todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Niin...?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Sitä luokkaa tuo pyöräteho taitaapi olla. Mulle on jotenkin luontevampaa seurata konetehoja.Eve kirjoitti: Jees, eli n. 138kw takapyöriltä. Eikö?
Hieno homma, et joku sai vihdoin vakiofoxin penkkiin ja vieä samaan missä meidänkin koslaa on käytetty.
Oletkos muuten käynyt penkissä sen E-nokan kanssa, lähinnä kiinnostaisi tuo vääntökäyrä alakierroksilla? Mun mielestä hienoin piirre tuossa vakion käyrässä on 300Nm noin 1100rpm, mutta muistelin että mainitsit silloin nesteellä että E ei ole enää niin makea ajaa noin alhaisilla kierroksilla.
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Korjaan tämän tiedon "virheen" eli 439.7Nm toki tuolla 6100rpm kohdalla mutta huippuvääntä 476.0Nm pari tonnia alempana.FBFIN65 kirjoitti:302 376hp/6100rpm/439.7 Torque
FWHP, Santalan moottoridynossa.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Ahaa, nyt tuli naama mieleen nimimerkin takaa.Lauri kirjoitti:Sitä luokkaa tuo pyöräteho taitaapi olla. Mulle on jotenkin luontevampaa seurata konetehoja.Eve kirjoitti: Jees, eli n. 138kw takapyöriltä. Eikö?
Hieno homma, et joku sai vihdoin vakiofoxin penkkiin ja vieä samaan missä meidänkin koslaa on käytetty.
Oletkos muuten käynyt penkissä sen E-nokan kanssa, lähinnä kiinnostaisi tuo vääntökäyrä alakierroksilla? Mun mielestä hienoin piirre tuossa vakion käyrässä on 300Nm noin 1100rpm, mutta muistelin että mainitsit silloin nesteellä että E ei ole enää niin makea ajaa noin alhaisilla kierroksilla.
Joo, tuli käytyä.
Vääntökäyrä menee suurinpiirtein näin: 1200rpm:stä lähti vasta veto, 1300rpm 250Nm, 1400rpm 350Nm, 1500rpm 370Nm, 2000rpm 390Nm, 2600rpm 410Nm, 3000rpm 470Nm, 3500rpm 540Nm, 4000rpm 570Nm, 4500rpm 600Nm, 5000rpm 617Nm ja siitä lähtee sit vääntökäyrä laskee...
- Esaleeni 27
- Addikti
- Viestit: 312
- Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Tänään käytiin Jäälin autosäädössä,tai ei näissä uusissa paljon säädellä.
361Hp 5400 Rpm/567NM 3580 Rpm,400NM/1300Rpm ja 500NM/1950Rpm.
Niin ja pidon puutetta ilmeni ja liimaa meni.
Eli siis vääntöä oli,moottoriteho ois voinut olla suurempi,mutta aika tehokkaasti nuo 4-kattia siellä putkistossa jarrailee,ja 2 niistä vielä ihan keulilla.Xllä-ja 2 katilla se 30HP lisää,puhumattakaan peltisarjoista 20-30Hp
Sitten ne läppärungot ja plenumit ???
Mutta kuitenkin sellaisia herkkiä, sivistyneitä hevosia.
Ja mikä mukavinta niin matka-ajossa rajotusten mukaan,muutamia reippaita ohituksia 9/LTR/100KM !!!
361Hp 5400 Rpm/567NM 3580 Rpm,400NM/1300Rpm ja 500NM/1950Rpm.
Niin ja pidon puutetta ilmeni ja liimaa meni.
Eli siis vääntöä oli,moottoriteho ois voinut olla suurempi,mutta aika tehokkaasti nuo 4-kattia siellä putkistossa jarrailee,ja 2 niistä vielä ihan keulilla.Xllä-ja 2 katilla se 30HP lisää,puhumattakaan peltisarjoista 20-30Hp
Sitten ne läppärungot ja plenumit ???
Mutta kuitenkin sellaisia herkkiä, sivistyneitä hevosia.
Ja mikä mukavinta niin matka-ajossa rajotusten mukaan,muutamia reippaita ohituksia 9/LTR/100KM !!!
Ford Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Asiallista.Esaleeni 27 kirjoitti:Tänään käytiin Jäälin autosäädössä,tai ei näissä uusissa paljon säädellä.
361Hp 5400 Rpm/567NM 3580 Rpm,400NM/1300Rpm ja 500NM/1950Rpm.
Niin ja pidon puutetta ilmeni ja liimaa meni.
Eli siis vääntöä oli,moottoriteho ois voinut olla suurempi,mutta aika tehokkaasti nuo 4-kattia siellä putkistossa jarrailee,ja 2 niistä vielä ihan keulilla.Xllä-ja 2 katilla se 30HP lisää,puhumattakaan peltisarjoista 20-30Hp
Sitten ne läppärungot ja plenumit ???
Mutta kuitenkin sellaisia herkkiä, sivistyneitä hevosia.
Ja mikä mukavinta niin matka-ajossa rajotusten mukaan,muutamia reippaita ohituksia 9/LTR/100KM !!!
Paljonkos tuo ahtaa parhaimmillaan ja onko tuo 361hp takapyöriltä vai koneesta?
- Esaleeni 27
- Addikti
- Viestit: 312
- Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
0,5 Bar ahtaa ja ikävä kyllä moottoriteho.
Ford Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Ok.Esaleeni 27 kirjoitti:0,5 Bar ahtaa ja ikävä kyllä moottoriteho.
Lähteekö toinen hihnapyörä tulevaisuudessa vaihtoon?
- Esaleeni 27
- Addikti
- Viestit: 312
- Liittynyt: 15 Heinä 2004, 01:43
- Auto: Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 2010
Chevy hot-rod 30
Chrysler 04
Chevy 6.6 2010 - Paikkakunta: Oulu/Kiiminki
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Ei varmaan lähde,kyllä varmaan nuo tehot riittää.
Ainhaan sitä on liian vähän
Tarkoitus pitää vakiona.
Löytyyhän noihin myllyjä jos jonkinlaisia,jos siltä tuntuu.
Kumminkin tuolla kokoonpanolla aika harvinainen auto valmistettu manuaalilla/ahtimella alle 150 kpl.
Ainhaan sitä on liian vähän
Tarkoitus pitää vakiona.
Löytyyhän noihin myllyjä jos jonkinlaisia,jos siltä tuntuu.
Kumminkin tuolla kokoonpanolla aika harvinainen auto valmistettu manuaalilla/ahtimella alle 150 kpl.
Ford Mustang SR,351 4V,69
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
Ford Mustang Shelby GT-500 Convertible 2010 540HP
Chevrolet Hot-Rod Tri power 1930+Poksi
Chevrolet Duramax 6,6 2010
Chrysler V-6 04
todellisia tehoja (ja keskustelua välityksistä)
Asia selvä, mutta kuinka moni meistä on lausunut tuon valheen(anteeksi) lauseen joskus ääneen?Esaleeni 27 kirjoitti:Ei varmaan lähde,kyllä varmaan nuo tehot riittää.
Käsi ylös.
Re: todellisia tehoja
347 Strokeri on vihdoin ja viimein jarrutettu irtomoottorina:
387,7 HV/ 6200 rpm ( 350 HP jo 4800 rpm )
532,7 Nm/4500 rpm ( 531,2 Nm jo 3800 rpm )
3100-6100 average power 324,2 HV
3100-6100 average torque 505,9 Nm
3400-5300 vääntö yli 500 Nm
2700-6100 vääntö yli 450 Nm
Ei paha vaikka jouduttiin ajamaan surkeilla peltisarjoilla kun uudet eivät ehtineet tulla...
387,7 HV/ 6200 rpm ( 350 HP jo 4800 rpm )
532,7 Nm/4500 rpm ( 531,2 Nm jo 3800 rpm )
3100-6100 average power 324,2 HV
3100-6100 average torque 505,9 Nm
3400-5300 vääntö yli 500 Nm
2700-6100 vääntö yli 450 Nm
Ei paha vaikka jouduttiin ajamaan surkeilla peltisarjoilla kun uudet eivät ehtineet tulla...
1966 HT 347 Stroker
Re: todellisia tehoja
Viime penkityksen jälkeen vaihtui 95:een BBK:n pitkät peltisarjat ja kattien tilalla testattiin pikku vaimentimia, niin huipputehot oli noussut edellisestä noin 17hp ja maksimivääntö noin 9Nm. Eli moottoritehot nyt 357hp ja 498Nm. Mutta mukavinta oli 3000 kierroksen ja hieman sen allapuolelle tullut 30Nm väännön lisäys.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: todellisia tehoja
Millaiset pakosarjat oli edellisessä penkityksessä?musse67 kirjoitti:Viime penkityksen jälkeen vaihtui 95:een BBK:n pitkät peltisarjat ja kattien tilalla testattiin pikku vaimentimia, niin huipputehot oli noussut edellisestä noin 17hp ja maksimivääntö noin 9Nm. Eli moottoritehot nyt 357hp ja 498Nm. Mutta mukavinta oli 3000 kierroksen ja hieman sen allapuolelle tullut 30Nm väännön lisäys.
Pikku vaimentimet?
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."