Jäähytys nesteet häviää..?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
rokkikukko
Hiljaisempi

Jäähytys nesteet häviää..?

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

juu elikkä mulla 95 gt mustangi ja oon ihmetelly ku ruvennu jäähytys nesteet häviämään. oon tässä lähi päivinä lisäilly ja tänään taas ku lähin emäntää töihin heittämään niin sytty valo että nesteet taas vähissä..? eikä ulkoisia vuotoja ole havaittavissa..? oisko kellään tietoa että mistähän mahtaa johtua että on musti ruvennu nesteitä hukkaamaan..? kannen tiivisteet..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Jos ei tule mihinkään ulos niin kyllä kannentiivisteiltä tuntuu. Silloin kyllä voisi "haikua" / kuplia nousta syyläristä, lisääntynyttä painetta jäähdytysjärjestelmässä, ja tietysti lämpöongelmia.

Toinen paikka; katsoppa lämppärin suuntaan, josko siellä olisi kenno mennyt. Tällöin kyllä voisi olla huurtumisongelmaa laseissa, muttei välttämättä. Ja tässä tapauksessa auton alla kyllä aina olisi lätäkkö kun arvaisin että siellä on veden poistoputki lämppäristä ulos.
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
rokkikukko
Hiljaisempi

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

tuota ei oo ollu lämpö ongelmia mutta itsea asiassa ku oon ollu auton alla montussa jotai ropailemaas auton alla nii kyllä sieltä apparin puolelta tiputtaa vettä jostakii kolosta mutta ei parkki ruutuun jää mitää suurempia lätäköitä..? ja aika helposti lasit oon huurussa vaikka hetken auto parkissa mutta pitää vissiin ruveta tsekkailee kennoo jospa se ois poikinu. oon kyllä ihmetelly että minkä takia mulla ei puhalla keskimmäisistä eikä laitinmaisista ritilöistä ilmaa. vaan pelkästään tuulilasille ja lattialle..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
GT-350
Superpölöttäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

rokkikukko kirjoitti:oon kyllä ihmetelly että minkä takia mulla ei puhalla keskimmäisistä eikä laitinmaisista ritilöistä ilmaa. vaan pelkästään tuulilasille ja lattialle..?
Tämä puhalluksen ohjaus on sitten toinen vika; kojelaudan sisällä ilmaa ohjailevat läpät toimivat alipaineella. Siellä on sellaisia alipainekelloja, joille valitsin jakelee sopivasti alipainetta.

Jos jotain ohjailua tapahtuu niin konehuoneesta tulee alipaine ok. Läpät pitää kääntyä pari kertaa kone sammutettunakin, siellä kun on säiliö ja takaiskuventtiili. Eli sammuta kone ja hiljenny kuuntelemaan. Arvaisin, että sulla on yksi alipaineletku poikki/lytyssä/irti säätimeltä mittariston takana olevalle alipainekellolle. Häve fan, on sitten hauskassa paikassa vaikka ei muuta tarvitsisi tehdä kuin liittää toinen letkuista takaisin paikalleen...
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
Vastaa Viestiin