Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
mixi1961
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
Paikkakunta: Joensuu

Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja mixi1961 »

Olisko tietoo sytkän säädöstä ja virranjakajan korvaavasta nokka-akselin tunnistimesta? Sytytys on selvästi aikasella eikä
tuon em. tunnistimen asennolla tunnu olevan vaikutusta sytkään? Onko tunnistin sökö? Tietoa vailla :drum:
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Jos tunnistin olis sökö ei laite taitais lähtee käyntiin?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
mixi1961
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
Paikkakunta: Joensuu

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja mixi1961 »

Mukava kun joku edes vastailee..ja huumoria pitääkin näissä harrastus hommissa olla..juu laite ei ehkä käynnistyisi..no laite toimii kyllä ja tällä vkolla ehkäpä
löytyy sytkän säätäjä..? Tuossa tyhjäkäynnin kaa olen ruuvaillu..virtausventtiilin putsasin..piti tyhjäkäyntiä korkeella..nyt korjaantu..
Katsastus olis tulevalla vkolla..Laitan kyllä tietoo tähän tuosta sytkähommasta..eikun rok asenteella vaan Mikko
Avatar
Pappacosworth
Aina äänessä
Viestit: 1366
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
Paikkakunta: Koskenkorva
Viesti:

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja Pappacosworth »

Kuulostaa ennemmin vialta kuin säätöongelmalta. Ecu ohjaa ennakon, tunnistin pitää asentaa työkalulla oikeaan asentoon. Imuvuoto saattaa kuulostaa siltä että olis varhaisella.

http://www.allfordmustangs.com/forums/v ... n-tip.html

http://www.americanmuscle.com/camshaft- ... 904v6.html

99 malli säädetään samalla lailla mutta työkalu saattaa olla eri, tai kampiakseli eri kohtaan.
38syt.jpg
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
mixi1961
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
Paikkakunta: Joensuu

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja mixi1961 »

Kiitän ohjeista..ja liitteistä myös..kokeilemme näillä ja toisella asentotunnistimella myös..T: Mikko N
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Sehän oli aiva eri asennossa , kuin mitä tuossa kuvassa . Mitä teko tuolla mutikalla yleensä on kun on kuitenkin tikkeripyörä josta lukke kampiakselin asennon. Tietysti kun nää on näitä jenkkien kötökiä näissä voi olla mitä ihmeellisimpiä virityksiä. Ja tämähän on aikalailla vanha keksintö , nukyisiin systeemeihin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
mixi1961
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
Paikkakunta: Joensuu

Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6

Viesti Kirjoittaja mixi1961 »

Juu..ihan samaa mieltä..mikä lie mutikan tarkotus? Nyt kummiskin peli soipi jo eri tavalla..ei ollu sytkän säätö..kipinäletkut olikin syypää..kiitos kommenteista ROK-1
korjas potin tällä kertaa T: Mikko :blackman:
Vastaa Viestiin