porata niitä kuitenkin täytyy, mut en nyt tarkotakkaan mitään, heti kerralla +080`.

Kyllä Muuramen moottoripajassa tulee vakioiskuinen Cleveland. Onhan se mullakin stanu poraus&isku machini moottorissa - ei sitä oo stroukattu yhtään.Galaxie61 kirjoitti:kaikkiko se pitää nykyään isontaa, eikö enää kukaan tee vakiomitoilla mottoria, tarkotin nyt iskua ja porausta.
porata niitä kuitenkin täytyy, mut en nyt tarkotakkaan mitään, heti kerralla +080`.
Eteneekö tämä asia mihinkään suuntaan vai vieläkö ollaan suunnittelupöydällä?Cosander kirjoitti:Tuli ostettu tommonen -67 vuoden HT Mustang alkuperäien kone on 298
Mikäs on suurin kone minkä saan laittaa tonne? Vai niin suuren kun vaan löydän jos jarrut ja alusta vastaa konetta?
Nyt on auto saapunut suomeen ja koneeksi tulee 351C ahdettunaFastback kirjoitti:Eteneekö tämä asia mihinkään suuntaan vai vieläkö ollaan suunnittelupöydällä?Cosander kirjoitti:Tuli ostettu tommonen -67 vuoden HT Mustang alkuperäien kone on 298
Mikäs on suurin kone minkä saan laittaa tonne? Vai niin suuren kun vaan löydän jos jarrut ja alusta vastaa konetta?
Doodi! Saako kysyä, että minkämoinen ahdin tulee, centrifugaali, turbo vaiko oikein old school rootsi päälle komeileen?Cosander kirjoitti:Nyt on auto saapunut suomeen ja koneeksi tulee 351C ahdettunaFastback kirjoitti:Eteneekö tämä asia mihinkään suuntaan vai vieläkö ollaan suunnittelupöydällä?Cosander kirjoitti:Tuli ostettu tommonen -67 vuoden HT Mustang alkuperäien kone on 298
Mikäs on suurin kone minkä saan laittaa tonne? Vai niin suuren kun vaan löydän jos jarrut ja alusta vastaa konetta?
+1! Olis mielenkiintosta tietää mikä nyt on muuttunut? Taitaa olla vaan yksittäisen konttorin jonkun katsastusinsinöörin ympäripyöreä vastaus joka on muodostunut taitamattomuuden tai / ja kiinnostuksen puutteen vuoksi. Vaikken olekkaan muutoskatsastanut neljään vuoteen yhtään tekniikka-swappia, niin seurattua tulee yhtä jos toistakin projektia / foorumia ja alaa harrastavaa katsastajaa. Ei ole korviin kantautunut mitään uutta auringon alla.302TT kirjoitti:Mitäs siellä on oleellisesti muuttunut...?
Asiaa, juuri näinCosander kirjoitti: auto rakennetaan omaa silmää miellyttämään
muut saa rakentaa oman autonsa niinku haluaa.
Vinkujien ja puunhalaajien ero on varsin pieni. Tästä voidaan lanseerata uusi "auton halaaja" termi käytäntöön. Reikä pellissä... mitä sen on väliä, niitä saa uusia NOS osina jos viitsii katsella, käytettyinä ja uusi varmasti suora ja ruosteeton peltinen konepelti maksaa 170 usd. Mikä on vikana? Mä luulen, että se ahdettu 351c on niin kova pala että pitää jostain narista.Cosander kirjoitti:Kyl tulee old school rootsi pikku hole pitää vaan tehdä peltiin niin tulee remmi ja vähän muutakin hienosti näkyviin!
Tuli jo parilta kaverilta avautumista tos pellin tuhoomisesta mut,
Jotkut ei tykkää tommosista pellin läpitulevista vehkeistä mut minä tykkään, auto rakennetaan omaa silmää miellyttämään
muut saa rakentaa oman autonsa niinku haluaa.
Epätäydellistä papatusta...Fastback kirjoitti:Aaaah, Blowerin vinkuna on kaunista kuunneltavaa.
tässä yksi kivan kuuloinen:
todella kaunista remmin vinkunaa:
tässä yksi joutokäyntipätkä jossa "vaellus" käy hienosti ilmi:
Paska mikki muutta fiilis on käsin kosketeltavissa, mitä tähän voi muuta sanoa???