Tuossa on pari kampiakseli valmistajaa joilta kannattaa asiaa tiedustella.porttari kirjoitti:No ei sitä varmaan ainakaan ihan helpolla löydy, viimeisintä tietoa siis. Mulla meni yksi tuttu Bosch Motorsportille hommiin Michiganiin, jolle tein useita kansitöitä, niin täytyypä laittaa viestiä udellakseen saisiko mitään selville siellä. Voihan se olla, ettei mitään tietoa tuu mistään
No eikös se Cammer tehty jo kuuskytluvulla Ehkä se päivä vielä koetaan, kun joku tekee kustannustehokkaan kansitsydeemin ameriikassa, jossa on yläpuoliset nokat..
http://www.callies.com
http://www.bryantracing.com
Viime mainitulta tilasin 334 strokeriin akselin.
Jo etukäteen voin ilmoittaa, ettei nuo ole kovin halpoja. hinnat pyörii jossain 2000 taalan nurkilla.
Ja tämä lienee yksi sopivimmista kankien ja mäntien valmistajista, nyt tietenkin tarkoitan custom kamaa niin kuin noiden akseleidenkin osalta. Ainakin nuo CP:n männät on aika hyviä.
Eikä nuokaan ole ainoita pajoja jotka tekee oikeita moottorin osia, mutta ovat aika tunnettuja tuolla kilpapuolella.
Joo noihib Chevyihin on tehty 180 asteisia akseleita ja varmaan myös Fordeihin mutta eivät ole kovin julkisesti huudelleet.
Niin kuin aiemmin olen jo maininnut niin nokan suhteen löytyy myös ratkaisu vaikka sytytysjärjestys hieman muuttuisi.
Kansien osalta uskoisin myös, että ratkaisiu kanavien- ja ventiilikoon osalta löytyy kun on yhteydessä kansivalmistajaan suoraan ja pyytää haluamaansa venttiili ja kanava kokoa.