
GT:n Sytytysennakko
GT:n Sytytysennakko
Paljon -89 GT:n sytytysennakko pitäisi olla? Ja katotaanko se tulpattu pistoke irti, mikä on siinä jakajan vieressä? olisiko kellään ideoita kun jättää kokoajan kierrokset noin tonniin ajaessa eikä oikein tunnu olevan minkäänlaista moottorijarrutusta, joutuu jarruu painaa niin prkeleesti... 

Re: GT:n Sytytysennakko
Tehtaan jäljiltä ennakko on 10 astetta ja se tarkistetaan pistoke irti. Ennakon kyllä kärsii pyöräyttää 12-14 asteen seudulle.Jakke kirjoitti:Paljon -89 GT:n sytytysennakko pitäisi olla? Ja katotaanko se tulpattu pistoke irti, mikä on siinä jakajan vieressä? olisiko kellään ideoita kun jättää kokoajan kierrokset noin tonniin ajaessa eikä oikein tunnu olevan minkäänlaista moottorijarrutusta, joutuu jarruu painaa niin prkeleesti...
Ootko tarkistanu tyhjäkäyntisäätimen läppärunkon kyljessä? ajan myötä se karstottuu ja saattaa jumittaa.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Itse olen huomannut saman asian, jos on tyhjäkäyntiä lisännyt siitä säätöruuvista joka on niiden kaasuvaijereiden akselin vipoissa.
Jos tällä tavalla mekaanisesti on tyhjäkäyntiä yritetty nostaa, niin tietokone säätää tyhjäkäyntiä siihen alkuperäiseen arvoon, jolloin se tapahtuu hitaammin kuin kaasuvaijerin palauttamalla. Kokeile avaamalla sitä säätöruuvia ylöspäin, josko sillä olisi vaikutusta nopeampaan kierrosten putoamiseen.
Samat sytkän ohjeet kaikille 5.0 HO malleille.
Jos tällä tavalla mekaanisesti on tyhjäkäyntiä yritetty nostaa, niin tietokone säätää tyhjäkäyntiä siihen alkuperäiseen arvoon, jolloin se tapahtuu hitaammin kuin kaasuvaijerin palauttamalla. Kokeile avaamalla sitä säätöruuvia ylöspäin, josko sillä olisi vaikutusta nopeampaan kierrosten putoamiseen.
Samat sytkän ohjeet kaikille 5.0 HO malleille.
-
- Aktiivi
- Viestit: 46
- Liittynyt: 17 Heinä 2004, 00:05
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Kiitoksia linkistä! Sytysennakko tarkistettu.94GtMustang kirjoitti:http://www.muscularmustangs.com/timing.php

Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
-
- Mega-addikti
- Viestit: 733
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 23:55
- Auto: Ford Mustang 81' Ghia 351C 4V
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew 02'
330cid Supercharged - Paikkakunta: Vantaa
Re: GT:n Sytytysennakko
Mulla näytti sytytysennakko olevan 11 astetta 95' GTS:ssä. Täytyy ilmeisesti säätää vähän lisää tuohon 12-14 asteen kohdalle.musse67 kirjoitti:Tehtaan jäljiltä ennakko on 10 astetta ja se tarkistetaan pistoke irti. Ennakon kyllä kärsii pyöräyttää 12-14 asteen seudulle.
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002