foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Eiköhän se tuolla kestä, alujordaani meni poikki manuaalilla ja kohtuu kapeilla slickseillä Alastaron stripillä. Jos ruokahalu ei kasva (onko se mahdollista?!?!?) ja pysyttäydyt normaali katukummeissa niin eiköhän sillä ole monta mailia eessä. Vetoja vaan, jos hajoaa niin se on liian heikko ja sitten rajumpaa tilalle.razorass kirjoitti:Ei ole kuin 500hp. Saa siis luvan kestää. Renkaat on hyvä sulake. Tämä on katuauto ja se kulkee stripille sen minkä kulkee katurenkailla, putket kiinni, ilman konstailuja.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Muutama kuva tuolla, myös niistä huohotin tsydeemeistä, mutta lisäsin niihin linkit myös tuonne toiseen ahdin threadiin.
Ford Granada V8
Jaahas, saamme siis ens kesänä hyvät kapinat stripille.razorass kirjoitti:Ei ole kuin 500hp. Saa siis luvan kestää. Renkaat on hyvä sulake. Tämä on katuauto ja se kulkee stripille sen minkä kulkee katurenkailla, putket kiinni, ilman konstailuja.

Ahdettuja foxeja löytyy nytkin jo ilmeisen hyvin täältä foorumin käyttäjistäkin?
Esim. Nimimerkit Razorass, AC5, allekirjoittanut, Pervert, GT look yms.
Jos, Razorass on vielä tämänkin jälkeen sitä mieltä, että katurenkaat riittää niin ihme? Sillä useimpia on ruvennut harmittamaan, kun lähes vakiot musset pyyhkii maaliin nopeammin, kun itse "nauttii voimasta" sutiessa paikallaan ja aikakortin ollessa jotain ihan muuta kuin Amerikan foorumeilla...


- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Mikä estää ajamasta street radialeilla? Mikään rengas ei toimi asfaltillta kuten se toimii stripillä. Stripillä on käsittelystä riippuen tautinen pito, siinä kummi pitää mitä se ei välttämättä tee kadulla. Eikä se aina pidä stripilläkään.razorass kirjoitti:Katurenkailla pystyy yllättäviin suorituksiin.Ja meitsiä lämmittää aina tieto siitä että auto kulkee sen minkä kulkee "any day, any time"
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku
Tutustu vähän muihinkin ohjelmoitaviin ruiskuihin. Suosittelen soittamista esim. AM Worksin Maatsille, joka on asentanut ja säätänyt jos minkä merkkistä ruiskua ja varmasti mielellään suosittelee jotain. Hestec on varmasti hyvä, mutta parempia ja nopeammin säädettäviäkin on markkinoilla.mindblower kirjoitti:
Tulossa hestec / kaikki sytkä vehkeet jolloin saadaan kone toiminaan.
Ois kiva kuulla millä tekniikalla tuohon tulokseen pääsit tai jäit ja missä kävit penkittämässä?mindblower kirjoitti:noniin. vihdoin penkitett foxi.
eipä tullut kuin 315kw. vääntöä emmuista.
kone kävi lisäksi niin rikkaalla ettei mittareissa asteikko riittänyt![]()
Tulossa hestec / kaikki sytkä vehkeet jolloin saadaan kone toiminaan.
Tuskispa tästä koskaan saatu noita 490hp lukemia
Razorassin x auto / SporttiautoEve kirjoitti:Ois kiva kuulla millä tekniikalla tuohon tulokseen pääsit tai jäit ja missä kävit penkittämässä?mindblower kirjoitti:noniin. vihdoin penkitett foxi.
eipä tullut kuin 315kw. vääntöä emmuista.
kone kävi lisäksi niin rikkaalla ettei mittareissa asteikko riittänyt![]()
Tulossa hestec / kaikki sytkä vehkeet jolloin saadaan kone toiminaan.
Tuskispa tästä koskaan saatu noita 490hp lukemia
Höpötykset loppuu nyt.
Taisi olla penkityksessä EDELLEEN katsastusennakko sytkässä eli muistaakseni joku 4 astetta. minkä siihen aikoinaan säädin. Normaali ennakko 12-13ast. Annoin kädestä pitäen ohjeet ennakon säätöön, ei ilmeisesti riittänyt ohjeeksi.. KUMMA jos puuttuu tehoa kun ennakosta puuttuu kymmenen astetta.
Eikä siihen mitään hestecciä tarvita, jos haluat keskialuetta laihentaa niin hommaa FMU;hun pienemmällä kertoimella oleva levy, nyt siellä on paikallaan 12:1 TAI lisää sinne jousia jäykentämään kalvon liikettä, muistaakseni tästäkin mainitsin/ohjeistin.
Autosta penkitettiin vakioennakolla ja vakiosuuttimilla;
dynosheet
~490,28hp
Piste.
Taisi olla penkityksessä EDELLEEN katsastusennakko sytkässä eli muistaakseni joku 4 astetta. minkä siihen aikoinaan säädin. Normaali ennakko 12-13ast. Annoin kädestä pitäen ohjeet ennakon säätöön, ei ilmeisesti riittänyt ohjeeksi.. KUMMA jos puuttuu tehoa kun ennakosta puuttuu kymmenen astetta.
Eikä siihen mitään hestecciä tarvita, jos haluat keskialuetta laihentaa niin hommaa FMU;hun pienemmällä kertoimella oleva levy, nyt siellä on paikallaan 12:1 TAI lisää sinne jousia jäykentämään kalvon liikettä, muistaakseni tästäkin mainitsin/ohjeistin.
Autosta penkitettiin vakioennakolla ja vakiosuuttimilla;
dynosheet
~490,28hp
Piste.
Ford Granada V8
Onko kyseinen peli taas vaihtamassa omistajaa?mindblower kirjoitti:noniin. vihdoin penkitett foxi.
eipä tullut kuin 315kw. vääntöä emmuista.
kone kävi lisäksi niin rikkaalla ettei mittareissa asteikko riittänyt![]()
Tulossa hestec / kaikki sytkä vehkeet jolloin saadaan kone toiminaan.
Tuskispa tästä koskaan saatu noita 490hp lukemia
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1248900
-
- Aktiivi
- Viestit: 35
- Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
- Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
- Paikkakunta: Turku
ihan huvin vuoksi laitettu tuonne katsotaan jos joku ostaa (eli ei todellakaan osta)
Nyt ainakin pari viikkoa pois liikenteestä hajonneen kytkimen vuoksi.
Uuden kykän saaminen kunnei ollutkaan ihan niin simppeliä tästä silti iso kämmen HH-performancelle!
Ei ne King kobrat kestä ei paitisi vapareissa


Nyt ainakin pari viikkoa pois liikenteestä hajonneen kytkimen vuoksi.

Uuden kykän saaminen kunnei ollutkaan ihan niin simppeliä tästä silti iso kämmen HH-performancelle!
Ei ne King kobrat kestä ei paitisi vapareissa

