-95 5.0 gt +turbo??

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

iltoja tuota mua kin on ruvennut nuo ahtimet kiinnostamaan ja mulla kanssa 95 gt tuotu muutto autona vuonna 96. ja rekisteri otteessa ei luoe että vähäpäästöinen mutta lukee että katalysaattori. mutta eikös tuon silloin saisi ihan muutos katastamallaturbo luvat..? kun ei lue että vähä päästönen onkos tietoa että paljon on puristukset tässä 5.0l koneessa ja miten hän kestäis kone jos laitais vain pelkän turbo sarjan..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

ja varmaan pitää jarrut päivittää huomenna jos käväsis konttorilla vähä kyselemessä että saakos luvat ihan muutos katastamalla ku ei lue tota vähäpäästönen..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
Avatar
91GT
Addikti
Viestit: 374
Liittynyt: 22 Tammi 2005, 18:50

Viesti Kirjoittaja 91GT »

Uskoisin että ei tarvi jarruja päivittää jos ei Cobraa ota tehojen vertailu autoksi. Hommaa vaan sen alle 20% todistavan tehonnousun dynolaput katsatajalle.


Päästötodistuksia löytyy moneen ahtimeen tuolta
http://www.arb.ca.gov/msprog/aftermkt/d ... mquery.php jos ei vähäpäästöisyys kelpaa. Pitää vaan selvittää ahdin setin Executive Order Number ja lyödä tonne sivustolle. Sieltä saa Californian päästö todistuksia printattua.
Avatar
lake
Aktiivi
Viestit: 91
Liittynyt: 09 Elo 2006, 01:47
Auto: Mustang Sportroof -72
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lake »

...
Viimeksi muokannut lake, 26 Syys 2006, 02:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustang sportroof -72
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

http://www.arb.ca.gov/msprog/aftermkt/d ... mquery.php
Tuolta tosiaan saa päästötodistuksia kun on vaan se kodi tiedossa. Vortech:iin löytyy kanssa paprut molempiin setteihin ~5-6psi ja ~8-10psi sekä foxiin että uudempiin. Tietysti kannattaa ensin varmistaa asiantuntevalta konttorilta.[/quote]

Mites toi sivu nyt oikein toimii?
Koodi esim. 308-2
Niin mikä lappu siitä sit käy konttorilla?
Avatar
91GT
Addikti
Viestit: 374
Liittynyt: 22 Tammi 2005, 18:50

Viesti Kirjoittaja 91GT »

Executive Order Number rivillä on ne kaksi laatikkoo. Siihen ekaan 308 ja tokaan 2. Sitten search ja sitten sieltä aukenevalta sivulta view PDF. Eli tulee tämmöset sivut http://arb.ca.gov/msprog/aftermkt/devic ... -308-2.pdf.

Sillon kun kävin siellä Myllyn asemalla kyselemässä niin mulla oli tollaset vastaavat paprut Ford Racing setistä. Siellä todettiin että kunhan niistä käy ilmi ettei kyseinen ahdin setti nosta päästöjä kyseisessä autossa niin todistukset kelpaavat.

Mutta kannattaa varmaan jokatapauksessa etukääteen kysellä katsurilta vähän käytännön seikkoja.

Itse vähän harkitsen Vortechia mutta saa nähdä.
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

juu itse aattelin omaa pirssii tämmösen sarjan tilata

http://www.turbokits.com/mustang_turbo_ ... -95mustang

kiinnostais vielä tietää paljonkos tässä 95 vm 302 koneessa on hevosia / vääntöä / puristuksia ja paljon luvataan huippunopeukseksi..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
Avatar
HighPsi5O
Aktiivi
Viestit: 69
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Los Angeles, California

Viesti Kirjoittaja HighPsi5O »

Noi turbosetit on kylla paras vaihtoehto, jos haluaa kunnolla tehoa/vaantoa.

Varoitus vaan, etta toimitusaika ei ole yleensa mita luvataan. Oma setti kesti saada yli 4kk luvatun 6-8vkon sijaan. Melkeinpa kaikilla pajoilla on sama ongelma eli toimitusajat on mita sattuu. Talla hetkella taitaa vain Hellion (http://www.hellionpowersystems.com) taitaa pitaa kiinni mista lupaa. Ja niilla on muutenkin toimitusaikana pari paivaa kuukausien sijaan. Lueppa viela http://www.turbomustangs.com sivuilta lisaa tietoa pajoista jne.
- 1998 GT Convertible - Procharged and 6-Speeded
- 2007 Harley Nighster
- 2000 Corvette HT
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

nii oisko kellään tietoa paljon tosiaan on puristukset 302 koneessa vm 95..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Viesti Kirjoittaja Cosander »

No nyt ahdin hommattu ja kaytiin penkittämäs täysin vakio -94 5.0 gt
Ja tulos oli aika nöyryyttävä tasan 150hp pyörältä!
Mikä on teho hävikki tomaatis?

Nyy laitetaan ahdin kiini ja käydään taas penkis ja
sit kone paloiksi talveksi ja uutta osaa koneeseen paljon ja sitten ens kesänä pitäs olla pikkusen enenmän kuin toi 150hp pyöriltä!

edit: Niin ja huomasin et koneen öljyt ei vähene vaan lisääntyy ja haisee pikkusen bensalle. Mis vika? Männänrengaat?
Kone ei pölläytä yhtään ajos vaikka kuinka polkee.
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

heii millasen ahtimen hommasit ??? onko sulla moottorissa vakio männät ja sisäkalut ?
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Cosander kirjoitti:
edit: Niin ja huomasin et koneen öljyt ei vähene vaan lisääntyy ja haisee pikkusen bensalle. Mis vika? Männänrengaat?
Kone ei pölläytä yhtään ajos vaikka kuinka polkee.
Saattaa joku ruiskusuutin vuotaa :juu:
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

mitä nyt itekkii oon lukenu noitten jenkkiläisten foorumilta niin vakio kone kestäis ihan kohtuu hyvin ahtamisen tietysty rajansa kaikessa mutta kuitenkii.. :lol:
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
Vastaa Viestiin