Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjalle?
Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjalle?
Onko kiinnostusta kotimaiselle etutukivarsisetille 64-73 Mustangiin? Eli alkuperäisiin kiinnityspisteisiin tulevat säädettävät putkitukivarret uniballnivelillä. Iskariksi esim. Englannista laadukas GAZ korkeus- ja jäykkyyssäädettävä coil over vaimennin, jota saa eri pituuksilla.
Tämä on alustava kysely ja halukkaiden määrä vaikuttaa jonkin verran homman toteutumiseen. Yhtään sarjaa ei ole vielä valmiina, eli homma on ihan alkutaipaleellaan. Valmistaja on tehnyt kymmeniä ellei satoja tukivarsisarjoja ralli- ja rata-autoihin, joilla on myös menestytty. Firma tarjoaa myös alustan säätöpalvelua.
Alustava hinta-arvio tukivarsisarjalle (ala- ja ylätukivarsi sekä strut rodit)1300-1700€ riippuen tukivarsien paikallaan säätöjen määrästä. Siihen lisäksi siis vielä iskunvaimentimet, jouset ja yläpään kiinnikkeet. Tällä dollarin kurssilla näkisin varsin kilpailukykyisenä jenkkien tuotteisiin nähden.
Lisätietoja saa minulta.
Tämä on alustava kysely ja halukkaiden määrä vaikuttaa jonkin verran homman toteutumiseen. Yhtään sarjaa ei ole vielä valmiina, eli homma on ihan alkutaipaleellaan. Valmistaja on tehnyt kymmeniä ellei satoja tukivarsisarjoja ralli- ja rata-autoihin, joilla on myös menestytty. Firma tarjoaa myös alustan säätöpalvelua.
Alustava hinta-arvio tukivarsisarjalle (ala- ja ylätukivarsi sekä strut rodit)1300-1700€ riippuen tukivarsien paikallaan säätöjen määrästä. Siihen lisäksi siis vielä iskunvaimentimet, jouset ja yläpään kiinnikkeet. Tällä dollarin kurssilla näkisin varsin kilpailukykyisenä jenkkien tuotteisiin nähden.
Lisätietoja saa minulta.
Mach1 -71
Re: Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjal
Kerholaisten alustahommat on ilmeisesti jo kunnossa?
Tuolta löytyy valmistajan tuotteita, esimerkkinä ooppelin tukivarret: http://131abarth.com/shop/uniball/fi/ho ... ustus.html


Tuolta löytyy valmistajan tuotteita, esimerkkinä ooppelin tukivarret: http://131abarth.com/shop/uniball/fi/ho ... ustus.html
Mach1 -71
Re: Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjal
Laitatko tietoja geometriasta.
Re: Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjal
Geometria lienee lähes sama kuin alkuperäisessäkin, koska kiinnityspisteet ovat alkuperäiset.Arto65FB kirjoitti:Laitatko tietoja geometriasta.
Ylätukivarren valmistuksessa huomioitava mahdollinen asennuspisteen muutos tai kiinnikkeen of set muodolla kompensoitava ko. muutos. Ajo korkeuden muutokset tulee huomioida ainakin alatukivarsien muodoissa, sisäiänjousto pitää olla riittävä. Muutoin alusta säädöillä voidaan hieman korjata geometriaa haluttuun suuntaan, koska ilmeisesti kaikkien tulivarsien säätö, mahdollistaa sen.
Ostajia sarjalle tuskin montaa Suomesta löytyy koska ne eivät ole USA valmistetta ja niistä puuttuu tähtilippu ja Trumpin kuva (eli Kiinan paskaa).
Jos en ajaisi Historick sarjassa olisin kiinnostunut. Tuolloin voitaisiin kaikki tarvittavat helpot säädöt saada etupäähään.
Erittäin mielenkiintoista.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjal
Ei kestä "perse" ruveta vaihtaan pois noita, Trumpin Kiinalaisia TCP palikoita. Ajelen niillä niin kauan ku kestää.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Kiinnostusta kotimaiselle earlyn etupään tukivarsisarjal
sama juttu - Hommaa alottaessa ajattelin pysyä orkkis linjoilla keulassa ja tuli ostettuu jo uudet...
Sittemmin droppi spinlet jenkeistä tilattu , niillä ja arning muutoksella mennään. Saas nähdä riittääkö jousto
kun vielä noiden lisäksi on 1" droppi jouset... Kaikenkaikkiaan keulan pitäs laskee joku nelisen tuumaa
Perä jää vähän korkeammalle mutta jousia täytynee modata takana - ellei sopivia löydy.
Blokkeja en haluaisi jättää...
-Ville
Sittemmin droppi spinlet jenkeistä tilattu , niillä ja arning muutoksella mennään. Saas nähdä riittääkö jousto
kun vielä noiden lisäksi on 1" droppi jouset... Kaikenkaikkiaan keulan pitäs laskee joku nelisen tuumaa

Perä jää vähän korkeammalle mutta jousia täytynee modata takana - ellei sopivia löydy.
Blokkeja en haluaisi jättää...
-Ville
1967 custom nopsaperä työn alla...