65 FB:kin jarrut uusiksi
-
- Hiljaisempi
- Auto: 1965 Mustang Fastback
65 FB:kin jarrut uusiksi
Eli mikä olis helpoin tie, nyt rummut joka nurkassa ja ykspiiriset. Jos levyt laittais pelkästään eteen ja tietenkin koko systeemi 2-piiriseksi. 67 mussesta tupla pääsylinteri, ja onko jollain suositella hyvää(todella pulttaa kiini ilman p..rkeleitä) levysarjaa eteen?
Löytiskö keneltäkään mahd. juttu/kuvasarjaa kyseisestä projektista?
- hannu
- Aina äänessä
- Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996
Re: 65 FB:kin jarrut uusiksi
Shitback65 kirjoitti:Eli mikä olis helpoin tie, nyt rummut joka nurkassa ja ykspiiriset. Jos levyt laittais pelkästään eteen ja tietenkin koko systeemi 2-piiriseksi. 67 mussesta tupla pääsylinteri, ja onko jollain suositella hyvää(todella pulttaa kiini ilman p..rkeleitä) levysarjaa eteen?
http://www.hhp.fi , etkä tarvi muuta

Scott Drakella on ainakin levyjarrusetti yksimäntäisillä jarrusatuloilla.Suhteellisen
helppo asentaa ja toimii hyvin. Katsastuksessa oli etujarrubalanssi 0, tuli katsurilta
oikein kehut. Takajarruille (rummut) kannattaa laittaa säädettävä venttiili. Trade Partsilta niitä hommasin.
helppo asentaa ja toimii hyvin. Katsastuksessa oli etujarrubalanssi 0, tuli katsurilta
oikein kehut. Takajarruille (rummut) kannattaa laittaa säädettävä venttiili. Trade Partsilta niitä hommasin.
Eiköhän noita settejä löydy jokaiselta suomalaiselta osatoimittajalta, kertoo mitä haluaa ja mikä hintaluokka.
Go tell Alice....
Mulla on sama vehje.huu kirjoitti:Scott Drakella on ainakin levyjarrusetti yksimäntäisillä jarrusatuloilla.Suhteellisen
Ottaako sulla banjopultit kiinni reaktiotankoihin vai onko mulla vaan topparit vääntyneet. Osuu vain jousitus ylähäällä eli bumpsteering maksimissa ja ratti topparissa. Tilanne on erittäin teoreettinen (hyppyrissä ilmassa ratti topparissa).
Huonompi juttu on että noihin Chevy Citationin satuloihin ei ole saatavana kunnon paloja. Saan kuitenkin Ferodolta mitä matskua vaan eli jälkihoidolla saadaan kuntoon.
1966 HT 347 Stroker
- Homer65
- Over The Top
- Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
- Viesti:
MONTTU kirjoitti:Mulla on sama vehje.huu kirjoitti:Scott Drakella on ainakin levyjarrusetti yksimäntäisillä jarrusatuloilla.Suhteellisen
Ottaako sulla banjopultit kiinni reaktiotankoihin vai onko mulla vaan topparit vääntyneet. Osuu vain jousitus ylähäällä eli bumpsteering maksimissa ja ratti topparissa. Tilanne on erittäin teoreettinen (hyppyrissä ilmassa ratti topparissa).
Huonompi juttu on että noihin Chevy Citationin satuloihin ei ole saatavana kunnon paloja. Saan kuitenkin Ferodolta mitä matskua vaan eli jälkihoidolla saadaan kuntoon.

Kyllä kiinnostaa!
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
Ei mulla valmiita paloja ole mutta Sergio, Ferodon kilpailutoiminnan päällikkö on mun kaveri joten materiaalia jota liimata bacplateen on saatavilla.
1966 HT 347 Stroker