IFS
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30 Maalis 2013, 13:37
- Auto: 1970 mustang mach1
IFS
Moro
Tuli hommattua sellainen helix halppis ifs kitti. Mukana tulleet ohjeet ihan hanurista, ja kaiken lisäksi auto on palasina , joten spindeleiden korkeutta aikalailla vaikea hahmottaa. oisko keneltäkään mahdollista saada noin mittoja korkeuden suhteen, eli tarvitsisin mitan crossmemberin alatukivarren reiän keskeltä runkopalkin yläreunaan.Olisin tosi kiitollinen avusta. T: Jukka 0505988710
Tuli hommattua sellainen helix halppis ifs kitti. Mukana tulleet ohjeet ihan hanurista, ja kaiken lisäksi auto on palasina , joten spindeleiden korkeutta aikalailla vaikea hahmottaa. oisko keneltäkään mahdollista saada noin mittoja korkeuden suhteen, eli tarvitsisin mitan crossmemberin alatukivarren reiän keskeltä runkopalkin yläreunaan.Olisin tosi kiitollinen avusta. T: Jukka 0505988710
Re: IFS
Tarkoitatko alkuperäistä alatukivarren kiinnityspisteen korkeusasemaa?
Mulla on auto tallissa ilman konetta nokka pystyssä - 67 mallinen tosin - helppo mitata
tosennäköisesti ihan sama korkeusmitta kuin -70 mallissa...
Pistä viestiä jos haluut että mittaan illalla.
-Ville
Mulla on auto tallissa ilman konetta nokka pystyssä - 67 mallinen tosin - helppo mitata
tosennäköisesti ihan sama korkeusmitta kuin -70 mallissa...
Pistä viestiä jos haluut että mittaan illalla.
-Ville
1967 custom nopsaperä työn alla...
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30 Maalis 2013, 13:37
- Auto: 1970 mustang mach1
Re: IFS
Morjensvaarni kirjoitti:Tarkoitatko alkuperäistä alatukivarren kiinnityspisteen korkeusasemaa?
Mulla on auto tallissa ilman konetta nokka pystyssä - 67 mallinen tosin - helppo mitata
tosennäköisesti ihan sama korkeusmitta kuin -70 mallissa...
Pistä viestiä jos haluut että mittaan illalla.
-Ville
Mittaa vaan, tuleepahan tarkistettua sekin, tosin jos yhtään ymmärsin mukana tullutta ohjetta, niin ifs:n alatukivarren kiinnitys tulisi alemmas alkuperäiseen verrattuna....ohjeessa puhutaan vaan alkuperäisestä olka-akselin korkeuden määrittämisestä, ja kun tämä on tiedossa, niin ifs:n alatukivarren kiinnitysreiän keskikohta tulisi 3,5" alemmas alkuperäisestä olka-akselin keskilinjasta, eli pitäis tietää olka-akselin asema runkopalkkiin, ja siitä sitten 3,5" alemmas...noin
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30 Maalis 2013, 13:37
- Auto: 1970 mustang mach1
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30 Maalis 2013, 13:37
- Auto: 1970 mustang mach1
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: IFS
Minäkunenmistäänmitäänymmärrä moottorin tunnistuksesta, niin mikäs motti sinne konehuoneeseen on menossa
????

-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 7
- Liittynyt: 30 Maalis 2013, 13:37
- Auto: 1970 mustang mach1
Re: IFS
LS2+tremec t56 magnumMake67 kirjoitti:Minäkunenmistäänmitäänymmärrä moottorin tunnistuksesta, niin mikäs motti sinne konehuoneeseen on menossa????
-
- Aina äänessä
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang HT 1967
- Paikkakunta: Lieto
Re: IFS
Selkis. Thänks1970_mach1 kirjoitti:LS2+tremec t56 magnumMake67 kirjoitti:Minäkunenmistäänmitäänymmärrä moottorin tunnistuksesta, niin mikäs motti sinne konehuoneeseen on menossa????

Soon aivan sama, minkä valmistajan V8 sinne laitetaan, kunhan on möyhyä ja omistaja tykkää



-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
+ -66 HT
+ -94 avo GT