Cleveland stroker-projekti

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja PeteP »

karppa kirjoitti:paljonko rahaa uppoaa tuollaiseen projektiin? Itselläni on myös ehtoopuolella kulkeva 351C 2V.
Omalla kohdalla itse tehtynä koneremppa virivireineen reilu 3 donaa (ei roukkeri)
:krooh:
Avatar
harmi80
Addikti
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja harmi80 »

1969 kirjoitti:Olen kuullut, että laahaava hydraulikeppi ja öljynkiertoa rajoittavat resistorit eivät välttämättä ole parhain yhdistelmä. Tiedä sitten onko miedossa konessa syytä huoleen.
Joo, ainakaan Moroso ei suosittele omaa kittiään hytkyille. Tosin tuolla 335- forumilla tuntuvat isot pojat käyttävän varsin ongelmitta ko. ratkaisua myös hydraulilaahurin kanssa. Miedossa koneessa ei varmaan huolta, mutta kysymys kuuluukin, että tarviiko tota sellaisessa koneessa :wink: .
-71 HT 351C 4v
PeteP
Aina äänessä
Viestit: 1766
Liittynyt: 23 Heinä 2004, 13:16
Paikkakunta: Veteli

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Laitoin sen Moroson kitin, mutta pelkästään nokan kanaviin :shock:
:krooh:
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä. :shock: Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
Drummer
Mega-addikti
Viestit: 632
Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
Paikkakunta: Ristiina

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja Drummer »

Homer65 kirjoitti:Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä. :shock: Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.
Noh, mitä sie vielä pihtaat :? :lol: :lol:
-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Drummer kirjoitti:
Homer65 kirjoitti:Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä. :shock: Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.
Noh, mitä sie vielä pihtaat :? :lol: :lol:

Niinpä! Vai onko tämä tuotu jossain muualla esille? Kehiin kehiin!
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Homer65
Over The Top
Viestit: 4857
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

Noh! Tosta Clevelandista ei ole muita kuin muistikuvia. Vertailukoneesta 327W täytyy laittaa kun saa aikaseksi.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Avatar
GT-350
Superpölöttäjä
Viestit: 2151
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 22:33
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Re: Cleveland stroker-projekti

Viesti Kirjoittaja GT-350 »

Cleve sysäsi yli 350hp ja vääntöä 2000rpm:ssä reilusti yli 500Nm ja yli 500Nm pysyi koko matkan sen jälkeen mihin kone jaksoi vielä nousta.

Vastaa hyvin käyttötarkoitusta. Jossain vaiheessa imusarja heitetään suohon ja korvataan jollain, samoin kuin Malloryn jakaja...joka hajosi. Jottei perä hajoa niin sinne keksitään jostain lukko.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
Vastaa Viestiin