Pintapeltien saumat -66 HT

On sulla muodot Mustangin...
SiK
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 19 Elo 2011, 12:56
Auto: Mustang HT -66
Paikkakunta: Tampere

Pintapeltien saumat -66 HT

Viesti Kirjoittaja SiK »

Onkohan takakyljen ja helmakotelon välinen sauma alunperin ollut tinattuna sileäksi, vai onko peltien yhtymäkohdassa ura näkyvissä? Ja sama kysymys takakyljen ja takalasin takapuolella olevan pellin välistä. Pitäisi uusi kylki hitsailla paikalleen ja mietin kuinka siistit saumoista tarvii saada. Onko kokeneemmilla muita vinkkejä tuohon hommaan?
Liitteet
takakylki.jpg
Avatar
JooSexSex
Addikti
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed
Paikkakunta: Vantaa - Vanda

Re: Pintapeltien saumat -66 HT

Viesti Kirjoittaja JooSexSex »

Molempiin paikkoihin ura jää näkyviin. Onko tuo se hiljattain Vantaalla myynnissä ollut '66 ?
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
SiK
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 19 Elo 2011, 12:56
Auto: Mustang HT -66
Paikkakunta: Tampere

Re: Pintapeltien saumat -66 HT

Viesti Kirjoittaja SiK »

Kiitos nopeasta vastauksesta. Kyllä tuo on Vantaalta haettu alkusyksystä.
SiK
Hiljaisempi
Viestit: 19
Liittynyt: 19 Elo 2011, 12:56
Auto: Mustang HT -66
Paikkakunta: Tampere

Re: Pintapeltien saumat -66 HT

Viesti Kirjoittaja SiK »

Jatketaas tähän ketjuun. Kuuluuko takasisälokasuoja hitsata pisteillä ulkopuolen varttipaneeliin kiinni?
Avatar
JooSexSex
Addikti
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed
Paikkakunta: Vantaa - Vanda

Re: Pintapeltien saumat -66 HT

Viesti Kirjoittaja JooSexSex »

Kuuluu.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Vastaa Viestiin