Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
- Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
- Paikkakunta: Joensuu
Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Olisko tietoo sytkän säädöstä ja virranjakajan korvaavasta nokka-akselin tunnistimesta? Sytytys on selvästi aikasella eikä
tuon em. tunnistimen asennolla tunnu olevan vaikutusta sytkään? Onko tunnistin sökö? Tietoa vailla
tuon em. tunnistimen asennolla tunnu olevan vaikutusta sytkään? Onko tunnistin sökö? Tietoa vailla
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Jos tunnistin olis sökö ei laite taitais lähtee käyntiin?
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
- Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Mukava kun joku edes vastailee..ja huumoria pitääkin näissä harrastus hommissa olla..juu laite ei ehkä käynnistyisi..no laite toimii kyllä ja tällä vkolla ehkäpä
löytyy sytkän säätäjä..? Tuossa tyhjäkäynnin kaa olen ruuvaillu..virtausventtiilin putsasin..piti tyhjäkäyntiä korkeella..nyt korjaantu..
Katsastus olis tulevalla vkolla..Laitan kyllä tietoo tähän tuosta sytkähommasta..eikun rok asenteella vaan Mikko
löytyy sytkän säätäjä..? Tuossa tyhjäkäynnin kaa olen ruuvaillu..virtausventtiilin putsasin..piti tyhjäkäyntiä korkeella..nyt korjaantu..
Katsastus olis tulevalla vkolla..Laitan kyllä tietoo tähän tuosta sytkähommasta..eikun rok asenteella vaan Mikko
- Pappacosworth
- Aina äänessä
- Viestit: 1366
- Liittynyt: 06 Tammi 2008, 10:13
- Auto: Focus ST250/Honda Africa Twin CRF1000D
- Paikkakunta: Koskenkorva
- Viesti:
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Kuulostaa ennemmin vialta kuin säätöongelmalta. Ecu ohjaa ennakon, tunnistin pitää asentaa työkalulla oikeaan asentoon. Imuvuoto saattaa kuulostaa siltä että olis varhaisella.
http://www.allfordmustangs.com/forums/v ... n-tip.html
http://www.americanmuscle.com/camshaft- ... 904v6.html
99 malli säädetään samalla lailla mutta työkalu saattaa olla eri, tai kampiakseli eri kohtaan.
http://www.allfordmustangs.com/forums/v ... n-tip.html
http://www.americanmuscle.com/camshaft- ... 904v6.html
99 malli säädetään samalla lailla mutta työkalu saattaa olla eri, tai kampiakseli eri kohtaan.
#ECU tuning Ford 1987-2019#
https://texelectric.webnode.fi/
https://texelectric.webnode.fi/
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
- Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Kiitän ohjeista..ja liitteistä myös..kokeilemme näillä ja toisella asentotunnistimella myös..T: Mikko N
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Sehän oli aiva eri asennossa , kuin mitä tuossa kuvassa . Mitä teko tuolla mutikalla yleensä on kun on kuitenkin tikkeripyörä josta lukke kampiakselin asennon. Tietysti kun nää on näitä jenkkien kötökiä näissä voi olla mitä ihmeellisimpiä virityksiä. Ja tämähän on aikalailla vanha keksintö , nukyisiin systeemeihin.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 19
- Liittynyt: 01 Huhti 2014, 21:31
- Auto: Ford Mustang GT CS 2008 Supercharged
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Sytytyksen säätö musse -99 3.8 V6
Juu..ihan samaa mieltä..mikä lie mutikan tarkotus? Nyt kummiskin peli soipi jo eri tavalla..ei ollu sytkän säätö..kipinäletkut olikin syypää..kiitos kommenteista ROK-1
korjas potin tällä kertaa T: Mikko
korjas potin tällä kertaa T: Mikko