Tätä kalustoa on tässä maassa paljon, mutta vielä omistajat eivät ole löytäneet hienoa lajiamme.Arto65FB kirjoitti:Kyse on tosiaan siitä, että late stock-luokassa on vähän osallistujia.
Pitäisikö ennemmin tehdä luettelo osista, mitkä kielletään stock-luokassa ? Listan ulkopuoliset innovatiiviset ratkaisut sallittu, kunnes toisin kielletään. Esim: rungonyhdistäjät, madallusjouset, camber/caster...jne.Arto65FB kirjoitti:Jos on jotain yleisiä alustamuutoksia tai osanvaihdoksia, joilla ei kuitenkaan merkittävää etua vakio-osaan nähden, niin ne voisi sallia late stock -luokkaan samalla tavalla kuin öörleihin on muutamia pieniä yleisiä poikkeuksia.
Tuo koko kikotin on niin tehokkaasti outolintu, että ehdottaisin seuraavaa linjausta: tuunattuna EM ja stockina LS ? Missäs luokassa Kiesi itse haluais ajaa...?Kiesi kirjoitti:Mites tuo meikäläisen lossi? Mihis luokkaan se laitetaan?
Eli tälläinen luokkajakokokokoko ? Ihan vaan ehotus...Arto65FB kirjoitti:Miltäs seuraava kuulostaisi LS:n ja LM:n tilalle: "Fox/SN95 vakiot" ja "Fox/SN95 modatut ja kaikki S197:t".
1964 - 1973 ES
1964 - 1978 EM
1974 - 1999 LS (+ 2000--> V6 ilman lukkoa)
1979 - 1999 LM
2000 - 2011 S197 kaikki GT tai paremmat mallit?