Earlyn Etupenkit
- miksu11
- Addikti
- Auto: Mustang 1966 HT
Earlyn Etupenkit
Talven aikana olis tarkoitus hommata uudet penkit eteen missä olis korkea selkänoja ja pysyis paremmin penkissä..auto pidetään nelipaikkasena eli selkänojan tarvis kääntyä.
Ootteks mistä hommaillu jakkaroita?
Ootteks mistä hommaillu jakkaroita?
-
- Aktiivi
- Auto: Mustang -69 coupe, -94 AVO
Re: Earlyn Etupenkit
Itselläni on samaa ajatusta 69:iin. Minun on tarkoitus tilata ebaysta TMI:n mach1: sport R päälliset ja pehmikkeet. Selkänojat ovat minullakin nyt matalat, mutta veikkaan ettei kamalaa hommaa ole hitsata jatkoja että tuon kotkean selkänojan pehmikkeet saa istumaan.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Pitääkö pysyä alkuperäistyylisenä, vai saako olla modernimmat ? Nuo Tmi:n värkit on kyllä fiksu ratkaisu.
https://www.fk-shop.de/en/Tuning/Sport- ... rts-seats/ Tuolta saa sitten tuollaisia, mutta jos huippulaatua haluaa, niin sitten jostain muualta (Huomattavasti kalliimmalla)
https://www.fk-shop.de/en/Tuning/Sport- ... rts-seats/ Tuolta saa sitten tuollaisia, mutta jos huippulaatua haluaa, niin sitten jostain muualta (Huomattavasti kalliimmalla)

- miksu11
- Addikti
- Auto: Mustang 1966 HT
Jotain modernimpaa loivaa kuppipenkkiä katellu..
Täällä katsuri sano että pitää molemmat penkit kipata tai saada meneen niin eteen että takaa pääsee pois.
Täällä katsuri sano että pitää molemmat penkit kipata tai saada meneen niin eteen että takaa pääsee pois.
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
Jostain "thyyninki" kaupasta ostin Corbeaun Bossit aikanaan. Ollu jo monta vuotta!!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Kattoluukku piti olla ainakin linja-autossa ja pikkubussissa hätäpoistumistienä, ellei vasaroita ollut ikkunoiden rikkomista varten.kaara91 kirjoitti:Mites se linjaautossa sitten menee, tai tilapakussa, jos se kaatuu kyljelleen ovien puolelle. Riittääkö henkilöautossakin silloin vasara tai peltisakset ja kyltti "riko lasi" tai "leikkaa peltiä" tarvittaessa.
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
Rouvan -65 ht, himmeä
-
- Tulokas
- Auto: Mustang FB -65, automaatti, 289
Vanhempi juttu, mutta ajankohtainen ainakin minulle...
Omassa 65:ssa etupenkit kaipaavat uusimista. Onko joku hankkinut näitä, olisi kiva kuulla kokemuksia:
https://www.cjponyparts.com/procar-seat ... SEAT83L-V/
T.Timo
Omassa 65:ssa etupenkit kaipaavat uusimista. Onko joku hankkinut näitä, olisi kiva kuulla kokemuksia:
https://www.cjponyparts.com/procar-seat ... SEAT83L-V/
T.Timo
Mulla on tuollaiset kuvassa vasemmassa laidassa olevat mustat muuten ihan asialliset ainut miinus on pintamateriaali mitä lie vinyyliä niin kuumalla hiostavat.
-
- Mega-addikti
- Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra - Paikkakunta: Lapua
Kyllä nahkakin hiostaa ja talvella helevetin kylmä. Ylimainostettua....
Romu rauhoittaa
Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -65 ht, himmeä
Mulla on kuskin penkkinä joku vanha Sparcon malli kippaavana ilman kiskoja suoraan penkin korokkeen läpi. Siinä on vähän sivutukeakin ja kankaisena ei persa liu mutkissa.
Procar istuimia on saatavilla useilla eri päälystysmateriaaleilla.
Vinyl
Leather
Velour
Canvas
Vinyl / Velour
Houndstooth
https://procarbyscat.com/product-catego ... recliners/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- JrAkRr
- Aktiivi
- Auto: 1967 Ford Mustang HT 289+C4
Minulla on '67 Mussessa nuo kuvasi mukaiset ProCar penkit. Hyvät on istua pitkääkin matkaa, vinyyliä taitaa kuitenkin olla eikä mitään kenuiinin nahkaa. Jos mutkarataa tahi slalomia ajaa niin liukkaalta nämä tuntuu kuten alkuperäisetkin. Plussaa on pieni niskatuki ja lukitusmekanismi joka estää penkin "kaatamisen" ilman lukituksen avaamista. Itse olen vaihtamassa oem etupenkkeihin ja nämä ProCarit saattaisi jäädä käyttämättä vaikkapa myyntiinkin...
Mäkin hommasin procarin rally jakkarat omaani, juurikin tuon niskatuen takia. Vielä paikalleen en ole saanut, mutta on mukavat istua. Ja huvikseni ajattelin koittaa maalata ne vinyylipäällysteet mustaksi, nyt punaiset alkuperäiseltä väriltä. Jos ei onnistu, niin sitten varmaankin päällystettävä.