Mustangin autokorjaamot...

Älä tähdistä suuntaa kato onhan sulla kartta Ilipo!
Nikke
Hiljaisempi
Auto: 1994 Ford Mustang GT Automaatti

Mustangin autokorjaamot...

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Tietääkö kukaan hyvää korjaamoa mustangille järvenpäässä tai tuusulassa? Täytyis musse saada katsastuskuntoon.
eekoo
Addikti
Auto: -72 mach

Re: Mustangin autokorjaamot...

Viesti Kirjoittaja eekoo »

eikai mustankin korjaaminen ole mitään salatiedettä ett tarviis oman korjaamonsa :wink: :)
se on ilo joka elättelöö
http://kuvablogi.com/blog/10252/2/
2065
Mega-addikti

Viesti Kirjoittaja 2065 »

Varmuudella voin suositella vain Corral-jäenlehdessä ilmoittavia yrityksiä. Heillä on varmasti asenne ja tietotaito Mustangien suhteen kohdallaan.
Muitakin asiallisia varmasti on, mutta nämä ilmoittelijat erityisesti haluavat työskennellä mustangien parissa :love:
billyray
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja billyray »

Overdrivellä on porukalla muittenkin autojen kokemusta ja myös mustangeista ihan ilman corralia, kannattaa kysellä. Jos normi vanha auto niin eiköhän sen saa aika monikin perus jenkkiautoihin kallellaan oleva paja kondikseen.
Jos sä oot stara, mä oon koko vtun GALAXI!
ROKI
Aina äänessä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Viet vain sen kakkarasi normaaliin autokorjaamoon, ja sanot laittakaa kasastuskuntoon. Eihän näissä aatamin ajan kulkineissa ole muuta kuin jarrut ja etunivelet ja valot, jos ei ole hitsi hommia. Nuo laittaa vaikka 15 vuotiaskin, ei siihen tarvitse mustangi korjaamoja. Uudemmat kakkarat tarvii sitten jo viisaampia seppiä.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
harrastelija
Aktiivi
Auto: 1966 6:cyl

Viesti Kirjoittaja harrastelija »

Moi!
No niin, eilen tuli sitten pakettiauto kuskin kylkeen niin että on puskurista puskuriin rullalla. "Kylkimyyryä" onneksi mentiin, jotta ei ihan toivoton ole tilanne. Ovi menee varmaan vaihtoon, sen verran vääntynyt, ja varmaan etupeltiä ja takapeltiä joutuu myös uusimaan sekä puskureita.

Tässä varmaan huomenissa pyrin katsomaan mistä saisi korjattua täällä pk:seudulla.
Nopeasti kaivelin netistä, ja pari potentiaalista paikkaa näyttäisi ehkäpä oleva:

Speciality Engineering
ja
American Service

Auto on 66 HT.

Olisin kysellyt että mihin kannattaisi tämmöinen tapaus viedä tääll pääkaupunkiseudulla, jotta tulisi hyvää jälkeä (ja noeus ja kohtuuhintakaan ei varmaan olisi pahitteeksi)?

Kiitoksia.
jaro55
Addikti

Viesti Kirjoittaja jaro55 »

Jos se nyt on ihan pakko pääkaupunkiseudulla saada korjattua, niin Herstiä nyt voi ainakin suositella...

http://www.herstiautoshop.com/koti.htm
Mustang 2009 45th Grabber Orange 1 of 343
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

Mullakin olisi peltisepän tarvetta. Itse jos alan hitsailemaan helmoja sun muita, niin saatan pilata koko auton. Voisin kanssa kysellä tuon Herstin aikatauluja.
Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

harrastelija kirjoitti:Moi!
No niin, eilen tuli sitten pakettiauto kuskin kylkeen niin että on puskurista puskuriin rullalla. "Kylkimyyryä" onneksi mentiin, jotta ei ihan toivoton ole tilanne. Ovi menee varmaan vaihtoon, sen verran vääntynyt, ja varmaan etupeltiä ja takapeltiä joutuu myös uusimaan sekä puskureita.

Tässä varmaan huomenissa pyrin katsomaan mistä saisi korjattua täällä pk:seudulla.
Nopeasti kaivelin netistä, ja pari potentiaalista paikkaa näyttäisi ehkäpä oleva:

Speciality Engineering
ja
American Service

Auto on 66 HT.

Olisin kysellyt että mihin kannattaisi tämmöinen tapaus viedä tääll pääkaupunkiseudulla, jotta tulisi hyvää jälkeä (ja noeus ja kohtuuhintakaan ei varmaan olisi pahitteeksi)?

Kiitoksia.
Mää noista pajoista mitään tiiä, mutta OTAN OSAA!! :( Vanhuksella kun on liikkeelä, pahin mitä voi pelätä on joku hel..n tunari. Siinä on helposti nokkapokka lähellä
:nyrk:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
harrastelija
Aktiivi

Kiitoksia osaanotoista. Sen verran rauhallinen onneksi olen että riskiä syyttiestä minun suuntaani ei ole.

Pitää katsastaa tuo herstin paikka. Kiitoksia vinkistä.
jaaha, että näin....
Tahavo
Mega-addikti
Auto: Ford Mustang HT 64½

Viesti Kirjoittaja Tahavo »

harrastelija kirjoitti:Kiitoksia osaanotoista. Sen verran rauhallinen onneksi olen että riskiä syyttiestä minun suuntaani ei ole.

Pitää katsastaa tuo herstin paikka. Kiitoksia vinkistä.
Joo kysele sä ensin. Mä odotan vuoroani kun olit ekana jonossa :)
harrastelija
Aktiivi

Tahavo kirjoitti: Joo kysele sä ensin. Mä odotan vuoroani kun olit ekana jonossa :)
Huomenna keskiviikkona käyn tuoll akääntymässä näyttämässä kylkeä. Sanoivat että jonkin verran töitä, mutta katsotaan miten huomenna arvioivat aikataulua.
jaaha, että näin....
harrastelija
Aktiivi

Hiukan myöhässä, mutta kuitenkin.

Auto kasaan Esa Virtasen automaalaamossa, Tuusulassa.

Homma toimi moitteettomasti. Tuota paikkaa voi suositella, jos on peltiongelmia.
jaaha, että näin....
Vastaa Viestiin