351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
cougar1967
Aktiivi
Viestit: 80
Liittynyt: 05 Heinä 2009, 21:58
Auto: Mercury Cougar '67 5.3 LS + 4L60E

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja cougar1967 »

PeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle :o
Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkee :lol:
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja Make67 »

cougar1967 kirjoitti:
PeteP kirjoitti:Sillä 650 tuplapumppaajalla saat ainakin kulutuslukemat aivan toiselle tasolle :o
Totta puhut, mulla 289:n päällä 650dp, kyllä sen bensamittarissa huomaa jos polkee :lol:
Sama kokoonpano ja samanlaiset kokemukset, mutta...menee kyllä myös todella vähällä bensalla kun on säädöissä eikä seiso kaasupolkimen päällä :!:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
jusku1
Aktiivi
Viestit: 36
Liittynyt: 23 Touko 2009, 11:53
Auto: 71 Mustang Mach 1

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja jusku1 »

Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.

Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä. :lol:
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään :shock:
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja Make67 »

jusku1 kirjoitti:Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.

Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä. :lol:
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään :shock:
No se on just noin :mrgreen:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Prosystemsin 830cfm tuplapumpulla 20l sadalla, ajo tyyli vapaa mutta samalla paikoin hillitty... Tais carterill mennä joskus 16 pintaan, mutta ei se kyllä mihkään kulkenutkaan.. No nokka akselikin on vaihdettu sen jälkeen...
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: 351C 4V, ravistaa ja tehot hukassa

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Sehän on just se miten näillä ajelee...Ahvenistolla pari kesää sitten meni n. 50l/100km pikkusen parannellulla 289:llä ja AOD-"vamma"vaihteistolla(3.80 välitys). Toisaalta ei niiden 15 kierroksen aikana juurikaan alle 4000 rpm:n laskenu kierrokset, paitsi niissä kohdin kun keula oli joskus tulosuuntaan jonkun kummallisen syyn takia... :mrgreen: :lol: :LMAO:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin