Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Onko tietoa 351Clevelandin lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkeista, toinen lohkossa ja toinen vesipumpussa, onko ne ns.tyhmiä vai onko ne kierteellä eli poiskierrettävissä? Lämppäri jää pois kierrosta ja fiksuinta olis kai tulpata nuo päät kierretulpilla jos se on mahdollista.
-
- Aktiivi
- Viestit: 31
- Liittynyt: 07 Maalis 2014, 08:23
- Auto: Mercury Cougar
- Paikkakunta: Varsinais Suomi
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lohkossa ei ole tehtaan jäljiltä jenkoja. Vesipumpussa saattaa olla, tai sitten ei. Kumpaakin olen nähnyt.
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Ok, kiitos, Kyllä noi vaikuttais olevan ilman kierteitä eli lyömällä vaihdettavia tässä tapauksessa jos tarvii, mutta nyt täytyy sitten vaan tulpata noi päät.
-
- Aktiivi
- Viestit: 31
- Liittynyt: 07 Maalis 2014, 08:23
- Auto: Mercury Cougar
- Paikkakunta: Varsinais Suomi
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Jos haluat, voit myös yhdistää nuo lähdöt toisiinsa letkunpätkällä. Ei tarvitse tulppia alkaa sorvailemaan.
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Lohkoon saa sen verran kierrettä 3/8" BSP kierretapilla, että letkukara tai tulppa pysyy ja on tiivis kun kierretiivisteliiman kans laittaa. Yhteen laitoin messinkisen letkukaran näin ja on pelannut.
-
- Aktiivi
- Viestit: 47
- Liittynyt: 21 Huhti 2013, 22:09
- Auto: Torino Brougham 1971 351 Cleveland
Re: Lämppärin letkujen lähtö- ja tuloholkit
Joo,mulla oli letkulenkit niissä,mutta vähän kliinimpi ilme konehuoneeseen tavoitteena, niin meinasin tota tulpparatkaisua ja Samihan tieskin kertoa miten se tehdään, kokeillaas noin, kiitoksia!