Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Aku_81 kirjoitti:Onneksi ei tarttee entisöidä autoja
Entisöinti on persiistä. Tämä kuvan '69 Boss 429 Mustang KK#1823:sta (Black Jade) rikottiin moottori vuonna 1976. Auto on seissyt siitä lähtien ja on siis täysi projekti. Mitä luuletta mitä tommottesta röttösestä joutusi maksamaan? Auto näyttäisi pelleiltään ehjältä, pohjassa pintaruostetta jne.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
jos asiaa niin soita o4o 19o5oo3
Fastback kirjoitti:Entisöinti on persiistä. Tämä kuvan '69 Boss 429 Mustang KK#1823:sta (Black Jade) rikottiin moottori vuonna 1976. Auto on seissyt siitä lähtien ja on siis täysi projekti. Mitä luuletta mitä tommottesta röttösestä joutusi maksamaan? Auto näyttäisi pelleiltään ehjältä, pohjassa pintaruostetta jne.
Tuskin hirveesti oon hukassa jos väitän ettei alle 40k usd irtoa. Itse voisin ehkä vaihtaa torinon tohon päittäin
Aku_81 kirjoitti:Tuskin hirveesti oon hukassa jos väitän ettei alle 40k usd irtoa. Itse voisin ehkä vaihtaa torinon tohon päittäin
Oikeassa oot Aku, ei alle 40k usd irtoa. Kuvan yksilö myytiin hintaan 151,000 usd. Viimeinen Barret Jackson huutokauppa möi 5 429 bossia ja hinta vaihteli 235-300k usd. Eli jos tommotten osiltaan täydellisen saisi 151k usd niin siinä olisi edelleen kova busineksen tekopaikka kun sen möisi entisöitynä.
"Sitä voi kyllä elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista." - Juha Kankkunen
MustangGT kirjoitti:Mikäs siinä niin persiistä on nuissa entisöidyissä?
Kyllähän se on niin että ne pitää arvonsa parhaiten ja kasvattaa sitä...
Tuonkin Bossin näkisin mieleemmin alkuperäisenä kuin pilattuna
Eikä Original Bossia millään 40tdollarilla saa. Ehkä jonkun räpelletyn vaan
429 Bossin entisöinti on persiistä - lue liian kallista tavalliselle kuolevaiselle. Kaikki maksaa xxxxx taalaa per osa. 429 bossissa taitaa olla yli 1000 räätälöityä osaa vain 429 bossiin, joten jos jotain on hukassa on etsiminen työn, tuskan ja paksun taala nipun takana.
Muuten entisöinti ei ole perseestä jos tykkää pussihousuista.