Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Tere... Olen pari vuotta etsinyt sopivaa mussea.. 65-66 HT... nyt kävin katsomassa taas kerran yhtä... 65 HT 302....hintapyynti oli 7000€ ja autosta puuttu kaikki sisälle tulevat sähköjohdot, mikään mittäri ei toiminut....yms.... etu penkit riekaleina, kattoverhoilu roikkui, ovipaneelit rikki.... hitsattavaa takalokareissa, reikiä pohjassa... ohjaus niin jäykkä että tarvittiin kaksi kättä vääntään rattia, autossa papereiden mukaan 275hp takapyöristä mitattanu, moottorin teho 330hp, mutta edes pakko ykkösellä ei polkimen pohjaan tallattuani sutinut tyhjää ( C-4 )...
Joten tyhmempänä kysyisin onko ohjauksessa vikaa ja mahtaako myllyssä olla kaikki paukut tallessa..... kone kävi hyvin ja laatikko tuntui ehjältä......, mutta onkohan hinta ja auton projektin määrä ihan oikeassa suhteessa...?????
Jos ei ole lukkoperää niin 275hv pitäisi piirtää yhtä viivaa kauas näkymättömiin oli loota sitten mikä vaan, suht harvalla perälläkin. Lukkoperälläkin alkaa tehot riittämään kuivalla asfaltilla suddaamiseen. Käsittääkseni.
65:n ohjaus on yleensä aika jäykkä (kellä on kellä ei), riippuu miten on etupään kulmat säädetty. Yleensä sitä pystyy jonkin verran säätämään etupyörien kulmia muuttamalla.
Kuulostaa siltä, ettei ehkä ole paras mahdollinen eka Musse varsinkin jos ajaminen olisi pääasia; projektiksi ehkä, mutta sikahalvalla.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Tuollaisen kuvaksen perusteella maksaisin autosta max 2.500 euroa, remonttiin uppoaa omana kokemuksena, pohjautuen yhteen Shelby Europa-avoon ja 64-avoon, ainakin 5.000 euroa, ja tämäkin on varovainen arvio. Mutta tämä on vain mielipiteeni, omakätisesti katsomalla voi hintaa tarkistaa ylospäin, tai sitten alaspäin. Kunnollisia Mustangeja saanee suunnilleen tuolla hintatasolla muutoinkin, kunhan etsii.
Kuulostaa tosiaan vähän pahalta projektilta jossa hintakaan ei liene oikea. Vanha nyrkkisääntö pitänee edelleenkin paikkansa, osta niin hyvä kuin rahat riittää. Itse remppaa tehneenä olen huomannut että kaikkeen pieneen sisusta nippeliinkin voi saada kulumaan yllättävän suuren summan juuroja. Siihen päälle vielä työt niin voi iskeä äkkiä kyllästyminen ja tulee myytyä vaan työmaa pois kun ei koskaan pääse ajamaan...
Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.
juu.. kalliina mäkin sitä pidän.... projektiksihan se menisi, mutta tulisi maksaamaan niin pirusti... kait se on parempi ko odottelee ehjempää autoa jostain myyntiin....
tarkotushan olis, et viel sais loppukesän ajella ja talvella kunnostella... eli saishan siinä projektia olla, mutta tarvis olla ajokuntoinen.... =)....
toisaalta taas.... kiinnostaishan se kunnon projektikin... kohan auton hinta olis sit taas siihen sopiva...
En vaan muuten ymmärrä, miten siitä myllystä on voinut kadota niin paljon paukkuja, ettei lähde mihkään... kun kone todella kehräsi hienosti...??
Puuttuivat kaikki sisälle tulevat sähköjohdot???
Auto ei siis ole katsastettu kun valot/vilkut eivät toimi?
Mulla 280hp takarenkaista, C4 ja 3.25 välitys lukolla, renkaat 235/60/15
Auto avo 69 joka on painavampi kuin 65. (n 1420kg)
vielä "ihmisen juoksuvahdista" (??!) kun polkaisee niin 2 piirua jää ykkösellä ja jatkuu niin pitkään kuin vaihto kakkoselle tulee eteen.
Eli jos myynnissä oevassa autossa ei ole lukkoa niin väittäisin että 75hp on lähempänä totuutta kuin 275