Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
ROKI kirjoitti:Luovuta jo ja anna kuusakosken paalata moinen ongelma. Noitahan saa jo toimivia sopurahalla
Siinähän taas todella fiksu kommentti, on varmasti kiva harrastaa kun tulee noin asiantuntevia kommentteja Jos ei oo mitään järkevää sanottavaa, voi yhtä hyvin pitää turpansa tukossa..
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Joo onnea vaan Alpolle vianetsintään. Hienoa että viitsit tuollaista "vähemmän haluttua" V6- mallia kunnostaa näistä paalausintoilijoista huolimatta. On erittäin säilyttämisen arvoisia nuo perus-Mustangitkin! Eihän kaikkien tartte ajaa klassikolla tai tuoreemmalla GT:llä...
Vika itsessään on varmaan hyvin pieni, mutta löytäminen hankalaa. Oletkos tutkinut sivuston http://www.fordfuelinjection.com siellä on ainakin noihin tuoreempiin EFI-Fordeihin paljon hyödyllistä tietoa.
Miksi ihmeessä Valmistetaanko näitä jossain lisää? Kyllä mä ainakin ton haluun säilyttää orggiksena. Harrasteauto kokoelmaani kelpuutan tollasen hienosti.
Joka päivä nämäkin vanhenee!!
Laten laittamaa linkkiä olen kyllä katsonut parikin kertaa, Lontoon kieli taittuu vaan niin huonosti nykyään
O.T. Joo,o kommentit on mitä on eikä tosiaan kannata ottaa kaikkea aivan tosissaan.
Siellä ROKI naureskelee partaansa että ompas "kermaperseet" herkkähipiäisiä.
Jos on vaarana, että toiset ei ymmärrä ja on huumoriksi tarkoitettu, niin silloin kannattaa varmuuden vuoksi lisätä vaikka viis hymiötä. Ja vaikka kuinka yritän, niin ainakaan mulle ei toi paalaamis juttu aukea, ehkä olen vaan sitten huumorintajuton tosikko.
Ainoa mitä ymmärrän tuosta ROKIn viestistä vaihtoehtoisella tavalla, on se, että ehkä hän koittaa viestittää, että kannattaa aihioksi valita se paras mahdollinen ettei satu parhaat vuodet menemään ohi paskaa aihiota kunnostaessa. Sitten ei jaksa edes ajella kun se on valmis ja katkeroituu ja täytyy postailla paskaa foorumille?
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Käsittääkseni mitä tahansa mallia noista 80-luvun fokseista on vähemmän suomessa ku noita vanhoja, eikös vanhoja joutais paalailla ku niihin saa uusia korejakin ja korjauspaloja nurkkaan ku nurkkaan. Rahalla tekee uuden 65-mussen mutta kaveri valitteli ettei tiettyjä pisteosia saa alkupaan fokseihin millään, paitsi vuositolkulla ebaytä tuijottamalla.
Late kirjoitti:Joo onnea vaan Alpolle vianetsintään. Hienoa että viitsit tuollaista "vähemmän haluttua" V6- mallia kunnostaa näistä paalausintoilijoista huolimatta. On erittäin säilyttämisen arvoisia nuo perus-Mustangitkin!
Olen Laten kanssa samoilla linjoilla.
Mennään vielä 10-15 vuotta eteenpäin , niin hengissä olevat V6:set on todella harvinaisia.
Ja muuten ....... tämä koko topicci on ryöstäytynyt "vähän" tuosta otsikosta... vai liittyikö tämä kirjoitukseni 2-pisteruiskuun ??
Palataan vielä aiheeseen. Aamupäivällä Tampereen Swapissa Alfamerin osastolla hypistelin Fordin 80-luvun ruisku- ja moottorinohjausjärjestelmiä käsittelevää kirjaa. Oli todella paljon kuvia ja korjaus- ja testausvinkkejä myös tuosta 2-pisteruiskusta (CFI). Tuo oli ehkä laajin kirja, mitä itsellä on vastaan tullut vuosien varrella. Ota Alpo yhteyttä Alfameriin jos kiinnostaa. Kirjan nimi oli jotakin "Ford Fuel Injection 1980-1987" (en muista ihan tarkkaa nimeä, mutta nuo vuosiluvut esiintyivät), hintalapussa luki 45,90eur.
Kiitos vinkistä!
Itsekin Teivossa käyneenä, asiaa en tullut edes ajatelleeksi. Mustin suhteen valitsin helpoimman tien ja nöyränä vein auton sähkögurulle.
Ville K kirjoitti:Jos on vaarana, että toiset ei ymmärrä ja on huumoriksi tarkoitettu, niin silloin kannattaa varmuuden vuoksi lisätä vaikka viis hymiötä. Ja vaikka kuinka yritän, niin ainakaan mulle ei toi paalaamis juttu aukea, ehkä olen vaan sitten huumorintajuton tosikko.
Ainoa mitä ymmärrän tuosta ROKIn viestistä vaihtoehtoisella tavalla, on se, että ehkä hän koittaa viestittää, että kannattaa aihioksi valita se paras mahdollinen ettei satu parhaat vuodet menemään ohi paskaa aihiota kunnostaessa. Sitten ei jaksa edes ajella kun se on valmis ja katkeroituu ja täytyy postailla paskaa foorumille?
Roki kirjoitti jo vuosituhannen alussa kommenttejaan tänne ja aina on nämä uudet jäsenet vähän ymmärtäneet nämä Rokin viestit väärin..... Lisäisin automaattisesti 55 hymiötä Rokin viesteihin jos pystyisin. Sillon 10 v tuli jo selväksi tuo paaliin menneen Mussen pelastus!
Olisitpa ollu Ville K Fun Runissa joskus JNS-Kuopio Rokin tallilla. Suhtautusit asiaan ihan eri tavalla Mies puhuu vähän mutta kätten työt puhuu sitäkin enemmmän!!!!
Viimeksi muokannut MustangGT, 12 Loka 2009, 09:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.