Joopa-joo, Olen ymmärtänyt että yksi tärkeähkö juttu on tuo tasapainotus joka maksannee kanssa +-400 ???
Koneistukset, laakerit , männänrenkaat ym ei liene kalliita - mites männät jos ne joutuu vaihtaa?
Mäntiä tietty on aika lailla monen laisia...
Olen jo tuohon ostellut peruskorjaus tarpeet(lue tiivistesarjan) ja alu kannet & venttiilit & nokka akselin
Nokka ketjun hammaspyörineen, alumiinisen vesipumpun 2*4 imusarjan ja uudet kaasarit ja HEI jakajan.
Samoin kun cantonin leveen öljypohjan roiskelevyn ja suuritilavuisen öljypumpun. Eli kaiken kaikkiaan
hilut lohkon ympärille
Eli onhan tuota rahaakin jo palnut ja vaikka alunperin ajattelin ite kasata niin on vaan alkanut mieltä painamaan
että ite tulee tehtyä sitten kaikki varmuuden vuoksi (eli mahdollisesti sitten likkaa) tai sitten jättää lohkon
"as is" mutta olen kääntymässä edelliseen - tämä taas johtaa siihen että teetän töitä ainakin tonnilla +
kaneistukset ja puuttuvat osat...
No Juttelin tästä jo parin "kisakone" ihmisen kanssa ja hintaluokka lienee siinä 2000 + osat ja tarpeelliset koneistukset...
Tämä nyt on linjassa sen kanssa mitä tuossa kirjoittelitte (BTV - kiitos kommenteista) tulishan ainakin tyyni mieli ja
sais nostaa koneen vaan nokalle murehtimatta sen käymisestä...
1967 custom nopsaperä työn alla...