläkin todennäköisesti tuolloin vielä työreisulla.
isop65
Aktiivi

Visa kirjoitti:Mun asevelvollisuutta suorittaval pojal olis 91gt, mikäli viel tarvista näyttelyyn. Hänen pitäis olla lomilla tuona viikonloppuna. Tosin taisit jo löytää autoja tarpeeksi kun olit laittanut viestin että paikat on täynnä. Laittele viestiä jos kuitenkin tarve, niin järjestellään auto paikalle, itse olen kylläkin todennäköisesti tuolloin vielä työreisulla.
Hiukan on vielä epäselvää millanen tila saadaan, tällä hetkellä on tiedossa 5 kertaa 20 metriä.
Toki oon yhteyksissä asian tiimoilta jos tilanne muuttuu.
Visa
Addikti
Auto: Ford Mustang Gt -88. Ford Mustang Gt -91, Ford Mustang ht -66

Viesti Kirjoittaja Visa »

Asia klaari, ilmottelehan jos tarvista saada lisää kalustoa.
Vastaa Viestiin