penkkien verhoilija?

Sisustaan liittyvät detaljit löydät täältä
Vieras

penkkien verhoilija?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko kukaan antanut Mustangin penkkejä uudelleen verhoiltavaksi (nahoitettavaksi)? Mihin liikkeeseen, tuliko hyvä? Onko muita kokemuksia pätevästä verhoilijasta?
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Riihikallion auton (hyrylä) yhteydessä on Car-verhoomo. Uskallan suositella! 8)
achiim
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja achiim »

Kerro hiukan lisää, millainen työ sinulle tuolla tehtiin ja paljonko siitä köyhtyi?
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Vakuutusyhtiön piikkiin meni mustangin etupenkin verhous. En tiedä mitä maksoi. Mutta eipä ollut työssä moittimista.
Mutta silloin vanhaan hyvään aikaan vein Corollan penkit verhoiltavaksi ja tarkoitus oli laittaa ne kupla-volkkariin. Sanoin vain että paljon toppauksia ja nappeja 8)
Penkkejä hakiessa meinasin lentää persiilleni kun olivat niin siistit! Tuo homma maksoi silloin(85 vuonna), kaksi penkkiä sekä istuinrunkojen hitsausta n. 1200mk.
Mutta tuosta corollan penkkien verhoilustahan on jo aikaa.
EP
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja EP »

Onko joku laittanut itse penkkeihin uusi verhoiluja?
Vähän olen rakennetta katsellut, ja taitaa olla aika aikaa ja hermoja vievä homma (ja silti lopputulos voi olla...)? Tekis vaan mieli vaihtaa ne heinät sieltä sisältä, ja samalla sit menis koko penkkikin kunnostukseen verhoiluineen.
Ahti
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Hesan Vallilassa toimii Sisustusexpert. Se laitto mulle käyttöautoon (MB) kuskin penkkiin istuin- ja selkäosan reuna verhouksen. Oli alkuperäistä mustaa Karoa ja todella siisti tuli, ei häpeä uutta. Ei ehkä halvin mutta...
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
harmi80_
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja harmi80_ »

Itsekin penkkien (tai itseasiassa koko sisustan) nahoittamista tarvitsevana olen yrittänyt varovaisesti tiedustella hinta-arvioita, mutta ei oikein kukaan suostu kertomaan :?. Eli onko homma NIIN kallista? Tarkoitus olisi verhoilla sisusta jollakin TOSI härskillä värillä, eli mitkään valmiit päälliset ei tule kyseeseen...
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Verhoilut

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Teetätin omaan 66HT koko sisustan katon ovipahvit penkit linjaauto plyysistä 76vuonna on edelleen kuin uudet maksoi 700mk verhoomo rummukainen outokumpu.
200cid
Addikti

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Minäkin olen verhoojaa vailla, joten soitin sinne riihikallion autoon ja sanoivat että noin 400€ tulisi maksamaan etu- ja takapenkkien päällykset ja eteen sisukset. Minulla on itsellä materiaalit.
jari
Addikti
Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package

Viesti Kirjoittaja jari »

Vein itse eilen samaan paikkaan Sierran etupenkin korjattavaksi. Satasen sanoi veloittavansa hommasta jossa korjataan sekä istuinosan että selkänojan lerpahtanut oven puoleinen "ponttooni". Verhoilukangasta sinänsä ei uusita kuin pieni pala selkänojasta. Mutta joka tapauksessa, raportoin sitten kun lopputulos on tiedossa.
Dervish
Aina äänessä

Viesti Kirjoittaja Dervish »

jari kirjoitti:Vein itse eilen samaan paikkaan Sierran etupenkin korjattavaksi. Satasen sanoi veloittavansa hommasta jossa korjataan sekä istuinosan että selkänojan lerpahtanut oven puoleinen "ponttooni". Verhoilukangasta sinänsä ei uusita kuin pieni pala selkänojasta. Mutta joka tapauksessa, raportoin sitten kun lopputulos on tiedossa.
Kysäse piruuttas ku ahet, jos kehtaat, että mitä ottais kahesta etupenkistä ja takapenkistä jos vetäis alcantraa pintaan ?

- Sami Partanen .
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
jari
Addikti
Auto: 2012 Mustang GT Brembo Package

Viesti Kirjoittaja jari »

Täytyy koittaa muistaa...
Mach73
Aktiivi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mach73 »

Itse teetin juuri hieman verhoilun korjausta Tampereella. Mun sisustan väri on sen verta harvinainen, ettei edes oikean väristä vinyyliä löydy mistään. Penkkiin tehtiin korjauspala ja samalla värjättiin uudet ovipanelit. Työn hoiti Autosisustus Eugen (värjäykset tekee alihankkija).
Työn jälki todella hyvää, eikä hintakaan kohtuuton.
Jos on saatavilla valmiit uustuotanto päälliset penkkeihin, voi kyllä työn tehdä itse. On aika helppo homma ku pääsee juonesta perille. Kannattaa kyllä samalla tilata uudet kiinnityshakaset ja niille tarkoitetut pihdit. Itse tein 65fb:n kaikki penkit olohuoneen lattialla muutamassa illassa.
Huom!! vinyyli on hyvä lämmittää vaikka auringonpaisteessa tai saunassa(eihän meillä aurinko paista). Päälliset on aika kireät ja repeävät helposti, varsinkin kylmänä.
Hyvä maku suussa...
200cid
Addikti

Viesti Kirjoittaja 200cid »

Vein penkit nyt (etu- ja taka) verhoojalle riihikallion autoon ja sanoi että 400€ tulee maksamaan. Oli valmiit päälliset ja pehmusteet mukana. Onhan se kallista jos sen voi kerran tehdä itsekkin, mutta on muutenkin tarpeeksi hommaa tuon raadon kanssa..
KUKA V*TUN TUNING?!
souweli
Tulokas

Kannattaa kysellä

Viesti Kirjoittaja souweli »

Kannattaa kysellä hintoja eri verhoomoista. Keravalle on avattu uusi ajoneuvoverhoomo Ketunkulma.

Miia on pätevä verhoilija ja toiminta käynnistymässä.

http://www.ketunkulma.fi
Vastaa Viestiin