Esko jäi kauas taakse jokaisella suoralla jossa 289:ä kurmootettiin. 289 vetää väännöllään 1300 kenttäiläistä turpaan oli kenttiä kutiteltu tai ei, se on nähty, koettu ja testattu. Jokaiseen mutkaan esko tuli kantaan. Mustangi näytti hyvin katuautomaiselta ja ulkokuori oli siloinen. Mexicoa lainatakseni, autossa tuskin oli jarruja, kuljettaja oli kädetön tai muuten vaan säästeli ihan tosissaan autoaan. Eihän se edes yrittänyt ohi ekkeristä kun se paineli ohitte.Mexico65 kirjoitti:Ei tuohon tarvita kuin osaava kuski oikea auto Escort 1300 GT.FBFIN65 kirjoitti:
Pohdintaa; olisiko esko jäänyt kauas taakse jos Mustangissa olisi ollut noin 500 cid isolohko, jotenkin tuntui että väännön puute vaivasi Mustangia, eihän 450Nm ole kuin starttimoottorissa. Eskosta irtoaa vääntöä ainakin 130Nm? Vai oliko Mustangissa kenties hieman huonot jarrut, replika rumpujarruilla? Ehkä Mustangin ratissa oli joku kädetön kuski.
Asiallinen tuo AEG:n mainos!!!
