foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?
Ne halpis(?) kardaanilenkit mitä on yleisesti myynissä, olikohan Allstar "laatua", vaatii aika paljon muokkausta että melkeen samalla vaivalla varmaan tekee ittekin.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
-
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Make67 kirjoitti:Hep, mulle yksi/yhet lenkit!!! Onnistuuko?Galaxie61 kirjoitti:älä nyt ainakaan mene ostamaan lenkkejä , äkkiä ne tehdään sulle itekkinFastback kirjoitti:Maahan se ei pääse putoamaan jos on x-putki ja ristinvel hajoaa. Vauhdissa irtoava kardaani hakkuutta kardaanitunnelin uuteen uskoon ja on muuten leveä tunneli sen jälkeen. Peltitöitä tulee. Lenkkien laittaminen käy kädettömältä apinaltakin varsinkin jos ostaa valmiit lenkit. Summitin sivuilta löytyy lenkkejä 20-30 USD kpl hintaan. Halpa vakuutus.
tottakai onnistuu , mut pitäis tietää vähän enemmän autosta mihin ne tulee
Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.
Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.
dynolappuja alkuviikosta.
Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.
dynolappuja alkuviikosta.
Ford Granada V8
Helppoahan se King Cobran luistamaan saaminen on, sattunu itelläkin pari kertaa ilman että jalka on enää polkimellarazorass kirjoitti:Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.
Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.
dynolappuja alkuviikosta.
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!!
-Homer65
Kiva kuulla mitä se antaa ja eteenkin vielä vakiona ilman ahdinta?razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Penkitetään vaparina, 9 psi:n hihnapyörillä, sekä käyttöön jääville 14psi: hihnapyörillä.
Tänään olen koettanut löytyy mahdollisimman kuivaa ja puhdasta tienpätkää testausta varten. Kunnollista kuvaa kulkupuolesta ei ole oikein saanut koska auto sutii holtittomasti niin pitkään kuin on kanttia polkea kaasua. Peräpää muljuaa sinne sun tänne eikä 120km/h powerslidessa enää tunnu kovin kivalle. Puslat menee vaihtoon heti ensi viikolla.
Tänään olen koettanut löytyy mahdollisimman kuivaa ja puhdasta tienpätkää testausta varten. Kunnollista kuvaa kulkupuolesta ei ole oikein saanut koska auto sutii holtittomasti niin pitkään kuin on kanttia polkea kaasua. Peräpää muljuaa sinne sun tänne eikä 120km/h powerslidessa enää tunnu kovin kivalle. Puslat menee vaihtoon heti ensi viikolla.
Ford Granada V8
Mitä tarkoittaa lähes vakio?razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Mitkä suuttimet?
Konetehoja;
Vapaasti hengittävänä 187kw / 4300rpm 460nm / 2800rpm
0,5bar paineilla 288kw / 5000rpm 580nm / 4200rpm
Teho nousee jyrkästi vielä tuossa viiden tonnin kohdalla mutta rajoitin katkaisee jostain syystä sytytyksen about viidessä tonnissa. Seoskäyrässä on ahdon kanssa kummallisia piikkejä lopussa eikä siitä syystä 14psi hihnapyörää vielä kokeiltu. Torstaina olisi tarkoitus rikkoa 300kw raja kunhan perehdyn tuohon sytkään hiukan.
Kunhan Sporttiauton Janne lähettää mulle noi printit vielä sähköisessä muodossa niin voin linkittää ne tänne.
Vapaasti hengittävänä 187kw / 4300rpm 460nm / 2800rpm
0,5bar paineilla 288kw / 5000rpm 580nm / 4200rpm
Teho nousee jyrkästi vielä tuossa viiden tonnin kohdalla mutta rajoitin katkaisee jostain syystä sytytyksen about viidessä tonnissa. Seoskäyrässä on ahdon kanssa kummallisia piikkejä lopussa eikä siitä syystä 14psi hihnapyörää vielä kokeiltu. Torstaina olisi tarkoitus rikkoa 300kw raja kunhan perehdyn tuohon sytkään hiukan.
Kunhan Sporttiauton Janne lähettää mulle noi printit vielä sähköisessä muodossa niin voin linkittää ne tänne.
Ford Granada V8
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 26
- Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46
Koneeseen ei ole kanavien siivousta ja pakollista RVS-käsittelyä lukuunottamatta tehty muuta. Suuttimet riittää tuossa vaiheessa vielä hyvin. Ensi testeissä bensanpaine oli säädetty prochargerin ohjeiden mukaan ja kone tukehtui bensaan. Painetta sai rukata reilusti alas eli kapasiteettiä on vielä hyvin. Alkuperäinen ilmamäärä mittari on käytössä.
Ahdinsarja on Prochargerin 9 Psi P-1SC / 2 core IC. Ostin Sporttiautosta, hinta riippuu dollarin kurssista mutta siellä 4-4.3ke liikutaan. 14Psi:n hihnapyörä + remmi teki about 150e lisää hintaa. Toimitus kesti parisen viikkoa.
Ahdinsarja on Prochargerin 9 Psi P-1SC / 2 core IC. Ostin Sporttiautosta, hinta riippuu dollarin kurssista mutta siellä 4-4.3ke liikutaan. 14Psi:n hihnapyörä + remmi teki about 150e lisää hintaa. Toimitus kesti parisen viikkoa.
Viimeksi muokannut razorass, 13 Marras 2006, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Granada V8