Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Onhan tuo tajuttoman hieno, kuolasin sitä jossain hot rod julkaisussa pari kuukautta taaksepäin - melkein joutui ostamaan lehden... Kyllä siinä silmä lepää. Jollakin tapaa autoon sopii paremmin civickimäinen R merkki kuin itse typerä civickiin. Asenne alkaa olemaan kohdallaan, mutta vielä kun tuohon samaan saisi '67 Shelbyn lasikuitu palikat, isolohkon ja manuaalin niin olisi kuin repäisty meikäläisen päiväunista. Kelpaisi kyllä tuollaisenaankin.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Talvella kyselin tämän auton rakentajalta eli Ring Brotherssilta heidän rakentamiaan billetti konepellin saranoita, niin hintaa ois ollu vaivaiset 650 taalaa. Jäi tilaamatta. Nyt samoja saranoita näkyy myyvän Mustangsplus. Ois kyllä hienot saranat, eikä sellaset rimpulat mitä alkuperäset.
Onhan nuo siistin näköisiä, vaan kun ovat yhtä pitkään käutössä kuin alkuperäiset linkut, mitenkähän konepeitto lenkottaa , ainut oikea saranointi on yhdellänivelellä oleva sarana. Jollaista olen suunnitellut jo jonkun aikaa omaani kun löydän sopivan mallin niin on helppo tehdä tukevampi versio siitä, tympii kyllä nuo omat saranat vinkottaa konepeitto minne sattuu, ja kun laitoin uudet saranat 7 vuotta sitten, nyt jo ihan horot aivan paskoja laitoksia
Hei spiff, sun heppalogo keulassa laukkaa väärään suuntaan... Hienosti shoppailtu ja matala laite! Kyllä tuollaisella kehtaisi ajella. Millä ohjelmalla teet, corel drawilla? Minäkin olen harrastanut värien vaihtoa ja vanteiden & madalluksen mallailua corelilla.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Hei spiff, sun heppalogo keulassa laukkaa väärään suuntaan... Hienosti shoppailtu ja matala laite! Kyllä tuollaisella kehtaisi ajella. Millä ohjelmalla teet, corel drawilla? Minäkin olen harrastanut värien vaihtoa ja vanteiden & madalluksen mallailua corelilla.
Tuota en oo itse tehnyt, mutta käytän Photo shop 8:ia ja joskus myös Corellia, kummallakin omat hyvät puolensa.
Jotenkin meikäläisen silmään parhaan näköinen photoshopatuista on tuo oikeassa ylänurkassa oleva; tuo nykyisin varsinkin jenkkilässä vallalla oleva liian reipas madallus, niin että vanteet "uppoavat" kaarien sisään, ei sytytä. Tulee jotenkin sellainen lowrider -eikä niinkään prostreeter- tunnelma.
Mutta onhan tuo Ringin-veljesten laite sellainen, ettei siitä voi kuin nähdä märkiä unia. Kyllähän sitä alumiisistä jyrsis vaikka mitä kun ois vehkeet -ja jumalattomasti näkemystä .
Tämä on myös aika tyly. Muuten hieno, mutta elaanor tyylin "sumuvalot" saisi heittää suolle. 17" magnumit ovat hieeeeeeeeenot, teknikkana vanhan koulun 351 4V kantinen Clevelandi ja manuaali! Nyt puhutaan makuasioista, mutta takatolpan tuuletusritilän korvaava ikkuna on pahuksen hieno!!!
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Tämähän ihan sydäntä lämmittää: hottentottien paluu Ja arvostuskin tuntuu olevan noususa. Tais olla ihan väärää tietoa, että leveät lahkeet farkuista on menossa pois muodista, nehän taitaa vasta olla tulossa