foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

Alkaa pelit siellä toimimaan :tuuletus: Ohjaus näköjään muuttunut aikaisemmasta (hestec).Milläs b-suuttimilla nyt mennään?Ahdot?
mindblower
Aktiivi
Viestit: 35
Liittynyt: 17 Maalis 2007, 20:01
Auto: Mustang Cobra SVT -96 Autronic SM4
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mindblower »

ac5 kirjoitti:Alkaa pelit siellä toimimaan :tuuletus: Ohjaus näköjään muuttunut aikaisemmasta (hestec).Milläs b-suuttimilla nyt mennään?Ahdot?
:cry: Kuten kuvasta näkyy niin Mustang on sporttiauton oma projekti tätä nykyä.
janneniemi
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Joulu 2007, 21:45

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja janneniemi »

Kyl tää on ihan mun oma projekti.

Suuttimet on nyt 83lbs/hr ja ne riittää ihan hyvin. Muuta en tehnytkään tuolle hankkimisen jälkeen, kuin laitoin adapterijohtosarjalla Autronic SM4 ECUn alkuperäiseen liittimeen.
Helppo asennus, ajoin päälle dynossa pari tuntia ja se on siinä.
Bensapumput vaan ei tunnu riittävän, kuin tuohon hiukan reiluun viiteen tonniin asti. Siinä kohtaa polttoaineen paine tulee alas ja samalla myös teho seosten laihtuessa. Samassa kohtaa on myös höllättävä, ettei vehkeet säry. Painetta oli tuossa max. 0,7 bar ja noilla välityksillä tulee kilo, kun pyöritetään kuuden tonnin paikkeille. Taitaa riittää vakiokalikoille tuommoinen vauhti.
Katsotaan lisää, kun saan bensapaineet pysymään... Mikä olisi toimivaksi todettu pumppusysteemi? (Siinä on nyt alkuperäinen tankissa ja boosterina sarjaan kytkettynä Procharger ahdinsarjan mukana tullut pumppu.)

Kyllä tuolla dynolla uskaltaa ajaa, mutta sen vähän mitä kävin tiellä, niin taitaa olla liian ärtsy mulle... Osta Mindblower rassi takaisin, vai myisinkö Razorassille...

No - oliskohan ohjauksessa liikaa väljää, kun ei tiessä leveys tuntuisi piisaavan. Tilasin uuden ohjausakselin klonksuvan tilalle...
Avatar
Eve
Addikti
Viestit: 202
Liittynyt: 02 Loka 2004, 11:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja Eve »

janneniemi kirjoitti:Kyl tää on ihan mun oma projekti.

Suuttimet on nyt 83lbs/hr ja ne riittää ihan hyvin. Muuta en tehnytkään tuolle hankkimisen jälkeen, kuin laitoin adapterijohtosarjalla Autronic SM4 ECUn alkuperäiseen liittimeen.
Helppo asennus, ajoin päälle dynossa pari tuntia ja se on siinä.
Bensapumput vaan ei tunnu riittävän, kuin tuohon hiukan reiluun viiteen tonniin asti. Siinä kohtaa polttoaineen paine tulee alas ja samalla myös teho seosten laihtuessa. Samassa kohtaa on myös höllättävä, ettei vehkeet säry. Painetta oli tuossa max. 0,7 bar ja noilla välityksillä tulee kilo, kun pyöritetään kuuden tonnin paikkeille. Taitaa riittää vakiokalikoille tuommoinen vauhti.
Katsotaan lisää, kun saan bensapaineet pysymään... Mikä olisi toimivaksi todettu pumppusysteemi? (Siinä on nyt alkuperäinen tankissa ja boosterina sarjaan kytkettynä Procharger ahdinsarjan mukana tullut pumppu.)

Kyllä tuolla dynolla uskaltaa ajaa, mutta sen vähän mitä kävin tiellä, niin taitaa olla liian ärtsy mulle... Osta Mindblower rassi takaisin, vai myisinkö Razorassille...

No - oliskohan ohjauksessa liikaa väljää, kun ei tiessä leveys tuntuisi piisaavan. Tilasin uuden ohjausakselin klonksuvan tilalle...
Terve!

Ok, minkäs arvoinen toi Autronic SM4 ECU on ja kuka niitä myy?
Entäs noi bensan paineet, missä ne käy korkeimmillaan ja mihin ne laskee?

Btw. Onko pelistä ikinä säädetty ohjauskulmia, jos ei meinaa latu riittää?
janneniemi
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Joulu 2007, 21:45

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja janneniemi »

Ok, minkäs arvoinen toi Autronic SM4 ECU on ja kuka niitä myy?
Entäs noi bensan paineet, missä ne käy korkeimmillaan ja mihin ne laskee?
Btw. Onko pelistä ikinä säädetty ohjauskulmia, jos ei meinaa latu riittää?
Hinta on hiukan alle kolmetonnia merkkikohtaisella adapterijohtosarjalla ja tuolta löytyy lisää itse laitteesta:
http://www.autronic.fi
(Olen tuolla töissä. Joten soittele päivällä, niin kerron lisää.)

Ajatuksena on kyllä heivata tuo ainoa sytytyspuola ja vaihtaa erilliset puolat. Ei oikein vakuuta tuo jakajasytytys ja kun Autronic SM4:lla voin laittaa jopa 8 erillistä puolaakin, vain kytkemällä johdot. Jakajan kansi näyttää sisäpuolelta melko hitsaantuneen näköseltä - vaikkei vanha olekaan, joten räiskettä voisi siirtää enemän pyttyihin ja hyödyntää seoksen sytyttämiseen.

En kirjannut eksaktia painelukemaa ylös, mutta imusarjan paineeseen verrattuna pysyy 3 barin paikkeilla tuohon hiukan reiluun 5000 rpm:ään asti (eli ihan normaali tuohon asti) ja sen jälkeen mittari vilahtaa alas ja voima katoaa. En viitsinyt montaa kertaa tuota kokeilla, niin jää varmemmin kone ehjäksi.

Enpä tiedä kulmien säädöstä, kaikenlaisia säädettäviä yläpäitä ainakin löytyy. Mutta täytyy aloittaa väljien osien poistolla ja sitten säädellä. Vinkit passeleista kulmista otetaan kiitollisuudella vastaan.
Avatar
Vee8
Aina äänessä
Viestit: 1138
Liittynyt: 25 Touko 2004, 15:34
Auto: Ford Mustang GT 1994
Ford Mustang Sportsroof 1969
Ford F-150 Lariat 2007
Ford Mustang Mach-E GT
Paikkakunta: Kangasala

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja Vee8 »

janneniemi kirjoitti:
Ok, minkäs arvoinen toi Autronic SM4 ECU on ja kuka niitä myy?
Entäs noi bensan paineet, missä ne käy korkeimmillaan ja mihin ne laskee?
Btw. Onko pelistä ikinä säädetty ohjauskulmia, jos ei meinaa latu riittää?
Hinta on hiukan alle kolmetonnia merkkikohtaisella adapterijohtosarjalla ja tuolta löytyy lisää itse laitteesta:
http://www.autronic.fi
(Olen tuolla töissä. Joten soittele päivällä, niin kerron lisää.)

Ajatuksena on kyllä heivata tuo ainoa sytytyspuola ja vaihtaa erilliset puolat. Ei oikein vakuuta tuo jakajasytytys ja kun Autronic SM4:lla voin laittaa jopa 8 erillistä puolaakin, vain kytkemällä johdot. Jakajan kansi näyttää sisäpuolelta melko hitsaantuneen näköseltä - vaikkei vanha olekaan, joten räiskettä voisi siirtää enemän pyttyihin ja hyödyntää seoksen sytyttämiseen.

En kirjannut eksaktia painelukemaa ylös, mutta imusarjan paineeseen verrattuna pysyy 3 barin paikkeilla tuohon hiukan reiluun 5000 rpm:ään asti (eli ihan normaali tuohon asti) ja sen jälkeen mittari vilahtaa alas ja voima katoaa. En viitsinyt montaa kertaa tuota kokeilla, niin jää varmemmin kone ehjäksi.

Enpä tiedä kulmien säädöstä, kaikenlaisia säädettäviä yläpäitä ainakin löytyy. Mutta täytyy aloittaa väljien osien poistolla ja sitten säädellä. Vinkit passeleista kulmista otetaan kiitollisuudella vastaan.
Onko ikinä vaihdettu puslia vai onko orkkislusut käytössä? Kulmat löytyy liki jokaisesta kulmaiensäätölaitteesta, eriasia jos haluaa jotain eksoottisia arvoja.
"eihän tässä nyt kuinkaan voi käydä"
_____________________________
-----Ford Mustang GT -94-----
---Ford Mustang Sportsroof 1969 projekti----
---Ford F-150 Lariat 5.4 Triton 4x4---
------Ford Mustang Mach-E------
janneniemi
Hiljaisempi
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Joulu 2007, 21:45

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja janneniemi »

Onko ikinä vaihdettu puslia vai onko orkkislusut käytössä?
Onneksi on jo polyuretaaniset puslat, se puoli pitäisi olla kunnossa.
Avatar
japi65
Hiljaisempi
Viestit: 25
Liittynyt: 03 Elo 2009, 22:19
Auto: Mustang con. 1965 289/4V C-4 8"
Cobra -96
Mustang con. 2008 GT/CS
Paikkakunta: Tampere

Re: foxiin remmiahdin setti, kokemuksia?

Viesti Kirjoittaja japi65 »

Mitenkäs nykyään saa 4,6:een remmiahtimen laillisesti ? :?
Convertible 1965
Cobra 1996
Convertible GT/CS 2008
Vastaa Viestiin