C4- ei vaihda
- Jone
- Aktiivi
- Viestit: 76
- Liittynyt: 20 Elo 2005, 18:33
- Auto: Ford Mustang HT 1964½
- Paikkakunta: Kuhmo
Re: C4- ei vaihda
Joo.."uuden" laatikon ostin rempattuna, ja remppa oli tehty Ihan ammattilaisilla Powermaticilla. Joten lootan kyllä luulis olevan kunnossa. Mutta tää yks paikallinen korjaamo laittoi tuon laatikon kiinni.
Ihmetttelin vähä myös tuota omituista tärinää kahdeksankympin vauhdeissa, ja rupesin tutkailee niin oli laatikon ja moottorin väliset ylimmät pultit kokonaan irti. Ruuvasin ne kiini ja tärinä loppui. Että semmosta laatutyötä.
Ihmetttelin vähä myös tuota omituista tärinää kahdeksankympin vauhdeissa, ja rupesin tutkailee niin oli laatikon ja moottorin väliset ylimmät pultit kokonaan irti. Ruuvasin ne kiini ja tärinä loppui. Että semmosta laatutyötä.
Mustang HT 64½ 289 aut.
Re: C4- ei vaihda
Älä helevetissä vie sitä autoa enää ikinä mihinkään "tavalliseen" autokorjaamoon 

Mustang -67HT
- Jone
- Aktiivi
- Viestit: 76
- Liittynyt: 20 Elo 2005, 18:33
- Auto: Ford Mustang HT 1964½
- Paikkakunta: Kuhmo
Re: C4- ei vaihda
Se asia on kyllä nyt tullu harvinaisen selväksi. Helvetti tämämänki maanosan, kaikki taitajat onki jossain ihan muualla ja kauas on pitkä matka.
Mustang HT 64½ 289 aut.
-
- Aktiivi
- Viestit: 79
- Liittynyt: 30 Huhti 2007, 11:12
- Auto: Mustang HT vm-71 351C2v AOD.
- Paikkakunta: Oulu
Re: C4- ei vaihda
Saattaa ne pultit jäädä kiristämättä "merkkikorjaamollakin". Tsemppiä 

Läpi vaikka harmaan kiven!
-71 Mustang HT 351C/AOD
-90 Chevy Fleetside K1500 6,2D =tiellä taas!
-98 Honda XRV 750 Africa Twin
-71 Mustang HT 351C/AOD
-90 Chevy Fleetside K1500 6,2D =tiellä taas!
-98 Honda XRV 750 Africa Twin
Re: C4- ei vaihda
Jone, jos et halua pitää ko. puljujen kanssa ehdottomasti ns. hyvän jätkän statusta yllä niin reklamaatiota tekeen ja heti.
Asiaa sivuten onkos kukaan törmännyt C4:n kanssa tämmöseen:
Loota toimii viime talvisen kunnostuksen jälkeen vallan hyvin, mutta pakilla vähän oma elämä:
Kylmänä toimii ja menee päälle että jysähtää, puolilämpimänä ei vielä mitään eroa aiheeseen, mutta täydessä lämpötilassa jota tänäkesänä on riittänyt, niin tarvitaankin joko piiiiiiitkä odottelu tai kierrosten nosto tai molemmat että imaisee peruutuspykälän päälle. sitten kyllä liikkuu niinkuin pitääkin.
Venttiilikoneisto on jo kertaalleen jumittamattomaksi todettu.
Asiaa sivuten onkos kukaan törmännyt C4:n kanssa tämmöseen:
Loota toimii viime talvisen kunnostuksen jälkeen vallan hyvin, mutta pakilla vähän oma elämä:
Kylmänä toimii ja menee päälle että jysähtää, puolilämpimänä ei vielä mitään eroa aiheeseen, mutta täydessä lämpötilassa jota tänäkesänä on riittänyt, niin tarvitaankin joko piiiiiiitkä odottelu tai kierrosten nosto tai molemmat että imaisee peruutuspykälän päälle. sitten kyllä liikkuu niinkuin pitääkin.
Venttiilikoneisto on jo kertaalleen jumittamattomaksi todettu.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Re: C4- ei vaihda
Ja öljyä on varmasti riittävästi? Itte en oo C4:sen kanssa pelannut ennekuin nyt kun tuossa emännän mustissa sellainen on, mutta eurovoortien C3:n kanssa pakin odottelu on ihan normaalia, on ensimmäinen oire kun öljyn määrä on vähentynyt ja joka kerta on "korjaantunut" kun on laittanut puoli litraa öljyä lisää. Ja aikalailla taitaa samanlainen aski sekin olla kuin c4.janne260 kirjoitti:Jone, jos et halua pitää ko. puljujen kanssa ehdottomasti ns. hyvän jätkän statusta yllä niin reklamaatiota tekeen ja heti.
Asiaa sivuten onkos kukaan törmännyt C4:n kanssa tämmöseen:
Loota toimii viime talvisen kunnostuksen jälkeen vallan hyvin, mutta pakilla vähän oma elämä:
Kylmänä toimii ja menee päälle että jysähtää, puolilämpimänä ei vielä mitään eroa aiheeseen, mutta täydessä lämpötilassa jota tänäkesänä on riittänyt, niin tarvitaankin joko piiiiiiitkä odottelu tai kierrosten nosto tai molemmat että imaisee peruutuspykälän päälle. sitten kyllä liikkuu niinkuin pitääkin.
Venttiilikoneisto on jo kertaalleen jumittamattomaksi todettu.
Tappikoneisia klassikko-volvoja 60-luvulta jonkunlainen kokoelma
Re: C4- ei vaihda
Kyllä on omissa C4 askeissa ollut samaa oiretta, mutta ei noin paha. Öljymäärä ja -laatu on tietysti tärkeä, mutta ne olet varmaan tarkistanut. Itsellä auttoi aika paljon Trans Seal -niminen litku, jota lorautin rohkeesti laatikkoon, kahteenkin eri autoon. Se kuulemma turvottelee vähän tiivisteitä ja stefoja eli auttaa myös laatikon vuotoihin. Ja kyllä vuodot loppuivat ja laatikon toiminta parani, ihme ja kumma. Eli tällaista vippaskonstia voisi kokeilla, jos ei varsinainen vika meinaa löytyä, sen korjaaminen olisi tietysti se oikea toimenpide. Onneksi meitä laiskoja varten on näitä ihmeaineita... 

Re: C4- ei vaihda
On öljyä ja F-typeä tietty.
Uutta ja puhdasta, aavistuksellista ylitäyttöäkin tuli kokeiltua ennen venttaalikoneiston irtiottoa.
Ja tuo kuumana pakin odottelu tosiaankin ainoana ongelmana, muuten toimii hyvin kyllä.
Aiemmin joskus kun oli öljymäärä alenemaan päin niin ilmoitteli myös eteenpäin vaihteilla.
Uutta ja puhdasta, aavistuksellista ylitäyttöäkin tuli kokeiltua ennen venttaalikoneiston irtiottoa.
Ja tuo kuumana pakin odottelu tosiaankin ainoana ongelmana, muuten toimii hyvin kyllä.
Aiemmin joskus kun oli öljymäärä alenemaan päin niin ilmoitteli myös eteenpäin vaihteilla.
Ford Mustang HT 260 Tri-Power, -64½
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.
Ford Mustang Convertible 289, -66
Honda CB750, -73
Things from an era, when the West still knew how to make things for themselves, not from an age of throw it together largely wrong in the Far East.