SN95 Mittarit sekaisin
SN95 Mittarit sekaisin
Olisikos muilla tullut vastaan seuraavaa.
Eli tekee sillointällöin, nykyään useamminkin.
Kun käynnistää niin lämpömittari nousee tappiin ja bensamittari menee nollaan.
Öljynpaine pysyy nollassa ja hetken ajon jälkeen nousee normaaliksi
Volttimittari toimii normaalisti.
Välillä taas mittarit toimii normaalisti ja voi kesken ajon ruveta toimimaan.
Aattelin että maadoitus on irti jostain ja kiertää jonkun anturin kautta maihin, mutta kaavion mukaan volttimittari on samassa maadoituksessa, joten tuskimpa vika siellä on.
Eli tekee sillointällöin, nykyään useamminkin.
Kun käynnistää niin lämpömittari nousee tappiin ja bensamittari menee nollaan.
Öljynpaine pysyy nollassa ja hetken ajon jälkeen nousee normaaliksi
Volttimittari toimii normaalisti.
Välillä taas mittarit toimii normaalisti ja voi kesken ajon ruveta toimimaan.
Aattelin että maadoitus on irti jostain ja kiertää jonkun anturin kautta maihin, mutta kaavion mukaan volttimittari on samassa maadoituksessa, joten tuskimpa vika siellä on.
Re: SN95 Mittarit sekaisin
Oliskos sielläkin sellainen voltage-regulator pötikkä mittariston takana, kuulostais vähän sellaiselta vialta.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: SN95 Mittarit sekaisin
ei oo muuta kuin anti-slosh module, mitä sitten tekeekin?
Re: SN95 Mittarit sekaisin
no vika löytyi. oli liittimen kohdalta folio irronnut muovista ja otti toisiin folioihin kiinni
- Jones
- Mega-addikti
- Viestit: 613
- Liittynyt: 24 Touko 2004, 20:07
- Auto: GT -94
- Paikkakunta: Laaksolahti, Espoo
Re: SN95 Mittarit sekaisin
Maanantain erittäin vesisateisen Tampereen keikan jälkeen ei SN suostunut lähtemään käyntiin pariin päivään ilman lisämaadoitusta. Kävin eilen hakemassa CRC:tä ja ruiskutin sitä kaikkiin mahdollisiin löytämääni maakontakteihin. Hetken vaikutus ja käynnistyi kuin palmun alta .
1994 MUSTANG GT 5.0/AODE
1/4 Endurance BMW E36 - #8
1/4 Endurance BMW E36 - #8