foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Ahti
Mega-addikti
Viestit: 563
Liittynyt: 06 Syys 2004, 13:45
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Ne halpis(?) kardaanilenkit mitä on yleisesti myynissä, olikohan Allstar "laatua", vaatii aika paljon muokkausta että melkeen samalla vaivalla varmaan tekee ittekin.
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88

http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Galaxie61
Mega-addikti
Viestit: 803
Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
Auto: Galaxie -61
Paikkakunta: huitsin nevada

Viesti Kirjoittaja Galaxie61 »

Make67 kirjoitti:
Galaxie61 kirjoitti:
Fastback kirjoitti:Maahan se ei pääse putoamaan jos on x-putki ja ristinvel hajoaa. Vauhdissa irtoava kardaani hakkuutta kardaanitunnelin uuteen uskoon ja on muuten leveä tunneli sen jälkeen. Peltitöitä tulee. Lenkkien laittaminen käy kädettömältä apinaltakin varsinkin jos ostaa valmiit lenkit. Summitin sivuilta löytyy lenkkejä 20-30 USD kpl hintaan. Halpa vakuutus.
älä nyt ainakaan mene ostamaan lenkkejä , äkkiä ne tehdään sulle itekkin 8)
Hep, mulle yksi/yhet lenkit!!! Onnistuuko?

tottakai onnistuu , mut pitäis tietää vähän enemmän autosta mihin ne tulee :shock:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Heeeep! Mulle kans, jos rupeet tehtaileen. Mulla -65 HT Mustanki, Makella -67 HT.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.

Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.

dynolappuja alkuviikosta.
Ford Granada V8
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

razorass kirjoitti:Ahdinpaketti vihdoin kiinni foksissa. yritin rikkoa kardaanin ja laatikon mutten yrityksistä huolimatta onnistunut, lupaan yrittää huomenna uudelleen. Uuden KC kytkimen sain kerran luistamaan.

Asennus oli ihan puistokävelyä. Todella hieno setti. Joka pennin arvoinen.

dynolappuja alkuviikosta.
Helppoahan se King Cobran luistamaan saaminen on, sattunu itelläkin pari kertaa ilman että jalka on enää polkimella :huoh!:
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Kiva kuulla mitä se antaa ja eteenkin vielä vakiona ilman ahdinta?
Avatar
Fastback
Over The Top
Viestit: 4438
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja
Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fastback »

Galaxie61 kirjoitti:ja mikä lohko tossa sun pikkukuvassa on :shock:
Raskaansarjan kaunokainen.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Penkitetään vaparina, 9 psi:n hihnapyörillä, sekä käyttöön jääville 14psi: hihnapyörillä.

Tänään olen koettanut löytyy mahdollisimman kuivaa ja puhdasta tienpätkää testausta varten. Kunnollista kuvaa kulkupuolesta ei ole oikein saanut koska auto sutii holtittomasti niin pitkään kuin on kanttia polkea kaasua. Peräpää muljuaa sinne sun tänne eikä 120km/h powerslidessa enää tunnu kovin kivalle. Puslat menee vaihtoon heti ensi viikolla.
Ford Granada V8
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eve »

razorass kirjoitti:Ensi viikolla pääsee ehkä jo penkittelemään. Sitten saadaan ihan faktaa mitä tollasesta lähes vakiosta 89'gt:stä irtoaa ilman ahtoa ja ahdon kanssa. Toi p-1sc sarja on välijäähdyttimellinen versio. Mitä noita vastaavia kombinaatioita on bittiavaruudessa vastaan tullut niin aika kovia lukuja tuntuu irtoavan.
Mitä tarkoittaa lähes vakio?
Mitkä suuttimet?
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Suuttimet on vakiot 19lbs. Kannet tuosta on olleet auki ja kanavat siivottu, ei muita muutoksia ainakaan minun tietääkseni.
Ford Granada V8
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Konetehoja;
Vapaasti hengittävänä 187kw / 4300rpm 460nm / 2800rpm
0,5bar paineilla 288kw / 5000rpm 580nm / 4200rpm

Teho nousee jyrkästi vielä tuossa viiden tonnin kohdalla mutta rajoitin katkaisee jostain syystä sytytyksen about viidessä tonnissa. Seoskäyrässä on ahdon kanssa kummallisia piikkejä lopussa eikä siitä syystä 14psi hihnapyörää vielä kokeiltu. Torstaina olisi tarkoitus rikkoa 300kw raja kunhan perehdyn tuohon sytkään hiukan.

Kunhan Sporttiauton Janne lähettää mulle noi printit vielä sähköisessä muodossa niin voin linkittää ne tänne.
Ford Granada V8
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

siitähän se lähtee,ilmeisesti ei ihan vakiopeli vaparinakaan?
jos vakio suuttimet, alkaa kyllä olla max tuotossaan.Onko oma massa mittari käytössä? :tuuletus:
rokkikukko
Hiljaisempi
Viestit: 26
Liittynyt: 03 Heinä 2006, 23:46

Viesti Kirjoittaja rokkikukko »

minkäslaine ahdin setti kysessä..? minkäs hintainen ja onko suomesta hommattu ..? kiinnostaisi itseäni kanssa laittaa jonkuu näköinen ahdin, remmi tai pako kaasu ahdin..?
ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa..!
razorass
Aktiivi
Viestit: 84
Liittynyt: 23 Loka 2006, 11:55

Viesti Kirjoittaja razorass »

Koneeseen ei ole kanavien siivousta ja pakollista RVS-käsittelyä lukuunottamatta tehty muuta. Suuttimet riittää tuossa vaiheessa vielä hyvin. Ensi testeissä bensanpaine oli säädetty prochargerin ohjeiden mukaan ja kone tukehtui bensaan. Painetta sai rukata reilusti alas eli kapasiteettiä on vielä hyvin. Alkuperäinen ilmamäärä mittari on käytössä.

Ahdinsarja on Prochargerin 9 Psi P-1SC / 2 core IC. Ostin Sporttiautosta, hinta riippuu dollarin kurssista mutta siellä 4-4.3ke liikutaan. 14Psi:n hihnapyörä + remmi teki about 150e lisää hintaa. Toimitus kesti parisen viikkoa.
Viimeksi muokannut razorass, 13 Marras 2006, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Granada V8
Vastaa Viestiin