Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.
Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä.
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään
jusku1 kirjoitti:Kardaanin ristinivel uusitaan jos uusi kaasari/imusarja yhdistelmäkään ei auta.
Niin, tuosta 650dp kulutuksesta...
Mulle aivan sama, kulutuksensäätäjähän istuu ratin ja penkin välissä.
Jos ja kun kaasarin saa säätöihin niin tuskin se nyt niin paljon enemmän vie että konkurssi alkaisi siitä syystä häämöttämään
No se on just noin
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Prosystemsin 830cfm tuplapumpulla 20l sadalla, ajo tyyli vapaa mutta samalla paikoin hillitty... Tais carterill mennä joskus 16 pintaan, mutta ei se kyllä mihkään kulkenutkaan.. No nokka akselikin on vaihdettu sen jälkeen...
Sehän on just se miten näillä ajelee...Ahvenistolla pari kesää sitten meni n. 50l/100km pikkusen parannellulla 289:llä ja AOD-"vamma"vaihteistolla(3.80 välitys). Toisaalta ei niiden 15 kierroksen aikana juurikaan alle 4000 rpm:n laskenu kierrokset, paitsi niissä kohdin kun keula oli joskus tulosuuntaan jonkun kummallisen syyn takia...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...