8.8 perän murheet
8.8 perän murheet
Aloin purkamaan mustangin perää vaihtaakseni vetarin laakerit.kaikki meni hyvin siihen asti kun aloin irroittaa keskitapin lukituspulttia joka oli katkennut sisään.sitten alkoi talkoot että sain keskitapin pois.jouduin särkemään tapin mut sain irti joteskin.nyt täytyis saada uus tai käytetty ehjä tappi jostain.myydäänkö tappeja erikseen vai joutuuko ostaa koko murikan?vetoakselinkin tarttisin kun oli jo korjauslaakerikin syönyt akselia.akseli on nelipulttinen 28 rihlanen ja auto 91 mustang.jos jollain löytys kyseisiä osia niin olisin kiinnostunut tai vinkkiä mistä saisi.t:pete
Re: 8.8 perän murheet
Moikka.
Minulla on hyllyssä pari 28 rihlaista lukkomurikkaa, josta löytyis tarvittavat osat sinulle.
Vetoakselitkin olis, mutta ne on SN95 autosta, mutta 5-pulttiset ja vähän pidemmät kun -91 akselit on. Eli ne ei sovi sinulle.
Toisena vaihtoehtoina on tilata uudet osat.
Ameriikan maalla myydään uusia 3/4 cross pinn'ejä ja 4-pulttisen vetoakseleita kanssa.
Nyt kun sulla on "perä levällään" niin samalla kannattaisi uusia molemmat vetoakselit. kustannusvaikutus ei ole suuri.
Riksun Tuumacidistä saat helposti tarvittavat osat ja niin halutessasi asennuksetkin.
T. Rauno
Minulla on hyllyssä pari 28 rihlaista lukkomurikkaa, josta löytyis tarvittavat osat sinulle.
Vetoakselitkin olis, mutta ne on SN95 autosta, mutta 5-pulttiset ja vähän pidemmät kun -91 akselit on. Eli ne ei sovi sinulle.
Toisena vaihtoehtoina on tilata uudet osat.
Ameriikan maalla myydään uusia 3/4 cross pinn'ejä ja 4-pulttisen vetoakseleita kanssa.
Nyt kun sulla on "perä levällään" niin samalla kannattaisi uusia molemmat vetoakselit. kustannusvaikutus ei ole suuri.
Riksun Tuumacidistä saat helposti tarvittavat osat ja niin halutessasi asennuksetkin.

T. Rauno
Re: 8.8 perän murheet
Kiitokset vastauksista ym.uudet vetarit ja vermeet tilauksessa ja tulonpäällä.oli molemmat vetarit vaihtokunnossa ja uudet ei ollut omasta mielestä kovin arvokkaat et molemmat uusiksi☺.t:pete