Muutoskatsastus suomessa 250cu I6 to 351c
Muutoskatsastus suomessa 250cu I6 to 351c
Ruotsista ois hankinnassa vuoden -70 mustangi joka alkuperäsesti 250cu I6 koneella mutta ruotsissa vaihdettu 351c 2v. Ruotsissa ei oo muutoskatsastettu joten papereilla on vielä 250cu koneella. Miten katsastus menee suomessa ja mitä muuta pitää vaihdella että menee läpi?
- FFreak
- Aina äänessä
- Viestit: 1198
- Liittynyt: 08 Tammi 2005, 13:35
- Auto: Mustang sportsroof -69, 306, C4, 4,1 lukko. Musta. Ja coupe -78, 302 ja c4.
- Paikkakunta: Äänekoski
Re: Muutoskatsastus suomessa 250cu I6 to 351c
Oma veikkaus on, että etujouset ja jarrut. Eli ehkä vähän jäykemmät jouset. Tässä sitten oma mieltymys eli vakio vai madaltava. 11 tuuman levyt eteen jos ei ole. Ja tehostin. Tästä en ole varma pitääkö olla. Itseasiassa just katsoin niin rock auto myy myös rumpuja eteen 5.8 koneisiin. Tarkoittaako sitten, että 5.8 kasilla on saanut myös rumpu jarruilla. Mulla oli kutosen jouset, tehostamattomat rumpujarrut tosin vaan 302 kone. Ainakin näillä meni leimasta. Nyt on jarrut ja jouset päivitetty.
Kahta en vaihda,-69 Mussea ja ...
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
Mustang sportsroof -69, 306, c4, 9` 4.11.
Mustang II coupe -78, 302, c4, 8`
Ford Ranch wagon 292Y, man, 9´ -61
Volovo V60 T6 AWD hybrid - 20
- Late
- Aina äänessä
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: 1984 Mustang SVO 2,3T
1988 Thunderbird Turbo Coupe 2,3T - Paikkakunta: Kangasala
Re: Muutoskatsastus suomessa 250cu I6 to 351c
Taisi olla vielä niin että 69 ja 70 levyjarrut ja tehostin oli erikseen tilattava ihan minkä vaan moottorin kanssa. Huikea ajatus sinänsä 428 CJ ja tehostamattomat rummut... Näin ainakin muistan 1969 esitteestä. Mutta ihan oman turvallisuuden nimissä levyt ja tehostin lämpimästi suositeltava Ja varmasti ainakin helpommin katsastajalle perusteltavissa.
Ja yleisesti ottaen kannattaa vähän etukäteen tiedustella konttoreilta miten asian näkevät. Nämä vanhat autot ja niiden muutokset ovat osalle katsastajista ihan hepreaa ja vastaukset sen mukaisia. Harrasteautoista ymmärtävällä konttorilla varmasti asia etenee järkevästi
Ja yleisesti ottaen kannattaa vähän etukäteen tiedustella konttoreilta miten asian näkevät. Nämä vanhat autot ja niiden muutokset ovat osalle katsastajista ihan hepreaa ja vastaukset sen mukaisia. Harrasteautoista ymmärtävällä konttorilla varmasti asia etenee järkevästi
Late
-84 Mustang SVO
-84 Mustang SVO
Re: Muutoskatsastus suomessa 250cu I6 to 351c
Muutoskatsastus, jonka ei pitäisi olla mikään ongelma. Ehkä jouset joutuu tarkistamaan, (en ny löytänyt Exchange manuaalia, mistä löytyy original varusteet).hanski1 kirjoitti: ↑09 Loka 2023, 09:00 Ruotsista ois hankinnassa vuoden -70 mustangi joka alkuperäsesti 250cu I6 koneella mutta ruotsissa vaihdettu 351c 2v. Ruotsissa ei oo muutoskatsastettu joten papereilla on vielä 250cu koneella. Miten katsastus menee suomessa ja mitä muuta pitää vaihdella että menee läpi?
Mustang -65 FB V8
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS
Escort -78 GIL 2.0L kaikilla herkuilla
Scorppi -97, 2.3, piti päästä mummolaan, odottaa hoitoa
BMW 730 -95 3L V8 DOCH
Opel Astra farmi -03
Myyty
Sierra Goshford 2.0L -85, foxLTD -85 3.8L, 1/6 BMW, 205 1.4 XS