Moro,
Tuli kesän lopulla eteen ongelma, kun auto sammuu täysin kesken ajon, jos antaa vähän enemmän kaasua.
Auto siis nyt tallissa, mutta kesän lopulla tämä tapahtui parikin kertaa.
Starttaa normaalisti ja lähtee liikkeelle, mutta kun hieman rivakammin kiihdyttää, niin melkein siltä kaasun painamalta sammuu
köhimättä ja jäädään siinä rullailemaan, eikä enää lähde käyntiin.
Ellei sitten odota 1-2 tuntia, niin onkin hörähtänyt käyntiin ja pystynyt kusi sukassa ajaa kotiin.
Vaihdettu tulpat, tulpanjohdot, virranjakajan kansi, puola ja sytytysyksikön moduli.
95 GT 5.0 sammuu lennosta
-
- Hiljaisempi
- Auto: Ford Mustang Gt -95 avo
95 GT 5.0 sammuu lennosta
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen.
-
- Hiljaisempi
- Auto: Ford Mustang 4,6 GT, 2008 Manuaali. Punainen, Kawasaki Z1000, 2003
Re: 95 GT 5.0 sammuu lennosta
Morjens
Minulla oli joskus bemarissa samanlainen vika . Kun se oli ollut kuumana seisomassa, niin sen jälkeen kun käynnsiti niin toimi n. 20 sekuntia ja sammui. Vika oli halvassa bensapumpussa jossa bensapumpun runko oli alumiinia ja akseli terästä ( tai toisinpäin) joka otti nokasta voimansa. Nämä lämpölaajenivat eri tahtiin ja kuumana pumppu meni mekaanisesti jumiin. kun moottori jäähtyi niiin toim normaalisti. Aluksi selvisinkin kaatamalla limsapullosta kylmää vettä pumpun päälle. Yleisö vähän ihmetteli toimenpidettä. Jos tuo ongelmasi ilmenee kuumana niin kokeile limsapullojekkua!
Pca
Minulla oli joskus bemarissa samanlainen vika . Kun se oli ollut kuumana seisomassa, niin sen jälkeen kun käynnsiti niin toimi n. 20 sekuntia ja sammui. Vika oli halvassa bensapumpussa jossa bensapumpun runko oli alumiinia ja akseli terästä ( tai toisinpäin) joka otti nokasta voimansa. Nämä lämpölaajenivat eri tahtiin ja kuumana pumppu meni mekaanisesti jumiin. kun moottori jäähtyi niiin toim normaalisti. Aluksi selvisinkin kaatamalla limsapullosta kylmää vettä pumpun päälle. Yleisö vähän ihmetteli toimenpidettä. Jos tuo ongelmasi ilmenee kuumana niin kokeile limsapullojekkua!
Pca
- jari
- Addikti
- Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package
Re: 95 GT 5.0 sammuu lennosta
Minä näistä mitään ymmärrä, mutta bensapumppu on tankin sisällä, joten harkintaa tuon limupullovinkin kanssa 
Oireiden perusteella kuulostaa siltä, että kysessä on jotain mikä vaikuttaa koko moottoriin, eikä esim. yksittäiseen sylinteriin. Voisiko olla joku sähköjuttu, tyyliin heilahdus kiihdytyksessä, ehkä yhdessä lämmön kanssa, aiheuttaa oikosulun jonnekin? Säilyykö virrat kun auto sammuu?

Oireiden perusteella kuulostaa siltä, että kysessä on jotain mikä vaikuttaa koko moottoriin, eikä esim. yksittäiseen sylinteriin. Voisiko olla joku sähköjuttu, tyyliin heilahdus kiihdytyksessä, ehkä yhdessä lämmön kanssa, aiheuttaa oikosulun jonnekin? Säilyykö virrat kun auto sammuu?