Spaceri löytyi Auran isolohkomieheltä ja isänpäiväajelut on suditeltu. Tuhannet kiitokset vauhtiperälle!
Suuttimien siirron jälkeen tein bensakartan peruskertoimeen korjaukset, ja kiihdytysrikastukseen hiukan hienosäätöä. pari sataa kilsaa tuli tänään päristeltyä ja ei voi muuta sanoa kuin että toimii loistavasti.
Käy "nättiä" (niin nättiä kun toi käy) tyhjäkäyntiä 800rpm ja vetää vitosella kakomatta jo tuhannesta kierroksesta lähtien! Kaasun voi myös tallata lattiaan vitosella jo tuossa tyhjäkäynnin tuntumassa ilman mitään kakomisia tai ontumisia.
Jos jotakuta kiinnostaa niin lyhyet speksit nykyisistä setupista:
Vipec V44 ecu (sisäinen 2.5bar map)
Bosch imuilman lämpöanturi
Bosch vedenlämpöanturi
Bosch TPS (tähän kokeilin myös muutamaa tarvikekopiota Fordin TPS:Stä, menee rahat hukkaan.. älkää ostako moisia.)
Bosch "044" bensapumppu
Bosch 2.5bar paineen säädin
GM 4napainen stepperi tyhjäkäynnin säätöön
Edelbrock 60lbs suuttimet
Edelbrock Bensakiskot
Imusarja Victor Junior johon tehty suuttimille paikat (kannattaa ostaa valmis victor efi, on helpompaa ja halvempaa, käytin vanhaa koska kairattu kansiin sopivaksi)
Accel 74135b 750chm läppärunko (tässä on varaa kairata reilusti isommaksi kuten mulla)
3kpl 30A releitä.
Ecu ohjaa polttoaineen, sytytyksen (MSD 6AL), bensapumpun, flektin ja ISC Stepperin.
Asennus ei muuttune yksinkertaisemmaksi, Sporttiauto toimitti käynnistyskartan jossa valmiina tärkeimmät asetukset, lämpötilakorjaukset sun muut. Näihin ei tarvinnut tehdä hienosäätöä isompia muutoksia lukuunottamatta luonnollisesti polttoaine ja sytytyskarttoja jotka säädin ensin karkeasti kadulla ja lopullinen säätö tehtiin Sporttiauton dynolla.
Olis pari hyvää kaasaria kaupan jos on kiinnostusta??
