Omalla kohdalla itse tehtynä koneremppa virivireineen reilu 3 donaa (ei roukkeri)karppa kirjoitti:paljonko rahaa uppoaa tuollaiseen projektiin? Itselläni on myös ehtoopuolella kulkeva 351C 2V.
Cleveland stroker-projekti
Re: Cleveland stroker-projekti

Re: Cleveland stroker-projekti
Joo, ainakaan Moroso ei suosittele omaa kittiään hytkyille. Tosin tuolla 335- forumilla tuntuvat isot pojat käyttävän varsin ongelmitta ko. ratkaisua myös hydraulilaahurin kanssa. Miedossa koneessa ei varmaan huolta, mutta kysymys kuuluukin, että tarviiko tota sellaisessa koneessa1969 kirjoitti:Olen kuullut, että laahaava hydraulikeppi ja öljynkiertoa rajoittavat resistorit eivät välttämättä ole parhain yhdistelmä. Tiedä sitten onko miedossa konessa syytä huoleen.

-71 HT 351C 4v
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Cleveland stroker-projekti
Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä.
Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.

Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
- Drummer
- Mega-addikti
- Viestit: 632
- Liittynyt: 21 Helmi 2005, 01:37
- Auto: 1971 Mustang Mach 1, Grabber Blue, 351C/4R70W/9".
- Paikkakunta: Ristiina
Re: Cleveland stroker-projekti
Noh, mitä sie vielä pihtaatHomer65 kirjoitti:Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä.Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.



-Kaikki Jytinä Ison Veden Takaa-
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Cleveland stroker-projekti
Drummer kirjoitti:Noh, mitä sie vielä pihtaatHomer65 kirjoitti:Noniin nyt on dynosessio pidetty!! Mielenkiintoinen tapahtuma, näkee miten pienetkin asiat vaikuttaa. Onpahan Clevelandissa jännä vääntökäyrä.Vertailu Windsoriin on myös mielenkiintoinen, vaikka koneet on kuitenkin niin erilaiset.
![]()
![]()
Niinpä! Vai onko tämä tuotu jossain muualla esille? Kehiin kehiin!
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
- Homer65
- Over The Top
- Viestit: 4857
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Cleveland stroker-projekti
Noh! Tosta Clevelandista ei ole muita kuin muistikuvia. Vertailukoneesta 327W täytyy laittaa kun saa aikaseksi.
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Re: Cleveland stroker-projekti
Cleve sysäsi yli 350hp ja vääntöä 2000rpm:ssä reilusti yli 500Nm ja yli 500Nm pysyi koko matkan sen jälkeen mihin kone jaksoi vielä nousta.
Vastaa hyvin käyttötarkoitusta. Jossain vaiheessa imusarja heitetään suohon ja korvataan jollain, samoin kuin Malloryn jakaja...joka hajosi. Jottei perä hajoa niin sinne keksitään jostain lukko.
Vastaa hyvin käyttötarkoitusta. Jossain vaiheessa imusarja heitetään suohon ja korvataan jollain, samoin kuin Malloryn jakaja...joka hajosi. Jottei perä hajoa niin sinne keksitään jostain lukko.
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****
1965 Suomi-FB GT-350 look-alike FOR SALE!
*****