Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Valvoja: Ville K
Alueen säännöt
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
Rata-Reinojen ihan oma kalenteri ja keskustelualue race-henkisistä tapahtumista.
- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Hienosti meni viikoloppu uusien meininkien kanssa. Hienoa että tuoreet henkilöt keksii uusia juttuja
eikä mennä samoilla wanhoilla kaavoilla eteenpäin. Ehdotuksena että voiko Pesämäen radalla samaa
systeemiä kehittää. Tämä vain ohut ehdotus.
Terv. Vesa
eikä mennä samoilla wanhoilla kaavoilla eteenpäin. Ehdotuksena että voiko Pesämäen radalla samaa
systeemiä kehittää. Tämä vain ohut ehdotus.
Terv. Vesa
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
- jari
- Addikti
- Viestit: 372
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
- Paikkakunta: Tuusula/Asikkala
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Onnea mitalisteille! Kovaa ne menee.
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
- NoNeed4Boost
- Addikti
- Viestit: 441
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 2006 Cortex Racing eguipped Mustang GT-track/street car, 1990 GT Convertible IRS
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Rata-aikaa oli varattu aamulle klo 09.00-11.00 ja päivälle 11.30-13.45 Race Chrono kellotuksiin - joiden aikana kaikki muutkin kuin "kellottajat" oli tervetulleita radalle. Illalla oli vielä mahdollisuus ajaa pitkää rataa slalom radan keräilyn jälkeen klo 19.30-21.00. Päivä oli ollut kuuma ja tuolloin kaikki jo suuntasivat kotia kohti. Lähdittekö jo ennen 11.30 sessiota?Mexico65 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 15:26 Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!
If you don’t come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you’re not trying hard enough” — Mario Andretti
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Antti Kallio - Rayden Racing #50 -
______________________________________
-06 GT
-90 GT
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Odoteltiin slalomin alkua pari tuntia. Kun mitään ei tapahtunut niin lähdettiin kotia noin klo 14 - 15 aikoihin.
Meidän oma vika kun tulimme niin myöhään.
Mutta pääasia, että testi päästiin ajamaan.
Meidän oma vika kun tulimme niin myöhään.
Mutta pääasia, että testi päästiin ajamaan.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Jos jollakin teistä sattuisi olemaan videota tai valokuvaa mun joltain ratakierrokselta, niin ottaisin mielelläni kopin numerossa 0400989253 (esim. Whatsapp)
Olisin kovin kiitollinen!
Olisin kovin kiitollinen!
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Rata on niin kaukana eteläsuomesta, että suosittelen lähestymistä jo edellisenä päivänäMexico65 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 15:26 Hyvä tapahtuma, jos tavoite oli ajaa vähän rataa, käyttää paljon aikaa slalomiin ja stop and go tapahtumiin.
Meille jäi aika vähän rata-aikaa ehkä noin yksi tunti, olisi pitänyt tulla aiemmin, mutta se sai riittää tällä kertaa. Koitetaan viikon päästä ajaa siten se täysi 6 tuntia.
Tämä oli vain auton testaamista ja talvella (keväällä) tehtyjen muutosten vaikutusta auton kulkuun ja ajettavuuteen.
No, 96 BMW e36 323 tuntui paremmalta kuin aiemmin. 205/45 R16 Nankang NS-2R toimi niin kuin oli odotettu, eikä 225 hevosvoimaa repinyt niitä rikki. Kuitenkin 1090 kg auto liikkui parhaimmillaan 1:23.64 Botniaringin lyhyttä rataa (race chrono pro).
Joutui antamaa hieman tasoitusta tehossa ja renkaissa Mustangeille.
Tuolta löytyy hieman vertailu aikoja Botniaringin kierros ajoista.
https://www.botniaring.fi/alueen-palvel ... nnatykset/
Kiitos jäjestäjille!


Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
- musseGT
- Addikti
- Viestit: 346
- Liittynyt: 13 Syys 2013, 23:44
- Auto: Shelby GT500 vm 2009 Tube: https://www.youtube.com/channel/UCudyXE ... Llc8cKZ2YQ
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Erittäin jännittävä ja mielenkiintoinen oli! Ja tasainen sekä tiukka mittelö. Tykkäsin, kun jotqin uutta ja sama uutuus kaikillesimppa 73 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 21:14 Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
- CFR-759
- Aina äänessä
- Viestit: 1551
- Liittynyt: 18 Helmi 2005, 17:25
- Auto: Mustang FB -65
Mustang Boss302 -12
Mustang GT KB -15
Fairlane 427 -64
Mustang GT -05
MB 200 W110 -66 - Paikkakunta: Tampere
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Minultakinsimppa 73 kirjoitti: ↑10 Kesä 2019, 21:14 Nyt olisi hauska tietää pikkuisen teidän mielipiteitä ja lähinna tuosta speed stop osiosta. Tämähän oli uusi kokeilu ja nyt olisi mielenkiintoista hiukan kuulla mielipiteitä siitä. Risut ja ruusut. Oliko täysin tuhoon tuomittu juttu vai oliko haasteellinen? Jos tapahtuma saa jatkossa uuden tilaisuuden, onko tätä osuutta järkevä jatkaa ollenkaan, muuttaa jotain, vai säilyttää entisellään?
T. Vesa
Mustang Fastback 1965 - 2015
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
+ yks -64 Fairlane
+ yks museoitu -66 MB 200 benzin W110
- jari
- Addikti
- Viestit: 372
- Liittynyt: 02 Kesä 2004, 08:47
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
- Paikkakunta: Tuusula/Asikkala
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Jokusen kamerankin tuolla bongasin, mutta onko kuvia nähtävillä missään facebook-haasteisten ihmisten saavutettavissa olevassa paikassa...?
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Speed Stop oli hauska uusi kokemus. Foxista sai renkaat lukkoon vakio jarruilla, yllätti sekin. Olisko jotain säätöä tai neuvoa, millä aliohjaavuutta voisi korjata lähinnä Slalom ja rata-ajossa ajossa, speedstopissa se ei haitannut 

- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Mustang Challenge Day 8.6.2019 + Slalom cup 2. osakilpailu. Jurva, Botniaring
Ihan jeees oli drag & stop. Aivan liian aikasin tuli jarrutettua, mutta jatkamisen arvoinen...
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey