tukisilta
tukisilta
Runkupukkien tukisilta millä tavalla te olette rakentanut tukisiltoja fordin pikku lohkoihin. Kumpiko tapa on kestävämpi/Parempi tapa koneistaa runkopukit suoriksi vai laittaa tukisillan ja runkopukkien väliin prikkoja että tukisilta asettuu suoraan.ja mistä kannattaisi ostaa taikka tilata tukisilta
BOA Cossuissa tekevät Girdereitä pultaten runkopukit erikois-valmisteisen öljypohjan läpi.
Nykyiset:
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
'07 CL63 AMG 6.2i V8
Ollut joskus:
'04 SLK55 AMG 5.4i V8
'05 CLK55 AMG 5.4i V8
'00 CLK55 AMG 5.4i V8
'94 A8 4.2i V8
'92 850i 5.0i V12
'96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 TownCar 4.6i V8
'78 Capri 2.9i V6 BOA Cosworth
'77 Capri 2.8i V6
Re: tukisilta
Ehdottomasti parempi ja kestävämpi tapa on koneistaa pukit suoriksi ja tukisilta suoraan kiinni runko-pukkeihin.foord kirjoitti:Runkupukkien tukisilta millä tavalla te olette rakentanut tukisiltoja fordin pikku lohkoi-hin. Kumpiko tapa on kestävämpi/Parempi tapa koneistaa runkopukit suoriksi vai laittaa tukisillan ja runkopukkien väliin prikkoja että tukisilta asettuu suoraan.ja mistä kannattaisi ostaa taikka tilata tuki-silta
289/302 tukisiltoja voit kysellä:
http://www.tuumacid.com/
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Tämä riippuu vuosimallista. '94-'95 öljypohja on niin matala, ettei öljyputki (öljyn pick-up tube) mahdu kulkemaan tukisillan ja öljypohjan välissä. Tämä on juuri erään '95GT -miehen testaama juttu. Miehet olivat sen verran putkimiehiä että rakensivat putken uusiksi lähes kokonaan ja reitittivät eri kautta. '79-'93 mahtuu, tämäkin juuri testattu eräässä koneessa. Ja tietysti kaikki etusumpulliset (early) toimii ok.foord kirjoitti:ja joutuu ilmeisesti vaihtamaan öljypohjan samalla korkeampaan malliin
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Mustang Plussalta saa ainakin tukisiltaa joka tulee kiinnityspulttien kanssa.
http://www.mustangsplus.com/Merchant2/m ... ndage_tray
http://www.mustangsplus.com/Merchant2/m ... ndage_tray
Mun ex 347 koneessa on tollanen Canton. Mahtuu vakio etusumppupohjan kanssa kun hieman leipoo pohjaa kumivasaralla.HT -66 kirjoitti:Mustang Plussalta saa ainakin tukisiltaa joka tulee kiinnityspulttien kanssa.
http://www.mustangsplus.com/Merchant2/m ... ndage_tray
Mustang GT -96
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
Fairmont -79 302/C4 FOR SALE!
Chevy Business Coupe -41
Buick Century Riviera 322 -55
Softail Heritage Classic -88
http://www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Huollot, käytetyt trukit, vuokraus. Worksystem -autokalusteet.
The Tukirauta:
http://www.ponikorjaamo.com/kuvia/Race_rauta1.jpg
http://www.ponikorjaamo.com/kuvia/Race_rauta2.jpg
Huomaa plaanatut runkopukit.
http://www.ponikorjaamo.com/kuvia/Race_rauta1.jpg
http://www.ponikorjaamo.com/kuvia/Race_rauta2.jpg
Huomaa plaanatut runkopukit.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****