Nyt ois sit seuraavaks kaasarin osto, eli tuo fuel saver saa lähtee ja tilalle joko holley tai edelbrock.
Onko toimivuudessa eroo edelin ja holley välillä?
edit 050919 starsky: jaoin omaksi keskusteluketjuksi täältä: Ei kestä kaasua
Holley vs. Edelbrock: vertailuinfoa
-
- Aktiivi
- Viestit: 59
- Liittynyt: 06 Kesä 2018, 09:17
- Auto: Ford Mustang 66ht
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
- starsky
- Aina äänessä
- Viestit: 1684
- Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:46
- Auto: 1966 ht
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Holley vs. Edelbrock: vertailuinfoa
Itsellä oli ensimmäisessä setupissa Edelbrock, kun siihen voi melko helposti vaihdella neuloja ja suuttimia. Sainkin aika hyvin säädettyä seospuolen AFR-lukemien perusteella ainakin kuntoon. Tiukissa kurnutuksissa siten sammui kone polttoaineen hölskyessä kohokammioissa.
Holley kestää tietojen mukaan paremmin tarpeellisin lisäkilkkein kurnuttamista = g-voimien muutoksia. Säätöhommissa pitää bensat valutella ulos. Powervalve pitää olla sopivalla jousella riippuen koneen setupista.
Nykyään EFI-setup.
Perusajoon molempien valmistajien tuotteet varmasti ihan ok.
Holley kestää tietojen mukaan paremmin tarpeellisin lisäkilkkein kurnuttamista = g-voimien muutoksia. Säätöhommissa pitää bensat valutella ulos. Powervalve pitää olla sopivalla jousella riippuen koneen setupista.
Nykyään EFI-setup.
Perusajoon molempien valmistajien tuotteet varmasti ihan ok.