Terävä naputus..
Terävä naputus..
Elikäs,kiekasi aika huolella rajottajaa vasten(n.6000rpm)sen jälkeen alkoi
naputtaa ja kuuluu selvemmin kuskin puolelle auton alle,ikäänkuin taaksepäin.Välillä tuntuu,kuin peltisarjaan äänen kaikais..ö-paineet ja muut toiminnat ok.Käynti ok.
Mäntä?laakeri?Eipä taida selvitä ilman koneen nostoa keulilta...
Vähän huono tutkia tossa kerrostalon pihalla p..le.
naputtaa ja kuuluu selvemmin kuskin puolelle auton alle,ikäänkuin taaksepäin.Välillä tuntuu,kuin peltisarjaan äänen kaikais..ö-paineet ja muut toiminnat ok.Käynti ok.
Mäntä?laakeri?Eipä taida selvitä ilman koneen nostoa keulilta...
Vähän huono tutkia tossa kerrostalon pihalla p..le.
Viimeksi muokannut ac5, 13 Loka 2007, 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- veekoo
- Aina äänessä
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod - Paikkakunta: Saratoga, CA
- Viesti:
Mulla rotta naputteli kuskin puolelta, varsinkin sen jalkeen, kun taraytin jotain vajaat 7000 rpm (ei rajotinta) pari kertaa huomaamatta kisailun merkeissa. Kannet oli ilmeisesti vahan huonosti rempattu ja meni roskikseen ruumiinavauksen yhteydessa. Veikkaisin venttiiliongelmaa. Mulla kaynti meni kylla tosi kurjaksi, koska puristukset katosi parista pytysta... Mittaa rutut, niin saat jonkun arvion, mika mattaa. Jos se kay ok, niin voi olla vaan tonari tjsp. Nimim. kutonen nokalla pari viikkoa.
P.S. Nyt ON rajotin.
P.S. Nyt ON rajotin.
Re: Terävä naputus..
Sait yv:tä...ac5 kirjoitti:Elikäs,kiekasi aika huolella rajottajaa vasten(n.6000rpm)sen jälkeen alkoi
naputtaa ja kuuluu selvemmin kuskin puolelle auton alle,ikäänkuin taaksepäin.Välillä tuntuu,kuin peltisarjaan äänen kaikais..ö-paineet ja muut toiminnat ok.Käynti ok.
Mäntä?laakeri?Eipä taida selvitä ilman koneen nostoa keulilta...
Vähän huono tutkia tossa kerrostalon pihalla p..le.
Löytyiskö tallia Hyrylän läheltä????
0400-657147 ismo
-öljyt ok,ei mitään ylimääräistä joukossa
-vipat,tönärit,nostimet ok
-puristuspaineet ok
-pakosrj:n pultit kiinni,liekö sitten tullut luulovikaa noitten pojan autojen konerikkojen jälkeen?(kolmen koneen kk-laakerit,pari askia,yks perä.)
N.100km ajellut ja tullut happea annettua oikein kunnolla,ei viellä ketään kurkannut motista ulos.....
-vipat,tönärit,nostimet ok
-puristuspaineet ok
-pakosrj:n pultit kiinni,liekö sitten tullut luulovikaa noitten pojan autojen konerikkojen jälkeen?(kolmen koneen kk-laakerit,pari askia,yks perä.)
N.100km ajellut ja tullut happea annettua oikein kunnolla,ei viellä ketään kurkannut motista ulos.....
- Lucky13
- Hiljaisempi
- Viestit: 16
- Liittynyt: 15 Marras 2005, 13:19
- Auto: Country Sedan ´65
351W+three-on-tree+9" - Paikkakunta: Renko
Itseä ihmetytti myös outo naputtelu 289:n alakerrassa. Äärimmäisen hankala ääni paikallistaa, jne...
Mosa lähtee vaihtoon ensi talvena, että viimeistään sitten tulee tietoja kyseisestä kappaleesta. Männäntappia & bensapumppua on arvailtu aiheuttajaksi. Jälkimmäinen tuli poissuljettua,,,
Mosa lähtee vaihtoon ensi talvena, että viimeistään sitten tulee tietoja kyseisestä kappaleesta. Männäntappia & bensapumppua on arvailtu aiheuttajaksi. Jälkimmäinen tuli poissuljettua,,,
-Chrome Won´t Get You Home-
Näin on joskus,oli tossa viellä montunpäällä ja ronksutus tietysti hävisi
sisään ajettaessa.On tullut diaknoosia jakopäästä taaksepäin vaikka mitä,kuulijasta riippuen.
Oma mielipide on kääntynyt askin puolelle.
Naputus on hävinnyt ja ronksauttaa välillä,kunnes taas häviää joksikin aikaa.Olisiko pääakselin laakerit pettämässä?Kytkinkopassa selkeesti
öljyä kopan reunoilla.Vauhtipyörän takaa ihan kuiva,eli olettaisin että askista peräisin.Ajokausi ainakin loppui tähän,pahus.Näinköhän kolme kesää riitti tremecille
sisään ajettaessa.On tullut diaknoosia jakopäästä taaksepäin vaikka mitä,kuulijasta riippuen.
Oma mielipide on kääntynyt askin puolelle.
Naputus on hävinnyt ja ronksauttaa välillä,kunnes taas häviää joksikin aikaa.Olisiko pääakselin laakerit pettämässä?Kytkinkopassa selkeesti
öljyä kopan reunoilla.Vauhtipyörän takaa ihan kuiva,eli olettaisin että askista peräisin.Ajokausi ainakin loppui tähän,pahus.Näinköhän kolme kesää riitti tremecille
- Fastback
- Over The Top
- Viestit: 4438
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: '72 Mach1,BBF,TKO600,M9 35spl
+Fastbackeja - Paikkakunta: Small-l-boost, Aura
- Viesti:
Hmm, oliko tremec sisäänajettu valmistajan ohjeiden mukaisesti? Onko kardaanikulma hyväksyttävän rajoissa? Muistaakseni Vileniuksen Jarmo on tainnut painia muutaman tremecin rempan kanssa.ac5 kirjoitti:Näin on joskus,oli tossa viellä montunpäällä ja ronksutus tietysti hävisi
sisään ajettaessa.On tullut diaknoosia jakopäästä taaksepäin vaikka mitä,kuulijasta riippuen.
Oma mielipide on kääntynyt askin puolelle.
Naputus on hävinnyt ja ronksauttaa välillä,kunnes taas häviää joksikin aikaa.Olisiko pääakselin laakerit pettämässä?Kytkinkopassa selkeesti
öljyä kopan reunoilla.Vauhtipyörän takaa ihan kuiva,eli olettaisin että askista peräisin.Ajokausi ainakin loppui tähän,pahus.Näinköhän kolme kesää riitti tremecille
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Jaahas,oli aski irti ja kytkin purkeissa.Näillä näkymin äänen aiheuttajana
olisi ollut kytkinhaarukan suojakopasta katkennut leveä jousipeltipidike.(etupäässä)
Muutamia jälkiä kytkinkopassa,sekä 35x60mm ja 2-3mm syvä monttu
koneen /askin välisessä alulevyssä.Oli siis tunkennut ittensä vauhtipyörän
takaakin surffailemaan ja tietenkin yläkautta.Äänet ja jäljet osuis kyllä yksiin,eikä mitään muuta ole löytynnä?
olisi ollut kytkinhaarukan suojakopasta katkennut leveä jousipeltipidike.(etupäässä)
Muutamia jälkiä kytkinkopassa,sekä 35x60mm ja 2-3mm syvä monttu
koneen /askin välisessä alulevyssä.Oli siis tunkennut ittensä vauhtipyörän
takaakin surffailemaan ja tietenkin yläkautta.Äänet ja jäljet osuis kyllä yksiin,eikä mitään muuta ole löytynnä?