MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä.

Valvoja: Ville K

Alueen säännöt
Keskustelua museoajoneuvoista ja entisöinnistä yleensä. Race, tuning yms. jutut älköön tänne eksykö.
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Moron pitkästä aikaa. Mä sain viimesyksynä museotarkastusoikeudet, eli jos tarvetta tarkastella, niin voi ottaa yhteyksiä.. ;)
0405948497
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Ootko kuin tarkka?
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Ville K »

En mää täydellisyyttä vaadi, ja turvallisuuteen liittyvät parannukset sallin, sekä tietenkin aikakaudenmukaiset varusteet. Alkuperäisyyttä arvostan.
Ja kaksi tarkastajaahan meitä aina on, eli ei oo pelkästään mun mielipiteen varassa mr-status.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

....jaa kaks :asking02: Ei mun sitte kannata tulla?




...vai?? :krooh:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Laita Homer mulle kuvia ja specsejä etukäteen niin tuumaillaan mikä on ok ja mikä ei jos arveluttaa?
Jajuu, Sahk:in tarkastaja kun oon, niin meitä on aina kaks. Toinen täyttää arvostelulomakkeen ja toinen tekee museoajoneuvolausunnon.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

kaara91 kirjoitti: 15 Tammi 2019, 19:23 Meinaakos Homeri muuttua pussihousuiseksi. Ei ainakaan toi sun HT mene läpi, vaikka katsureilla olis säkit päässä.
Onhan siinä alkuperänen pyyhkijöiden moottori :devilhehe: olishan se riittäny joa olisin tarjonnu Villelle pullakahveet???
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Ville K
Moderaattori
Viestit: 1805
Liittynyt: 17 Touko 2009, 12:41
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Ville K »

Jaa oikeesti meinasit sitä sun HT:tä museokilpiin :lol: :lol: :lol:

Sanotaan ny sitte heti alkuun että jos on vaikkapa kutoskoneinen auto missä on kasitekniikka ja 5-pulttiset akselit, niin valitettavasti semmosta ei voida hyväksyä. Sen sijaan 4 pulttisilla navoilla olevat levyjarrut 6-sylinterisessä autossa alkuperäisten rumpujen tilalla voi nipinnapin hyväksyä turvallisuutta parantavana muutoksena, kirjataan kyllä lausuntoon. "alkuperäisenä säilynyt tai alkuperäisen kaltaiseksi entisöity", noin määrää lakipykälä, ja se rajaa tekniikanvaihdot pois. Eihän esim 1.1 Escortista rakennettua mexicoakaan voida hyväksyä. Ja joillain on myös virheellinen käsitys, että jos on vuonna 1988 vaihdettu jo kasitekniikka, niin siitähän on 30 vuotta.. Ei, valitettavasti ei mee läpi.
Muuten kyllä ymmärrän ajan tuomaa patinaa ja suomiautojen massaukset ja rankankin käytön mukanaan tuoman historian. Mutta mitään laittomuuksia minäkään en voi hyväksyä.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Ville K kirjoitti: 16 Tammi 2019, 16:45 Jaa oikeesti meinasit sitä sun HT:tä museokilpiin :lol: :lol: :lol:

Sanotaan ny sitte heti alkuun että jos on vaikkapa kutoskoneinen auto missä on kasitekniikka ja 5-pulttiset akselit, niin valitettavasti semmosta ei voida hyväksyä. Sen sijaan 4 pulttisilla navoilla olevat levyjarrut 6-sylinterisessä autossa alkuperäisten rumpujen tilalla voi nipinnapin hyväksyä turvallisuutta parantavana muutoksena, kirjataan kyllä lausuntoon. "alkuperäisenä säilynyt tai alkuperäisen kaltaiseksi entisöity", noin määrää lakipykälä, ja se rajaa tekniikanvaihdot pois. Eihän esim 1.1 Escortista rakennettua mexicoakaan voida hyväksyä. Ja joillain on myös virheellinen käsitys, että jos on vuonna 1988 vaihdettu jo kasitekniikka, niin siitähän on 30 vuotta.. Ei, valitettavasti ei mee läpi.
Muuten kyllä ymmärrän ajan tuomaa patinaa ja suomiautojen massaukset ja rankankin käytön mukanaan tuoman historian. Mutta mitään laittomuuksia minäkään en voi hyväksyä.
:peukku: :peukku: :peukku:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Firebolt
Superpölöttäjä
Viestit: 2875
Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
Auto: Autoton
Paikkakunta: Kuopio

Re: MR-tarkastuksia pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja Firebolt »

Siirsin tämän otsikon alta pitkälti toista sivua tavaraa tänne:

viewtopic.php?f=38&t=19127
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Vastaa Viestiin