Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Jos isompaa satsia tilaa tai jotain erikoisempaa öljyä niin hintaero voi olla jo merkittävä. Suomen valtion takia kaikki täällä perslandiassa on paljo kalliimpaa, eli äänestän lompakolla [emoji6]
Tässä taas vähän pähkäilyä mitkä ölpät mottiin keväällä, edessä nokan vaihto niin aattelin laittaa perus 10W40:set comp camssin lisäaineen kera sisäänajoon.
Sen jälkeen uudet ölpät, vaihtoehtoina:
Et saa Brad Penn öljyjä suomesta muuten kuin tilaamalla, sama koskee Driven öljyjä.
Minä tilasin parin kilpakauden öljyt viimetalvena noin 100 litraa + parin koneen sisäänajo öljyt. http://www.drivenracingoil.com/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Taitaapi olla paras hakia lähikaupasta Teboil silver:iä ja siihen kylkeen sisäänajo lisäaine. Panostaa sitte parempaan liemeen kun sisäänajo suoritettu. On kyllä kovasti juttua netissä miten liian modernit ölpät syö nokat laahurikoneista.
Mä olen käyttänyt tuota mainitsemaasi Kendall:in "diesel-öljyä" kun sitä aikanaan autoa ostaessa Luotokorpi Pyhtäältä suositteli. Kerran tätä Specialty Engineeringista hakiessani myyjä myös kyseli että kukas sulle tätä on suositellut ja sanoi perään että hyvä valinta... Kun en mitään mistään ymmärrä niin olen sitten pysynyt tässä merkissä ja luottanut viisaampien sanaan
Käsittelee sen laahuri (tai minkä vaan) koneen RVS:llä niin ei tartte murehtia kaikenmaailman kivikautisten sinkkikeksintöjen kanssa. Ei pitäis olla hinnasta kiinni ostaa muutaman kympin henkivakuutus monen tonnin moottoriin.
r.z. kirjoitti:Käsittelee sen laahuri (tai minkä vaan) koneen RVS:llä niin ei tartte murehtia kaikenmaailman kivikautisten sinkkikeksintöjen kanssa. Ei pitäis olla hinnasta kiinni ostaa muutaman kympin henkivakuutus monen tonnin moottoriin.
Jep, mielessä on ollut RVS käsittely, ens kesänä varmaankin tulee ajankohtaiseksi kunhan tai jos teen nokka-akselin vaihdon.