FMOC keskustelupalstan sensuuri

Yleistä keskustelua liittyen itse keskustelupalstaan. Kerro, jos jokin ei toimi tai pitäisi olla toisin, tai pyydä neuvoja.

Valvoja: Ville K

Homer65
Over The Top
Auto: Mustang HT-65, 327 cid stroker, A5, 9", grey
Viesti:

Re: FMOC keskustelupalstan sensuuri

Viesti Kirjoittaja Homer65 »

jyge kirjoitti:No sitähän tämä kyllä on! Viimesen päälle poliisivaltio ;)
Mut eihän täällä o aktiiveina poliiseja? vai onko? :oops:

Homerihan on huumorimiehiä, se on ymmärrettävää, mutta...
Suosin itse suuresti vapaata keskustelua, mutta mielestäni kuitenkin on niin että, jos tietyn aiheen omaavassa keskustelussa alkaa olla runsas määrä vastauksia liittymättä aiheeseen, voi moderaattori puuttua keskusteluun. Se on sitten toinen keskustelun aihe että miten tämä puuttuminen toteutetaan. Se joka osaa, tekee sen tyylikkäästi..

OffTopikkia on aina, mutta pidetään se määrä jotenkin järkevänä, jooko?
Mihinäs ne meidän foorumin ohjeet oli?

niin ja savolaisittainhan tämä menee lukijan vastuulle :roll:
HAAA! Siihen kalikka kapsahtaa, joka toiselle kuoppaa kaivaa ( eteläsuomalainen hokema ) :mrgreen:
Selvänä ei saa ja kännissä ei pysty!!

MUSTANG HT-65, 327 stroker, A5, 9", grey
billyray
Aktiivi

Viesti Kirjoittaja billyray »

Eikös se ole tähänkin asti niin että mikä ei pj:tä miellytä, sen pj poistaa.
Jos sä oot stara, mä oon koko vtun GALAXI!
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

billyray kirjoitti:Eikös se ole tähänkin asti niin että mikä ei pj:tä miellytä, sen pj poistaa.
Ja taas yksi "tietoon" perustuva kommentti tähän viisaaseen topicciin. Pj ei ole lokitietojen mukaan viimeiseen vuoteen moderoinut yhtään mitään tällä palstalla :?:
(PJ ja hallitus ei myöskään ole antanut mitään lisäohjeita tai maininnut ketään kirjoittajaa erityistarkkailuun foorumilla, Hallituksen ja minun ohjeet voi nähdä allaolevassa kirjoituksessa)

Tämä koko topicci antaa tosi viisaan kuvan kirjoittajista esim. uusille jäsenille tai jäseneksi harkitseville . Meitä on 1500 kirjoittajaa, ja tällä hetkellä tämä aihe käsittelee kolmea foorumille kirjoittajaa.... kannattaako jatkaa vielä ... odotellaanko neljättä joka ilmoittautuu kaltoin kohdelluksi ...vai ? ... kannataisiko aiheen antaa olla jo. Liiallista sensuuria tällä palstalla ei ole, eikä tule olemaan, jos ja kun minä saan päättää.
- Juha -
pokkinen
Aina äänessä
Auto: Ford Transit

Viesti Kirjoittaja pokkinen »

Tässä vielä kertauksena ohjeet meille kaikille (myös minulle) tälle keskustelufoorumille. Näiden mukaan mennään ja ylläpito sekä valvojat eivät tule neuvottelemaan tai selittelemään tästä eteenpäin , jos joku kirjoitus poistetaan sääntöjen puitteissa. Tämä ei ole mikään huutokauppa. Nämä on pelisäännöt, niin kuin on aina ollut:

Linkki foorumin etikettiin

edit 060520 starsky: Linkattu em. etiketti tekstin sijaan, koska etikettiin tehty muutoksia.
- Juha -
hannu
Aina äänessä
Auto: Ford Mustang 4,6GT 1996

Viesti Kirjoittaja hannu »

pokkinen kirjoitti:
billyray kirjoitti:Eikös se ole tähänkin asti niin että mikä ei pj:tä miellytä, sen pj poistaa.
Ja taas yksi "tietoon" perustuva kommentti tähän viisaaseen topicciin. Pj ei ole lokitietojen mukaan viimeiseen vuoteen moderoinut yhtään mitään tällä palstalla :?:
(PJ ja hallitus ei myöskään ole antanut mitään lisäohjeita tai maininnut ketään kirjoittajaa erityistarkkailuun foorumilla, Hallituksen ja minun ohjeet voi nähdä allaolevassa kirjoituksessa)

Tämä koko topicci antaa tosi viisaan kuvan kirjoittajista esim. uusille jäsenille tai jäseneksi harkitseville . Meitä on 1500 kirjoittajaa, ja tällä hetkellä tämä aihe käsittelee kolmea foorumille kirjoittajaa.... kannattaako jatkaa vielä ... odotellaanko neljättä joka ilmoittautuu kaltoin kohdelluksi ...vai ? ... kannataisiko aiheen antaa olla jo. Liiallista sensuuria tällä palstalla ei ole, eikä tule olemaan, jos ja kun minä saan päättää.
Eipä tuolla nimimerkki "billyraylla" ole KOSKAAN mitään POSITIIVISTA kirjoitettavaa ollutkaan FMOC:ta kohtaan. Aika moni meistä sitä paitsi tietää kuka on tuon "billyrayn" takana, ei kannata jatkaa enää tätä topiccia.

P.S
Eikä kannata alkaa täällä "vänkäämään" billyrayn kanssa, hän vain nauttii siitä.
( tämä on minun henk.kohtainen mielipiteeni, eikä kenenkää muun ) piste .
Vastaa Viestiin