Miten ahtaa kaassari kone?

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Cosander
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 23 Kesä 2005, 10:50

Miten ahtaa kaassari kone?

Viesti Kirjoittaja Cosander »

Nyt olis yks powerdynen ahdin hyllys ylimääräisenä ja tekis mieli kokeilla miten toi vakio 289 kone kestää
Mutta mites toi kaasari + ahdot ? Pitääkö tohon koko kaasarin päälle tehdä painen kotelo vai miten sen saa pelaamaan?
Avatar
Sulkava
Mega-addikti
Viestit: 579
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 20:50
Auto: 1995 Mustang
Paikkakunta: Helsinki - Sulkava - Hki-Sva....

Re: Miten ahtaa kaassari kone?

Viesti Kirjoittaja Sulkava »

täältä löytyy ainakin Edelbrockin sopiva imusarja :D ja nokka
Kari
Mustang 1994 / 1995 ...
Soutuneuvos ;)

Thanks for Avatar; copy Aki Latvanne
Avatar
JXA-26
Superpölöttäjä
Viestit: 2550
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Mustang -67 HT
Mustang -88 GT
Mustang -95 GT r.SS
Mustang -96GTS r.SS
F350 duel.
Paikkakunta: Hirsilä City
Viesti:

Re: Miten ahtaa kaassari kone?

Viesti Kirjoittaja JXA-26 »

Cosander kirjoitti:koko kaasarin päälle tehdä painen kotelo vai miten sen saa pelaamaan?
Koteloi koko kaasari. Silloinhan kaasarin sisällä kuin ulkopuolellakin on sama paine, niin ei ruuttaa pensoja pihalle vääristä reijistä.
Oh drag racing, I thought you wanted to race for real...
Vastaa Viestiin